Cum se pregăteşte o firmă de arhitectură să-şi primească înapoi angajaţii la birou
Masurile anuntate pot servi drept exemplu si pentru alte companii, sustin reprezentantii Weston Williamson + Partners, potrivit Dezeen.
Printre aceste masuri se numara crearea unei zone de igienizare la intrare, instalarea de panouri transparente in jurul birourilor, modificarea usilor astfel incat sa poata fi deschise fara sa fie nevoie sa le atingi cu mana si angajarea unui barista si a unui bucatar pentru ca angajatii sa nu foloseasca bucataria comuna,
Totodata, cel putin jumatate dintre cei 100 de angajati ai Weston Williamson + Partners vor putea sa lucreze de acasa in fiecare zi, prin rotatie, astfel incat cei care vor prezenti in birou sa poata beneficia de mai mult spatiu.
Sedintele vor avea loc in spatii deschise, in locul salilor clasice.
Pentru Weston Williamson + Partners, pandemia ofera oportunitatea de a imbunatati mediul de lucru pe termen lung, multe dintre ajustarile planificate fiind gandite pentru a deveni permanente, cu schimbarile climatice in minte, spun reprezentantii firmei.
Potrivit acestora, compania va continua investitiile in tehnologii care sa faciliteze munca de la distanta.
Un alt aspect avut in vedere este modul in care angajatii sai ajung la birou. Compania incurajeaza pedalatul, acolo unde este posibil, si subventioneaza achizitionarea de biciclete electrice.
Citeste si:
Tot mai multe oraşe fac acest lucru pentru a-şi proteja locuitorii după ieşirea din izolare
Cum ar putea arăta călătoria cu avionul post COVID-19
10 soluţii propuse de tinerii designeri la problemele cauzate de COVID-19
Un parc ca un labirint pentru plimbări în vreme de pandemie
Cum facem piaţa în siguranţă pe timpul pandemiei? Un model propus de arhitecţi
Mobilierul urban post-carantină. Câteva propuneri
O idee elegantă pentru a lua masa în siguranţă la restaurant
Graficele de mai jos ilustreaza ajustarile pe care firma intentioneaza sa le faca inainte ca angajatii sai sa revina la birou.