FORO 2018: Reputația este clădită de impresiile utilizatorilor spațiilor

Ti-a placut acest articol? Adauga-l la favorite, pentru a-l regasi usor in lista de continut preferat din contul tau!
Publicat de BORO PR & COMMUNICATION, la

Forumului Internațional de Turism FORO 2018, un eveniment dedicat reputației și calității spațiilor din industria ospitalității, va avea loc pe 8 iunie, la Athenee Palace Hilton.

Foto 1 (3)

"Așteptam un astfel de eveniment în România, menit să deschidă orizonturi și să susțină o transformare progresivă și armonioasă a industriei ospitaliere. Un concept foarte interesant și un instrument valoros și pretențios, reputația, este clădită de impresiile utilizatorilor spațiilor", spune Irina Botez, Interior Designer la Wings Design, unul dintre cei peste 200 de invitați ai forumului.

Vă prezentăm câteva dintre mesajele invitaților FORO 2018:

"În ultimii ani, în industria HoReCa asistăm la o îmbunătățire evidentă a mentalității legate de colaborarea cu arhitecți. Astăzi, majoritatea restaurantelor implementează proiecte realizate de o echipă de arhitecți și se ghidează după aceasta. Este esențial să creezi concepte unice, care să-ți reprezinte viziunea, iar acest lucru se poate realiza numai cu ajutorul unui arhitect." - Arh. Irina Radu, Fondator, iDecorate

"A fi prezent la un asemenea eveniment este ca și cum ai vrea să vezi în viitor și totodată vrei să înțelegi și mai bine ce înseamnă una dintre cele mai sensibile industrii, aceea a ospitalității. Speakerii de calibru, networking-ul și schimbul de idei, te fac să îți dorești să fii la FORO 2018." - Chef Cezar Munteanu

"Indiferent de categorie sau de numărul de stele sau de faptul că este amplasat într-o zonă turistică sau una de business, calitatea spațiilor, a facilităților și a infrastructurii este esentială atat pentru confortul și siguranța oaspeților, cât și pentru un management eficient." - Diana Popescu, General Manager, Hotel Epoque 5*

"Un hotel este, pentru o parte a oaspeților, casa departe de casă, iar pentru o altă parte este acel spațiu la care se raportează când vine vorba despre confort și ergonomie. Cu alte cuvinte, este un punct superior din punct de vedere estetic." - Silvia Pintilie Moscaliuc, Senior Interior Designer, Inland Deco

"Hotelierii trebuie să își asume obligația de a oferi permanent un produs peste așteptări, ca parte dintr-o lege nescrisă. Este imperios necesar să vină cu idei fresh, care să ii surprindă pe oaspeți și care să ii aducă înapoi." - Daniel Ben-Yehuda, Director General, Sheraton Bucharest Hotel 5*

"Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una din problemele actuale stringente în acest domeniu o reprezintă calitatea. Un restaurant poate rămâne 'în top' doar menținând calitatea - tocmai de aceea trebuie înțeles în amănunt acest concept." - Chef Ștefan Popescu, Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

"Consider că managementul reputației în turism și ospitalitate trebuie să fie un proces proactiv, permanent și constant adaptat tehnologiei și obiceiurilor de consum ale clienților." - Bogdan Arsene, General Manager, Best Western Stil Hotel 4*

Mai multe pe www.foro.com.ro.


Parteneri: Siniat, Alumil, Calirom, Gewiss, Alexandrion Group

Susținători și Expozanți: Vimar, Saint-Gobain Rigips, Ardesign, Alcor Holding, Lucedomotica, Equitone, BoConcept

FORO face parte din seria proiectelor de comunicare și a evenimentelor internaționale create de BORO PR & COMMUNICATION, alături de SCHOOL + HOSPITAL, Building Education Bucharest International Forum, Romanian Hospital Convention ROHO și Romanian Agriculture Leadership Forum RALF. Mai multe pe www.borocommunication.ro și pe www.facebook.co/borocommunication.

Înscrieri Participanți, Expozanți și Parteneri la adresa de email: foro@borocommunication.ro

*Foto: Eleven Mirrors Design Hotel, Ucraina, Ukraine's Leading Boutique Hotel 2017 la World Travel Awards, proiect prezentat la FORO 2018

Arunca o privire la aceste produse
Ce parere ai? Logheaza-te ca sa poti comenta: