Cifra de afaceri Cemacon s-a majorat cu 35% in prima parte a anului 2013, fata de aceeasi perioada din 2012
Creștere semnificativă pentru Cemacon: Cifra de afaceri a producătorului de blocuri ceramice s-a majorat cu 35% în prima parte a anului 2013, față de aceeași perioadă din 2012
Cemacon a înregistrat în prima jumătate a anului 2013 o cifră de afaceri de 19,4 milioane lei, în creștere cu 35%, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. În același timp, vânzările cantitative au crescut cu 30%. În ciuda competiției crescute și a ritmului de dezvoltare a pieței construcțiilor, Cemacon își menține obiectivele de creștere a vânzărilor și a cifrei de afaceri cu 40% în 2013, fata de 2012 și a cotei de piață la 16% la nivel național.
„Venind după 2 ani de expansiune a afacerii, în condițiile unei piețe în care criza nu a dat niciun semn de recul, rezultatele primului semestru au fost peste așteptări. La nivelul cifrei de afaceri am crescut mai mult decât pe volume; aceasta îmi confirmă că strategia de diferențiere și de oferire de plus-valoare dă roade. Lansarea noului portofoliu de produse Evoceramic a reprezentat o provocare uriașă atât pentru producția companiei, dar și pentru echipa de vânzări și de marketing, care trebuiau să introducă în piață 5 produse noi, în condiții de criză profundă a consumului. Avem alături acționari mai hotărâți să susțină compania și aceasta ne dă stabilitate în abordarea proiectelor viitoare. Îmi păstrez optimismul referitor la atingerea obiectivelor de creștere asumate pentru 2013”, a declarat Liviu Stoleru, director general și președinte al Consiliului de Administrație al Cemacon.
Consolidarea performanței pe primul semestru al anului 2013 a fost posibilă datorită unor abordări inovatoare a pieței și a avantajelor noului portofoliu de produse. Noua gamă de blocuri ceramice EVOCERAMIC îmbină inovația cu tehnologii de ultimă oră și ani de studiu a nevoilor clienților. Astfel, aceasta răspunde nevoilor constructorilor, arhitecților, dar și beneficiarilor, oferindu-le produse la un raport optim calitate-preț. Evoceramic 24 AERO, Evoceramic 24 LM, Evoceramic 29 LM și Evoceramic 24 V se alătură primei cărămizi revoluționare din portofoliul Cemacon, Super 44 lansată în toamna anului trecut, singura caramida care nu necesita termoizolatie.
De la începutul acestui an, Cemacon a lansat trei centre de distribuție, în Timișoara, Bacău și Suceava, pentru a veni mai aproape de clienții săi. În plus, anul 2013 a însemnat și extinderea acoperirii pieței, în prezent Cemacon fiind prezent în 27 de județe în toată țara.
* * *
Cemacon SA este al treilea mare producător de sisteme de zidării ceramice din România şi unul dintre liderii pieței din Transilvania.
Compania operează cea mai modernă şi mai mare capacitate de producție din România cu produse de calitate premium obținute la costuri de producție foarte competitive.
Cemacon SA este companie listată la Bursa de Valori Bucureşti şi detinută, preponderent, de acționari instituționali, fonduri de investiții româneşti şi străine; managementul companiei este unul profesionist, independent şi cu puternică expertiză de sector.