Ce să faci când firma se mută într-o locație nouă?
Zeci de angajați ce trebuie să își împacheteze cu multă atenție lucrurile, sute de cutii strânse, calculatoare și tastaturi, dar și multe alte documente te vor însoți în noua ta „aventura”, aceea de a te muta într-un alt spațiu ales pentru desfășurarea activității. Toate aceste lucruri s-ar putea să te determine să dai repede înapoi și să rămâi în același spațiu în care te afli, chiar dacă uneori este mic și neîncăpător.
Cu toate acestea, la un moment dat apare un moment cheie în care nu vei mai putea să te descurci în spațiul respectiv și astfel să alegi să te muți într-un alt sediu mai mare, modern și mult mai frumos amenajat. Fie o clădire de birouri modernă, fie un spațiu închiriat într-o casă la curte, acestea sunt niște opțiuni demne de luat în calcul in momentul în care vei lua decizia mutarii. Și unul dintre motivele care s-ar putea să te determine să te muți într-un alt spațiu este zona. Este posibil ca pe măsură ce realizezi activitatea respectivă să îți dai seama că nu te ajută zona în care te afli, că îți dorești, de exemplu, să fii mai aproape de depozit sau de zona centrală ori de anumiți parteneri de afaceri sau furnizori. Încearcă o firmă de mutări pentru ca munca ta să fie mai mică
Iată o idee inteligentă pentru a reuși să scapi de acest stres și astfel mutarea într-un alt sediu să ți se pară mai ușoară. Ai putea să le dai acestora sarcina de a-ți împacheta foarte atent fiecare obiect al companiei, fiecare calculator sau fiecare document și tot firma de mutări va transporta cu grijă de la vechiul sediu la noul sediu absolut tot, urmând ca după indicațiile tale să despacheteze și să așeze totul mult mai repede și mai ales mult mai ușor. În acest mod, vei fi scutit de deranj și în același timp angajații tăi ar putea ajunge la serviciu chiar din prima săptămână, într-un loc primitor și foarte frumos, cu mult mai multă putere de muncă.
După orice mutare ai două lucruri de făcut - curățenie în vechiul sediu și curățenie în noul sediu. Nu poți să pleci și să lași totul într-o mare dezordine și de aceea ar fi bine să iei în calcul drept soluție angajarea unei firme de curățenie care să lase totul impecabil în urma ta. Acest lucru va crea o impresie mult mai bună despre compania ta atunci când vei preda cheia administratorului imobilului închiriat sau proprietarului. Și în noua locatie, cea în care vei petrece mai mult de 8 ore zilnic, ai nevoie de o curățenie impecabilă. Nu trebuie să uiți că orice mutare înseamnă mult deranj, așa că ar fi bine să îți protejezi angajații de o asemenea imagine și să reușești să menții mai ușor ordinea în sediul închiriat. Organizează bine spațiile de lucru Dacă ai mai mulți angajați și departamente diferite ar fi bine să ai în vedere o bună organizare încă de la început. Fiecare trebuie să știe care este spațiul lui, unde este departamentul în care va lucra și astfel nimic să nu creeze niciun disconfort. De aceea, fie că vei opta pentru spații de lucru deschise, fie pentru spații de lucru delimitate, este bine să ai în vedere unde anume urmează să așezi fiecare angajat și, de asemenea, trebuie să ai în vedere locul unde se află biroul tău, dar și secretariatul, un alt departament important al companiei tale.Optează pentru serviciile unei firme de curățenie