Garanția montajului de pavele
Ce faci? Cui i te adresezi?
Intr-o situatie de acest fel, clientii se indreapta catre furnizorul produselor, insa, din pacate, responsabilitatea deteriorarii lucrarii nu ii apartine acestuia. Furnizorul materialelor iti acorda garantie exclusiv pentru produse. In final, nu-ti ramane nimic de facut, decat sa platesti din nou servicii de demontare pavele, refacere platforma si pavaj.
E bine sa stii ca astfel de situatii pot fi evitate!
Atunci cand faci o lucrare de folosinta indelungata este de dorit sa fii foarte atent la ceea ce platesti. Chiar daca platesti mai mult, iti recomand sa soliciti o factura si un certificat de garantie pentru servicii. Companiile serioase isi vor asuma responsabilitatea lucrarii facute si vor fi mai mult decat dispusi sa acorde garantie. Garantia pentru servicii se acorda pe minimum un an, ramanand la dispozitia montatorului daca doreste sa extinda aceasta perioada.
Un certificat de garantie pentru servicii va trebui sa cuprinda: datele beneficiarului, tipul serviciilor prestate, durata garantiei, conditiile de acordare a garantiei si situatiile care nu sunt acoperite de document.
Desigur, certificatul de garantie se acorda dupa receptia lucrarii. De aceea, evaluarea serviciilor se face in timpul montajului, pentru a putea interveni, daca este cazul. Iar prima conditie pentru a te asigura de calitatea lucrarii este sa soliciti montatorului selectat sa iti arate 1-2 lucrari finalizate. Montajul trebuie realizat de catre prestator in conformitate cu recomandarile producatorului. Pentru Elis Pavaje, recomandarile de montaj le gasiti aici.