Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Maison Air et Lumiere, a sasea Casa Activa construita de grupul VELUX, a fost inaugurata in Franta

Maison Air et Lumiere a sasea Casa Activa construita de grupul VELUX a fost inaugurata in

Maison Air et Lumière, inaugurată în această lună la Paris, este cea de-a şasea Casă Activă, parte a experimentului Model Home 2020 dezvoltat de către Grupul VELUX. Clădirea încheie astfel proiectul iniţiat de către compania daneză cu scopul de a dezvolta şi promova un model de arhitectură durabilă.

 

În Europa, 40% din consumul total de energie este generat de către clădiri. Pentru a reduce emisiile de CO2 şi consumul energetic, era nevoie de o alternativă viabilă în construcţii şi arhitectură care să respecte şi să valorifice mediul natural şi resursele sale.

 

Grupul VELUX  a decis să realizeze această viziune prin iniţierea proiectului Model Home 2020, care propune utilizarea luminii naturale ca sursă de energie şi iluminat. Astfel, s-au dezvoltat, construit şi analizat şase case diferite în cinci ţări europene, fiecare urmând propria abordare durabilă a modului de construire şi locuire.

 

Maison Air et Lumière încheie proiectul Model Home 2020

 

Caracteristica unică a casei constă în utilizarea inteligentă a acoperişului în pantă, creat să îmbine confortul locuitorilor cu eficienţa energetică a clădirii. Acesta are o varietate de înclinaţii, alese şi calculate pentru a optimiza randamentul panourilor solare şi al celor fotovoltaice. Astfel, acoperişul Maison Air et Lumière se comportă ca o a cincea faţadă activă a clădirii, reglând climatul interior şi optimizând accesul luminii naturale şi al aerului. Deoarece utilizează energie regenerabilă, Maison et Air Lumière nu emite CO2  şi produce mai multă energie decât consumă.

 

În plus, casa se bazează pe un concept arhitectural modular al acoperşiului. Acesta permite ca fiecare construcţie să fie adaptată în funcţie de nevoile şi posibilităţile financiare ale ocupanţilor, de zona geografică, de climă şi de mediu (urban sau rural), păstrând aceeaşi eficienţă energetică şi confort.


”Sperăm ca, odată cu finalizarea proiectului Model Home 2020 şi evaluarea rezultatelor sale, viziunea grupului VELUX să fie aplicată cât mai curând în tot mai multe proiecte. Dacă soluţiile propuse şi implementate de noi în cele şase Case Active vor fi utilizate la scară mare, am face un pas uriaş în reducerea emisiilor de CO2 , în scăderea consumului de energie şi în asigurarea unor standarde de viaţă mai sănătoase.” spune Alexandra Maier, arhitect VELUX România.

 


Despre Model Home 2020

Model Home 2020 este un proiect iniţiat de Grupul VELUX cu scopul de a dezvolta, construi şi analiza şase case experiment în cinci ţări europene, urmându-se o abordare progresivă şi sustenabila a modului de construire şi locuire.

 

Aceste clădiri sunt experimente în care tehnologii şi componente de ultimă oră sunt confruntate cu factori umani în diferite contexte geografice şi climatice. Casele sunt testate de familii care s-au mutat şi locuiesc aici, iar experienţele lor de utilizare a acestor spaţii sunt monitorizate şi comparate cu analiza consumului şi generării de energie.

 

Primele două clădiri ale proiectului Model Home 2020 au fost inaugurate în Danemarca în 2009. Prima a fost o casă unifamilială, Home for Life, care produce mai multă energie decât consumă, urmată de Green Lighthouse, prima clădire publică fără emisii de CO2 din Danemarca.

Sunlighthouse, proiectul din Austria, este prima casă unifamilială fără emisii de CO2 care şi-a asumat provocarea de exploata întregul potenţial al zonei în care a fost construită (vederi, expunerea la lumina soarelui, maxim de intimitate faţă de casele existente) şi de a dezvolta un concept  energetic şi  ecologic care să anuleze amprenta ecologică a casei în următorii treizeci de ani.  

 

Casa germană LichtAktiv Haus ilustrează o abordare diferită la provocarea neutralităţii legate de emisiile de carbon. Printr-o strategie de modernizare inovatoare, acest proiect a transformat o locuinţă tradiţională cuplată, veche de 50 de ani, într-o acasă atrăgătoare cu un confort de locuire maxim şi eficienţă energetică sporită.

 


În Marea Britanie, cele două locuinţe cuplate fără emisii de CO2, CarbonLight Homes, se adresează, de asemenea, provocărilor legate de consum energetic redus şi de calitate a locuirii. În mod similar, ultima casă inaugurată în octombrie, Maison et Air Lumière din Franţa, constituie o nouă generaţie de casă activă, proiectată cu o preocupare deosebită pentru calitatea vieţii locuitorilor.

 

Mai multe informaţii, pe pagina de internet: www.activehouse.info

 

Despre compania VELUX

 

Prin produsele inventate şi dezvoltate de aproape 70 de ani de către fondatorul companiei VELUX, Villum Kann Rasmussen, contribuim la îmbunătăţirea climatului interior al spaţiilor de locuit, aducând lumina naturală şi aerul proaspăt în interiorul mansardei. Prezenţi pe piaţa din România de 14 ani, comercializăm cea mai vastă gamă de ferestre de mansardă, potrivite atât acoperişurilor înclinate cât şi celor tip terasă, jaluzele, rulouri interioare şi parasolare, produse de instalare şi izolare termică, dispozitive de comandă şi control.

 

Grupul VELUX deţine fabrici în 11 tări şi companii de vȃnzări în 40 de ţări. Ȋn lume, VELUX este unul dintre cele mai puternice nume din sectorul materialelor de construcţii. Grupul VELUX are aproximativ 10.000 de angajaţi şi este proprietatea VKR Holding A/S, companie cu răspundere limitată, deţinută de către familia fondatoare şi fundaţii. Grupul VELUX este prezent în Romȃnia din 1997, prin intermediul companiei proprii, VELUX Romȃnia S.R.L.

 

Mai multe informatii, pe www.velux.ro.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm contactaţi:

 

Alexandra Maier
Arhitect
VELUX Romania S.R.L

Telefon: +40 268 40 27 44

Mobil: +40 720 10 05 46

E-mail: alexandra.maier@velux.com


Madalina Harbuz
 Echipa de PR

Telefon: +40 21 230 08 50

Mobil: +40 755 12 98 52

E-mail: madalina@echipapr.ro

Maison Air et Lumiere a sasea Casa Activa construita de grupul VELUX a fost inaugurata in
Maison Air et Lumiere a sasea Casa Activa construita de grupul VELUX a fost inaugurata in
Maison Air et Lumiere a sasea Casa Activa construita de grupul VELUX a fost inaugurata in

StruBIM Shear Walls

 

Proiectare pereților de forfecare din beton armat conform codurilor ACI 318-11, ACI 318-14, NTC-RSEE 2017, Eurocod 2 și Eurocod 8.

 

StruBIM Rebar

 

Modelarea BIM a armăturii în structurile din beton armat.

 

Portal Frame Generator

 

Proiectarea panelor de acoperiș și a panelor laterale, optimizând secțiunea și distanța dintre pane. Structura proiectată în Portal Frame Generator poate fi exportată în CYPE 3D cu toate încărcările din vânt și zăpadă generate automat alegând codul de proiectare și amplasamentul structurii.

 

CYPE 3D

 

Modelarea si proiectarea structurilor din otel, lemn, aluminiu sau beton armat.

 

CYPE Connect

 

Modelarea și analiza îmbinărilor complexe a elementelor din metal, lemn si beton folosind metoda elementului finit.

Maison Air et Lumiere a sasea Casa Activa construita de grupul VELUX a fost inaugurata in

StruBIM Steel

Modelarea structurilor din oțel incluzând toate elementele necesare (secțiuni, plăci, șuruburi, suduri și ancoraje) pentru a le pregăti pentru uzinare. Programul oferă planșe de uzinare în format DSTV.

Pereti mulati

Analiza, proiectarea și armarea peretilor mulați din beton armat, a piloților, micropiloților și a elementelor din palplanșe.

Ziduri de sprijin

Analiza, proiectarea și armarea zidurilor de sprijin din beton armat.

Podete dalate

Analiza, proiectarea și armarea podețelor dalate din beton

Mai multe informatii puteti gasi pe site-ul www.cype.ro sau scrieti-ne la adresa cype@cype.ro.

Maison Air et Lumiere a sasea Casa Activa construita de grupul VELUX a fost inaugurata in

Ce reprezinta clasa de trafic AC6?

Rezistenta parchetului se masoara in clasa de trafic pe care acesta o prezinta, iar clasa AC6 este cea mai inalta.

Clasele de trafic se deteremina prin rezistenta la abraziune a asuprafetei parchetului laminat prin intermediul testului „Taber Abraser”.

Acest test are la baza un dispozitiv cu doua role abrazive care sunt presate pe materialul supus testarii. Determinarea clasei de rezistenta la uzura prin abraziune a pardoselii laminate se calculeaza in functie de numarul de rotiri complete necesare pentru a lasa o urma clara de frecare pe suprafata maerialului.

Astfel, clasele AC mai mici de 3 reprezinta cele 1000 de cicluri de rotatie completa suportate de materialul supus testului, respectiv de parchetul laminat.

Clasele de abraziune si rezistenta la trafic mai mari de AC3 rezista deja la 15.000 de cicluri complete, iar cea mai inalta clasa care prezinta rezistenta la abraziune (adica rezista la mai mult de 28.000 de cicluri complete) este AC6.

In majoritatea magazinelor se gasesc modele de parchet laminat, care se incadreaza intre clasele de trafic AC3 si AC5. Aceasta este destinat traficului mediu-greu, din propria locuinta, ori din spatii comerciale destul de circulate. Tocmai de aceea spunem noi ca parchetul din clasa AC6 este un produs de top, cu garantie pe o perioada foarte indelungata.

Acest tip de pardoseala se poate monta atat in casele individuale, cat si in spatii comerciale aglomerate, traversate de mii de persoane zilnic.

Amplasarea acestuia in casa inseamna economisirea unei sume de bani, deci si o investitie pe termen lung.

Uita de griji! Noile modele de parchet laminat prezinta rezistenta la foarte multi factori de mediu sau de risc, precum: foc, raze UV, scrum de tigara, uzura, pete, zgarieturi cauzate de diverse obiecte, roti de scaun, dar mai ales apa.

Maison Air et Lumiere a sasea Casa Activa construita de grupul VELUX a fost inaugurata in

Parchet laminat in baie si bucatarie?

Sigur! Aceste noi modele de parchet sunt perfecte pentru montare in oricare incapere din intreaga casa, chiar si in baie si in bucatarie.

Daca pana acum stateai cu frica umflarii parchetului din cauza lichidelor varsate pe podea, ori stateai cu grija schimbarii acestuia doar dupa cativa ani de utilizare din cauza degradarii, acum a venit timpul sa uiti de toate!

Modelele sunt diverse, astfel ca in functie de dorinte si pretentii, vei gasi modelul de parchet potrivit. Poti alege pentru bucatarie parchetul laminat Marble, cu aspect de marmura, ori parchetul Stone, cu aspect de piatra naturala. Totul depinde de preferinte si de stilul ales pentru amenajarea sau renovarea bucatariei.

Pentru baie, noi recomandam modelele Industry Marble si Industry Negro Marble. Aceste doua modele sunt destul de cautate datorita marmurii, care ofera eleganta intregului spatiu si datorita culorilor care se pot asorta rapid cu alte elemente importante din incapere. Insa, pentru un aspect mai simplu, ori industrial, poti opta pentru Industry Blanco Oxido sau Industry Concrete.

In restul incaperilor din casa, chiar si pe holuri puteti amplasa modelel de parchet Masterpiece Chevron, in nuanta dorinta. Fiecare model de parchet laminat se va curate foarte usor si se va monta la fel de usor.

Maison Air et Lumiere a sasea Casa Activa construita de grupul VELUX a fost inaugurata in

De ce as alege acest tip de parchet si nu unul obisnuit?

Un parchet “obisnuit” am putea spune, are grosimea maxima de 10-12 mm, iar rezistenta maxima poate ajunge pana la clasa AC 5. Pe langa acest lucru, nu prezinta rezistenta la atat de multi factori de mediu sau la impact mecanic, precum parchetul din oferta noastra.

Lasand toate acestea la o parte, design-ul intregii camere trebuie sa fie cel pe care ni-l dorim. Noile modele de parchet ofera un aspect unic, datorita modelelor placilor, dar si de tot unitar, datorita dimensiunilor nemaintalnite ale placilor.

Parchet laminat cu dimensiuni de 60 x 120 cm pare ireal, insa chiar exista! Aceasta dimensiune permite montarea mai rapida a placilor de parchet si ofera confortul dorit.

Recomandarea noastra este sa alegi parchetul pentru acasa in functie de nevoi si in functie de aspectul pe care ti-l doresti.

Fa cea mai buna alegere pentru pardoseala casei tale si alege noile modele de parchet din oferta Regata!

Maison Air et Lumiere a sasea Casa Activa construita de grupul VELUX a fost inaugurata in

La rândul său, Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis România, a vorbit despre necesitatea businessurilor de a se adapta rapid la provocări și a prezentat modul în care compania sa a implementat Logistics Vision Suite – LVS, care ajută cei mai mari lideri în sectorul e-commerce să facă față perioadelor supraaglomerate.

„Parte din obiectivul proiectului a fost să creăm fluxuri cât mai rezistente, cât mai smart și cu cât mai puține blocaje. Un obiectiv a fost să reducem erorile la zero și, conceptual, să gândim o eliminare a orice activitate nenecesară la nivel de factor uman, până la nivelul la care să ridice terminalul sau să apese un buton în plus, pentru că, astfel, creăm viteză și fluiditate, în fiecare proces în parte. Din punctul de vedere al integrării și circulației de date, sistemul comunică direct cu sistemele companiei. Când clientul face check-out-ul, comenzile ajung la noi în sistem.

Este o comunicare bidirecțională pe tot procesul, până la livrare. Există posibilitatea să trimitem statusuri despre stoc – diferite modificări, deteriorări, lipsuri. Există și posibilitatea să primim anulări de comandă până la final de proces. Proiectul a fost făcut de o echipă internațională din România, Turcia și Grecia (...) Ce am reușit noi să facem a fost să realizăm un flux care să funcționeze fluid. Acest proiect a început în februarie 2021, iar implementarea a durat 6 - 7 luni. Următorii pași vor fi să adăugăm niște automatizări accesibile.”

Prima sesiune a fost încheiată de Teodor Gurgui, Mobile, Loyalty & UX Development Manager, Carrefour România, care vorbit despre strategiile de fidelizare ale clienților și programul clasic de loialitate „Act For Good”.

„Carrefour este un univers de modele, pe care noi îl numim «omnicanal», care reușește să servească întregul univers al familiei, prin mâncare bună (good food) și produse non food la prețuri accesibile. Ne-am dorit un mod de a aduce laolaltă și a recompensa clienții noștri cei mai loiali și activi, într-o comunitate care valorizează progresul printr-un stil de viață sănătos și care trăiesc cu respect față de natură și comunitățile din jurul lor.

Noi am încercat să rezolvăm o ecuație de marketing importantă – să oferim reduceri și promoții, dar și să susținem în continuare misiunea unei comunități mai bune. E o ecuație complicată, dar care avea abilitatea de a aduce valoare adăugată pentru toată lumea. «Act for Good» are patru piloni – în primul rând, este 100% un program digital. Al doilea pilon este self scan, ce asigură un checkout ușor, doar cu telefonul mobil. Al treilea pilon este Account 360°, ce oferă o perspectivă integrată asupra beneficiilor colectate, iar cel de-al patrulea se referă la Q & E-Commerce (Bringo, E-Shop & Cataloage Digitale)”.

Cea de-a doua sesiune a evenimentului a fost dedicată unui panel de dezbatere, în cadrul căruia invitații au discutat despre provocările cu care s-au confruntat companiile pe care le reprezintă în perioada pandemiei, cât și despre oportunitățile de creștere pe zona de e-commerce pentru următorii ani.

Panelul a fost moderat de Mircea Stan (CEO, Postis) și Daniel Drăgan (Managing Partner, BusinessMark), iar invitați au fost: Sergiu Chircă (CEO, elefant.ro), Claudia Badea (E-commerce and Cross-channel Director, Cora Romania), Alina Donici (Managing Partner, Artesana International), Laura Sardescu (Co-founder, neakaisa.ro), Florinel Ioan Chiș (Executive Director, ARMO), Andrei Stănescu (Chief Commercial Officer, Lensa) și Florian Mateiță (Co-founder, Obor21.ro).

Un prim subiect de dezbatere a vizat pandemia ca factor de schimbare în relația dintre brand și consumator. În acest context, invitații au vorbit despre provocările cu care s-au confruntat și previziunile pentru următorii doi ani.

„Trebuie să înțelegem ce s-a întâmplat în ultimii ani. Ultimii 10 ani au reprezentat o perioadă foarte bună pentru comerțul online, după care au venit perioade total diferite de ce am mai văzut. Acum doi ani, în martie, totul s-a oprit: nu exista nicio mișcare, după care, cei din e-commerce și-au dat seama că trebuie să crească capacitățile, pentru a încuraja consumul. Acum vedem o altă schimbare, cu probleme ce vin din zona macroeconomică – inflație, cât și din situația de instabilitate regională, cauzată de conflictul din Ucraina. M-am întrebat acum doi ani ce am fi făcut în pandemie dacă intram în această situație acum 10-15 ani. Trendul de e-commerce este în creștere și nu cred că va fi influențat de schimbările din economie. Sunt convins că tendința de cumpărare online va deveni mult mai sofisticată. Progoza mea e că în următorii cinci ani vom ajunge la o maturitate a industriei online”, a precizat Sergiu Chircă, CEO, elefant.ro.

La rândul său, Laura Sardescu, Co-fondator, neakaisa.ro, a explicat că începutul pandemiei a fost o perioadă de risc. „Pentru un magazin online mediu, începutul pandemiei a fost o perioadă în care am simțit riscuri, după care a început oportunitatea. La finalul zilei, ne-am dat seama că este o responsabilitate, pentru că au început să apară clienți care nu aveau o prezență în online. Prima lor experiență în online va dicta postura lor de consumator pe termen lung, îi va determina să cumpere sau nu din online.

Avem oportunitatea de a păstra acești clienți. Ce pot să spun despre viitor este că planurile sunt de creștere, cu accent pe satisfacția clientului. Eu cred că toată piața de e-commerce va fi pusă la grea încercare de a menține ritmul accelerat de creștere și de a-și ține clienții aproape.”

Dacă pandemia a adus în magazinele online și clienți care preferau experiența fizică dintr-un magazin, este necesar ca brandurile să se adapteze nevoilor acestora, inclusiv ale celor din mediul rural.

„Dacă ne uităm puțin în context european, 74% din utilizatorii de internet din UE au comandat online. În România, noi suntem la 50% - cam jumătate din cei care au acces la internet și comandă online. Oportunitatea este pentru cei care au rămas ca e-shoppers și, mai ales, partea de mobile shoppers, pentru că, de multe ori, în mediul rural, accesul la internet se face prin intermediul telefonului mobil, lucru care face ca tehnologia să fie accesibilă.

Mai există potențial în zona de creștere a abilităților de a folosi tehnologia mobilă, pentru că una din barierele în a comanda online pentru segmentul de consumatori care nu au făcut asta, este a avea abilitățile de a folosi telefonul cât mai ușor. Suntem într-o perspectivă pozitivă, perioada în care suntem este de consolidare și validare. Există o diversitate din ce în ce mai mare, atât a retailerilor locali, cât și a celor care intră în România. Suntem pe trend ascendent, însă avem mult de recuperat față de restul Europei, mai ales partea de vest”, a explicat Florinel Ioan Chiș, Executive Director, ARMO.

În această perioadă post-pandemie, brandurile trebuie să își accelereze procesele digitale, a punctat, la rândul său, Mircea Stan, CEO, Postis.

„Ne e mult mai ușor să vorbim despre ce s-a întâmplat în pandemie, pentru că în mare parte a trecut, însă efectele macroeconomice abia acum încep să se resimtă. Coroborat cu situația regională destul de complicată, se creează un mediu destul e volatil. Există perspective bune pentru mediul online și cred că zona de maturizare a început. Jucătorii care nu vor oferi servicii, o experiență de calitate și o experiență de cumpărare de la un capăt la altul, nu vor mai rezista în piață. Într-adevăr, vin și mulți jucători din afară, care vor crea niște premise de accelerare a proceselor digitale.”

Invitații au discutat și despre ce anume își doresc consumatorii când vine vorba de conveniență și ce ar trebui să facă retailerii pentru a se ridica la așteptările acestora. În acest context, Florian Mateiță, Co-Fondator, Obor21.ro a răspuns: „Problema pe care ar trebui să o rezolve societatea în perioada următoare este legată de logistică, care transformă acest vis din pixeli într-un produs real la tine acasă. În perioadele ploioase, există întârzieri la livrarea de mâncare acasă, la birou. Investițiile majore care ar trebui făcute pentru a ajunge la un grad mai mare de satisfacție a clienților nu sunt doar în zona de digitalizare, ci se referă și la a suprapune pe zona de creștere pentru acest tip de comerț o logistică adecvată.”

Consumatorii, își doresc, totodată, produse mai sănătoase, sunt atenți la ambalaje, la conținutul produselor pe care le aleg, a explicat Alina Donici, Managing Partner, Artesana International.

„Oamenii, pe lângă faptul că vor să acceseze produsele rapid, își doresc produse simple, se întorc foarte mult spre natură, citesc foarte atent etichetele. Acum câțiva ani, nu interesa pe nimeni ce ferment folosim sau la ce temperatură pasteurizăm laptele. Pe noi ne ajută foarte mult – și nu numai pe noi, ci pe toți jucătorii care sunt atenți și livrează asfel de produse. Trendul era deja în direcția de sănătate, dar acum vedem o și mai mare presiune, iar adevărul este că noi ne-am dorit să fim atenți la ce produse consumăm. Aceasta este o parte pozitivă a acestei perioade provocatoare.”

Deși experiența digitală este foarte importantă pentru client, la fel de importantă trebuie să rămână și atenția acordată factorului uman, a subliniat Claudia Badea, E-commerce and Cross-channel Director, Cora România.

„Toți actorii implicați în acest proces care duce la experiența plăcută în mediul online sunt la fel de importanți. Experiența clientului începe de la momentul realizării unui cont, continuând mai apoi cu tot catalogul de produse, calitatea produselor, experiența pe care o are în magazinul online și terminând cu experiența de livrare și experiența pe care o are din partea livratorului. Chiar dacă vorbim despre digitalizare sau despre procesele automatizate care eficientizează destul de mult toată achizița online, ajungem la factorul uman și este la fel de importantă interacțiunea cu livratorul, cu call-center-ul.

Cred că trebuie să existe un echilibru între procese automate și digitalizare și inputul factorului uman, care va rămâne în continuare foarte, foarte important, cu atât mai mult cu cât piața din România este la început și se va dezvolta mult mai mult în anii viitori. Nu trebuie să eliminăm partea asta, ci să o valorizăm mult mai mult, să facilităm această interacțiune. Este foarte important, în opinia mea, și cred că totul va asigura succesul și creșterea.”

La rândul său, Andrei Stănescu, Chief Commercial Officer, Lensa, a subliniat importanța zonei de customer experience: „Evoluția Lensa a fost dinspre online către brick&mortar. Acest lucru ne-a ajutat în perioada pandemiei, iar prin faptul că magazinele noastre nu sunt poziționate în mall-uri, am putut menține un program corect. Focusul nostru este și pe offline, nu doar pe online, dar cu siguranță dezvoltarea va fi în ambele direcții (...).

Dacă vorbim de zona de offline, și noi am sesizat un timp mai mare pe care clienții îl petrec în magazin cu reprezentanții sau cu optometriștii noștri; oamenii pun mai multe întrebări, vor să fie mai informați, povestesc mai multe lucruri, iar toate acestea contează foarte mult atât pentru ei, cât și pentru noi, pentru că învățăm mai multe despre clienții noștri și cum putem să ne adresăm mai bine către ei.”

Evenimentul a fost organizat de BusinessMark, cu susținerea: APTUS Manhattan Associates GeoPartner EE, Postis, OLX Business, iSense Solutions, SCS, Merlin’s Vitamin Aqua

Parteneri media ai evenimentului au fost: BEROCC, Bursa, DeBizz, Transilvania Business, Revista Piața, Administrație.ro, Global Manager, Financial Market, Jurnalul de Afaceri, TopBusiness, MATEK, spatiulconstruit.ro

Ai o întrebare despre acest subiect? Scrie-o aici!

user
Ataseaza fisiere
(Foto, video sau PDF. Maxim 1600x1600 pixeli @ 50 MB)
Anunță-mă când răspunde cineva
Articol scris de
VELUX ROMANIA
Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.