Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Conferința națională Business (r)Evolution 2018 debutează pe 22 martie la Oradea

Doingbusiness.ro impreuna cu Asociatia Firmelor Bihorene organizeaza joi, 22 martie 2018, la Oradea, primul eveniment din acest an al seriei de conferinte regionale Business (r)Evolution - Digitalizarea - Trend sau Tsunami?
Conferința națională Business (r)Evolution 2018 debutează pe 22 martie la Oradea

Evenimentul de la Oradea se va desfasura la Hotel Ramada, incepand cu ora 9.00, și va fi urmat de alte 4 editii la Constanta (17 aprilie 2018), Bucuresti (27 septembrie 2018), Craiova (17 octombrie 2018) si Brasov (31 octombrie 2018).

 

Incepem aceasta serie de conferinte din 2018 la Oradea unde am intalnit de fiecare data un public excelent, foarte activ si foarte interesat. Mai mult, Oradea este un exemplu concret de succes a ceea ce inseamna o strategie integrata de informatizare - prin digitalizarea municipiului”, a declarat Dumitru Ion, CEO doingbusiness.ro. “Reprezentantii companiilor prezente vor avea ocazia sa afle de la specialistii invitati cum sa treaca peste poate cel mai mare obstacol pentru un viitor succes, ma refer la faptul ca se pot baza prea mult pe succesele anterioare, iar in noua economie acestea reprezinta intr-o masura prea mica o garantie, daca nu exista adaptare. Digitalizarea este un element care poate face diferenta intre companiile care sunt si cele care vor mai fi”, a mai spus Dumitru Ion.

 

Evenimentul de la Oradea va fi moderat de jurnalistul Radu Soviani si este structurat in trei sesiuni. Ele vor include o dezbatere interactiva in privinta premiselor succesului Municipiului Oradea in implementarea digitalizarii.

 

Prima sesiune a conferintei va oferi consultanta pentru un management performant atat din perspectiva principalelor modificari legislative si a adaptarii strategiei de business la acestea, cat si prin prisma noilor solutii de business pe care antreprenorii si managerii le au la dispozitie pentru a-si dezvolta afacerile eficient si in siguranta.

 

Astfel, Vlad Foica - Tax Manager, KPMG Romania va aduce in discutie noutatile legislative in domeniul fiscal aparute anul acesta si cum impacteaza ele activitatea companiilor, de la plata defalcata a TVA, la deductibilitatea dobanzilor sau impozitarea microintreprinderilor; Horia Ungur - Director Vanzari Retele Proprii, Allianz-Tiriac Asigurari va veni cu soluttii concrete de management al riscului, în timp ce Laura Sachelarie - Senior Segment Manager, Telekom Romania prezinta solutii adaptate pentru optimizarea costurilor, in functie de specificul fiecarei companii.

 

In aceeași sesiune, Liviu Sav - FCCA Director, InfoCredit si Dumitru Ion – CEO, Kompass Romania, vor prezenta o serie de aplicatii pentru business management si cresterea vanzarilor.

 

Cu numai 2 luni inainte de intrarea in vigoare a noului regulament al Uniunii Europene legat de protecția datelor personale, Tudor Galos va descrie in cea de-a doua sesiune a conferintei, impactul noilor reglementari GDPR in business si va arata care sunt primii pasi ce trebuie facuti pentru a nu fi prinsi nepregatiti de aceste noi norme. Elena Badea – Managing Partner, Valoria Business Solutions va prezenta conceptul de Inbound marketing¸ aratand de ce acest tip de marketing este mai usor acceptat astazi de consumatori, fata de metodele traditionale de marketing.

 

Smart city versus digital business este tema dezbaterii pe care Dacian Palladi, City Manager Primaria Oradea o propune participantilor si invitatilor la conferinta din 22 martie. In ce masura digitalizarea si tehnologizarea administratiei si infrastructurii locale are un impact asupra mediului de afaceri si cum este resimtit acest impact de catre reprezentantii companiilor locale – ca un parteneriat sau o competitie?

 

Conferinta de la Oradea se incheie printr-un workshop de dezvoltare personala, de comunicare, conectare si limbaje de influentare dedicat leadership-ului, formarii si transformarii de echipe loiale si perfomante, in beneficiul angajatilor si clientilor. Atelierul va fi sustinut de Catalin Stoica, Coach & Trainer - Academia de Bine.

 

Partenerul principal al conferintei de la Oradea este Telekom Romania, iar parteneri ai evenimentului sunt Allianz Tiriac, KPMG Romania, InfoCredit, Valoria, Tudor Galos Consulting, Academia de Bine, Kompass Romania.

 

Evenimentul este sustinut de partenerii media: AGERPRES, Jurnalul de Afaceri, spatiulconstruit.ro, Cariere, Smart Alliance, prbox.ro, RBE Connect, Transilvania Business, Financial Market, Bihon.ro, Jurnal Bihorean, Bihoreanul, ebihoreanul.ro, Calendar Evenimente.

 

Participarea la eveniment este gratuita in limita a doi reprezentanti per companie, inscrierea trebuind a fi confirmata de organizator, dupa completarea formularului de inregistrare, disponibil aici. Detaliile complete ale evenimentului sunt disponibile pe site-ul doingbusiness.ro, sectiunea Evenimente.

Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.