Final Distribution: cifra de afaceri cu 28% mai mare decat in 2010
- Cresterea a fost generata in mare parte de vanzarea brandului Novatik
- Pentru 2012 se estimeaza o crestere de 16% a cifrei de afaceri
”Anul 2011 a fost un an bun pentru companie, cu toate ca si in sectorul nostru de activitate am resimtit nesiguranta economica. A fost un an aniversar, in care am sarbatorit 1.000.000 de mp de tigla Gerard vânduti pe piata din România si, nu in ultimul rând, am devenit producatori de jgheaburi si burlane, investind in crearea brandului nostru Novatik.” declara Dan Mircescu, Director General Final Distribution.
Produsele din portofoliul companiei au inregistrat o dinamica buna:
- Crestere de 154% a vânzarilor sistemului de jgheaburi si burlane Novatik fata de anul 2010, când compania era distribuitor al unui alt sistem pluvial. Aceasta crestere a fost posibila datorita faptului ca sistemul pluvial introdus pe piata are un design inteligent al jgheabului si un pret eficient catre consumator;
- Crestere de 18% la tigla metalica cu acoperire de piatra naturala Gerard, datorata atât campaniilor de comunicare intense cât si celor promotionale;
- Crestere de 28% pentru segmentul foliilor anticondens si membranelor de protectie pentru fundatii si pereti Delta. Acest lucru demonstreaza faptul ca deja clientii sunt mult mai interesati de etanseizarea acoperisului si au inteles cât de importanta este limitarea aparitiei condensului la un acoperis;
- Segmentul ferestrelor de mansarda a inregistrat o scadere de 17%. Fiind prognozata inca de la inceputul anului, aceasta scadere nu a afectat cifra de afaceri per total an.
Pentru anul 2012, compania isi propune o crestere a cifrei de afaceri de peste 16% fata de anul trecut, mizând pe o crestere consistenta a vânzarilor brandului Novatik, dar si pe un plus in volumele de tigla metalica si folii anticondens. Vor fi continuate investitiile in extinderea gamei de jgheaburi si burlane Novatik, prin introducerea de noi dimensiuni si culori.
“Ne asteptam ca in anul 2012 piata sa creasca usor, iar noi intentionam sa jucam un rol semnificativ in piata premium a acoperisurilor, prin concentrarea pe punctul nostru forte: diversitatea. Pregatim produse noi, care sa satisfaca nevoile clientilor nostri, pentru ca in momentul de fata nu mai este important sa ai cea mai buna oferta, ci sa oferi ceea ce este relevant pentru client.” declara Dan Mircescu, Director General Final Distribution.
Final Distribution este liderul pietei de tigla metalica cu acoperire de piatra naturala din Romania prin brandul Gerard, care are in prezent cea mai mare pondere din cifra de afaceri a companiei, urmata de membranele de protectie pentru acoperis si fundatii Delta cu o pondere de peste 20%.
__________________________________________________________________
Despre Final Distribution:
FINAL DISTRIBUTION este furnizorul unui sistem complet pentru acoperis prin importul tiglei metalice cu acoperire de piatra naturala GERARD, membranelor de protectie pentru acoperis si fundatii DELTA, ferestrelor de mansarda KEYLITE si productiei sistemului pluvial NOVATIK.
Final Distribution este reprezentantul exclusiv al brandului GERARD - tigla metalica cu acoperire de piatra naturala. Ca urmare a dezvoltarii unui parteneriat de succes cu compania AHI Roofing din Noua Zeelanda, Final Distribution a ajuns sa detina prin vânzarile Gerard cea mai mare cota din piata tiglei metalice cu acoperire de piatra din România.
Din 2011 Final Distribution a intrat pe productia de jgheaburi si burlane, in urma unei investitii de 500.000 euro intr-o unitate de productie in Baicoi, jud. Prahova. Sistemul pluvial produs la Baicoi este comercializat sub brandul Novatik.
Mai multe informatii pe www.finaldistribution.ro.
Blog: www.DespreAcoperisuri.ro
Follow Final Distribution on Facebook.
Pentru mai multe informatii:
Alina Mircescu, alina.mircescu@finaldistribution.ro; 0722.390.727