Clienții Deceuninck România s-au întâlnit la DecAcademy 2024: Evenimentul a evidențiat produsele sustenabile și dezvoltarea prin colaborare
Deceuninck, unul dintre principalii producători mondiali de profile din PVC pentru ferestre și uși și care activează pe piața din România de aproape trei decenii, a organizat recent Academia Deceuninck - DecAcademy 2024, eveniment de referință pentru industria de profil din România. Peste 20 de parteneri de top au participat la întâlnirea găzduită de Complexul Lebăda Luxury Resort din Delta Dunării și care a inclus, pe lângă un program variat de workshopuri și activități interactive, și o vizită cu barca pentru a descoperi frumusețile naturale ale Deltei Dunării. Grzegorz Federowicz, General Manager Deceuninck CE și Ovidiu Cilibiu, Sales Manager pentru România și Moldova, au fost gazdele evenimentului.
„Prin DecAcademy, urmărim să consolidăm relațiile de parteneriat cu clienții noștri și să le oferim conținut util pentru creșterea business-ului. Ne dorim să dezvoltăm parteneriate solide, bazate pe încredere și inovație, iar România este o piață foarte importantă pentru Deceuninck, unde ne dezvoltăm în fiecare an și unde vedem potențialul. De aceea, astfel de evenimente sunt foarte importante pentru noi”, a declarat Grzegorz Federowicz, General Manager Deceuninck CE, prezent la eveniment.
În cadrul DecAcademy 2024, participanții au discutat pe marginea prezentărilor susținute de echipa Deceuninck și au aflat noutățile industriei.
„DecAcademy este proiectul nostru anual dedicat partenerilor și suntem mândri că am avut parte și în acest an de un eveniment plin de conținut. Prin Dec Academy avem ocazia să înțelegem mai bine nevoile pieței și ne asigurăm că partenerii noștri sunt la curent cu noutățile și tendințele din domeniu, astfel ca împreună să putem oferi produse și servicii de cea mai înaltă calitate. Dorim să ne ajutăm clienții să își dezvolte business-urile și să le oferim informații despre piață. Astfel, am invitat parteneri de la Proidea și Neomar, care au prezentat cele mai recente tendințe și perspective de piață”, a adăugat Ovidiu Cilibiu, Sales Manager Deceuninck pentru România și Moldova.
Prezentările echipei Deceuninck s-au axat pe software-ul inovator Project Planner, un instrument de suport pentru parteneri, care, printre multe alte funcții, îi ajută să calculeze valorile de izolație pentru proiectele lor. De asemenea, au fost prezentate soluții sustenabile, cum ar fi instrumentul Carbon Calculator și noua tehnologie Thermofibra – profile PVC cu fibre de sticlă în loc de armătură din oțel. Acestea sunt două soluții care sprijină eficiența și sustenabilitatea în domeniul tâmplăriei termoizolante. Alin Pasc, reprezentant Proidea, a oferit o privire de ansamblu asupra perspectivelor pieței construcțiilor din România, subliniind oportunitățile și provocările actuale. Bogdan Funieru, de la Neomar, a venit cu o analiză detaliată a pieței de tâmplărie termoizolantă, incluzând statistici relevante din studiile de piață realizate în anii trecuți, precum și date privind gradul de acoperire a pieței locale.
Astlfel, DecAcademy 2024 a oferit un cadru ideal pentru schimbul de idei, identificarea de noi oportunități și dezvoltarea relațiilor de parteneriat, într-un context relaxant și inspirațional, cum este Delta Dunării.
Evenimentul a făcut parte dintr-o serie de inițiative Deceuninck de a sprijini dezvoltarea durabilă a industriei construcțiilor și de a oferi soluții inovatoare și eficiente partenerilor săi.
Pentru mai multe informații, vizitați site-ul Deceuninck România.