Cemacon finalizeaza procesul de rebranding
Cemacon S.A., unul dintre cei mai importanți producători de blocuri ceramice din România, a încheiat procesul de rebranding, conceput și implementat de GMP PR cu sprijinul The Cell. Rebranding-ul Cemacon a reprezentat una dintre activitățile necesare pentru companie în cadrul procesului amplu de reorganizare, început în 2010.
“Cemacon a trecut în ultimii ani printr-un proces de restructurare operațională și financiară. În 2010 era încă o întreprindere, acum este o companie importantă, care și-a dovedit potențialul. Aveam nevoie de o identitate vizuală, de o poziționare și de o campanie de comunicare care să reflecte noul Cemacon. Imaginea era prăfuită și nu transmitea niciuna dintre valorile companiei, care pune accent pe inovație. Ne-a plăcut mult ce-a ieșit! Am lucrat cu o echipă plină de imaginație, care a înțeles exact ce ne dorim și care a avut o doză de nebunie care să susțină ceea ce vrem să transmitem”, a declarat Liviu Stoleru, Director General și Președinte al Consiliului de Administrație al Cemacon.
Campania de rebranding a presupus repoziționarea companiei, redesenarea logo-ului și crearea unui nou brand pentru portofoliul de produse inovatoare, lansate în 2013. Pentru a sublinia cât mai bine caracteristicile noilor produse, numele ales a fost EVOCERAMIC. EVO reprezintă evoluția produselor Cemacon, are la bază tehnologia și viziunea. CERAMIC vine chiar de la materia primă folosită, argila arsă, care stă la baza produsului. ”EVOCERAMIC” înseamnă cărămizi inteligente, create pentru beneficiari ”inteligenți”, care doresc să aibă acces la altfel de soluții decât cele obișnuite, care să-i provoace să îmbunătățească nivelul muncii lor.
Noul logo Cemacon și logo-ul EVOCERAMIC inspiră forță, inovație și performanță, atribute care caracterizează compania, produsele și echipa.
Identitatea Cemacon a fost declinată pe o plajă variată de elemente logistice și comerciale, cum ar fi standuri de expunere, autovehicule de transport și spațiile de producție și stocare etc. Totodată, rebranding-ul a inclus și dezvoltarea unui nou website, www.cemacon.ro.
Procesul de rebranding a fost susținut de o amplă campanie de comunicare, care a presupus campanii outdoor, print, comunicare la punctele de vânzare, eveniment de relansare, pentru a transmite valorile noului Cemacon.
DESPRE CEMACON S.A.
Ȋnfiinţată în 1969 la Zalău, CEMACON S.A. are peste 40 de ani de experiență în realizarea de materiale de construcții. Compania şi-a concentrat atenţia pe obţinerea unei reţete optime de fabricare a blocurilor ceramice, iar în prezent beneficiază de o linie de producție modernă, automatizată, care permite realizarea unor produse inovatoare, la cele mai înalte standarde. Compania promovează conceptul de «construcţii verzi», inclusiv prin dezvoltarea singurului bloc ceramic din România care nu necesită termoizolare suplimentară.
Calea Dorobanților nr. 48, Clădirea Silver Business Center, Etaj 1, Cluj-Napoca, România
Telefon +4 0364 711 030
Fax +4 0360 816 083
E-mail office@cemacon.ro