Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

190 de antreprenori și manageri au participat la „Business Evolution. Finanțare. Digitalizare. Sustenabilitate” de la Oradea

”Business Evolution”, cel mai important road show de conferințe dedicate top managementului companiilor și antreprenorilor, dar și managerilor departamentelor de dezvoltare, IT, financiar, marketing sau vânzări a demarat anul acesta cu ediția de la Oradea care a avut loc în data de 25 mai 2023.

190 de antreprenori și manageri au participat la „Business Evolution. Finanțare. Digitalizare. Sustenabilitate” de la Oradea

După trei ani de pauză, evenimentul a atras 190 de participanți interesați să afle mai multe despre soluțiile bancare dedicate, fondurile nerambursabile europene, guvernamentale sau din PNRR, despre digitalizare, GDPR, vânzări, tranziția verde sau sustenabilitate.

Evenimentul este susținut de importanți parteneri: Raiffeisen Bank România, Telekom Romania Mobile, Asociația Firmelor Bihorene, Bridge-to-Information, Valoria Business Solutions, DigiQuery, Tudor Galoș Consulting, Dent Estet, Mobexpert, Hikvision, REI Finance, Zmura, Kompass Romania și Camera de Comerț și Industrie Bihor.

Cele mai importante idei prezentate la Oradea

Cuvântul de deschidere l-a avut Dan Octavian, președintele Asociației Firmelor Bihorene (AFB). Acesta a vorbit de provocările companiilor locale cu forța de muncă, cu costurile în creștere, cu infrastructura deficitară pentru mediul de afaceri, în special pentru IMM-uri.

„Noi avem nevoie de infrastructură, pentru că Oradea va beneficia în perioada următoare de numeroase investiții. În perioada 2009-2021 în Oradea s-au atras 600 de milioane de euro și s-au creat 10.000 de locuri de muncă. Ultimele investiții, cele realizate după 2021, vin cu investiții de 1 milion de euro pentru un loc de muncă creat. Vorbim deja de foarte multă tehnologie înglobată. Asta înseamnă foarte multă productivitate: de 20 de ori mai mult decât înainte.”, a subliniat președintele AFB.

Elena Gherasim, Director Regional IMM Crișana, Raiffeisen Bank România, a vorbit despre soluțiile de finanțare pentru IMM-uri, clarificând la ce se uită banca atunci când analizează o aplicație de finanțare. De asemenea, în sesiunea de workshop, Elena Gherasim a trecut prin pașii unui proiect pe fonduri europene, identificând greșelile frecvente care se fac în accesarea fondurilor europene și cum pot fi evitate prin colaborarea dintre companie, consultantul de fonduri structurale și bancă.

Gabriel Trăistaru, Digital Director, Telekom Romania Mobile a vorbit în prezentarea sa despre tehnologii și soluții digitale pe care IMM-urile le pot accesa și utiliza cu ușurință, precum și moduri în care își pot proteja activitatea de riscurile cibernetice.

Melinda Morariu, CEO and Co-Founder, BRIDGE-to-INFORMATION a arătat care sunt oportunitățile, soluțiile și provocările procesului de dezvoltare durabilă a companiei și cum să evite pierderile cu ajutorul datelor.

Cosmina-Elena Abrudan, Senior Consultant, REI Finance Advisors a prezentat detalii și aspecte practice în legătură cu accesarea fondurilor nerambursabile europene, guvernamentale și din PNRR pentru dezvoltarea afacerilor, digitalizare și sustenabilitate.

În partea a doua a conferinței s-au prezentat aspecte practice care aplicate în companie conduc la îmbunătățirea rezultatelor.

Astfel, Elena Badea, Marketing & Sales Expert, Managing Director, Valoria Business Solutions a prezentat șase tipuri de clienţi dificili şi cum îi abordăm corect, dar a explicat și elementele importante pentru performanța în vânzări: competențe, tehnologie, procese și oameni, motivați, competitivi și responsabili.

Top 5 „greșeli” GDPR. Ce învățăm din ele, au fost dezvăluite de către Tudor Galoș, Senior Consultant, Tudor Galoș Consulting. Cu o experiență remarcabilă ca specialist în acest domeniu, Tudor Galoș a arătat modul în care conformitatea la GDPR crește valoarea firmei, optimizează operațiunile și scade costurile.

Irina Vijoli, Founding Partner Digiquery, a vorbit oferit informații despre diferența dintre un Manager Eficient și Lider Inspirațional. Ea a subliniat importanța comunicării și a leadershipului în managementul schimbării, pentru a menține echipele într-o zonă de claritate, cooperare și implicare în susținerea transformărilor digitale.

În final, Dumitru Ion, CEO, Doingbusiness.ro și Kompass România, i-a informat pe antreprenorii prezenți care sunt resursele pe care le pot folosi pentru a vinde mai mult și pe mai multe piețe și cum trebuie să procedeze pentru a genera noi oportunități.

Radu Soviani, cunoscut analist și jurnalist economic, a moderat discuțiile despre soluțiile de finanțare, transformare digitală sustenabilă, creșterea și extinderea ariei vânzărilor, minimizarea riscurilor, leadership dar și aspecte specifice mediului de afaceri local și regional.

Urmează conferința de la Brașov în 14 iunie 2023

Participarea la Business Evolution de la Brașov este o oportunitate pentru toți membrii din conducerea companiilor, precum și pentru managerii departamentelor de dezvoltare, IT, vânzări, marketing care vor putea face schimb de idei pentru împărtăși cele mai bune practici și a discuta cu specialiștii și experții invitați ca vorbitori.

De asemenea, conferința le va oferi participanților oportunitatea de a relaționa cu alți lideri de business și de a obține informații despre cele mai recente tendințe și evoluții din diverse industrii.

La conferință se pot înscrie până la 3 participanți din cadrul unei firme. Participarea nu implică nicio taxă. Înregistrările se pot face online la: www.businessevolution.ro

Pentru mai multe informații persoana de contact este Mădălina Popescu: madalina.popescu@doingbusiness.ro.

Parteneri media ai evenimentului sunt: Transilvania Business, Agerpress, Jurnalul de Afaceri, Spotmedia.ro, SpatiulConstruit.ro, Săptămâna Financiară, Financial Market, Revista Cariere, Revista de Actualitate Financiară.

 

190 de antreprenori și manageri au participat la „Business Evolution. Finanțare. Digitalizare. Sustenabilitate” de la Oradea
Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.