Noul concept al standului GROHE prezinta compania ca un furnizor de solutii complete pentru baie
Clădirea Forum oferă un decor spectaculos la ISH 2015.
Un nou concept de stand și o nouă amplasare prezintă GROHE ca un furnizor de soluții complete pentru baie în spectacolul ISH din acest an. Prezentarea Grupului GROHE ca o entitate integrală a necesitat mai mult spațiu și o nouă structură a standului care să ilustreze gama largă din portofoliul de produse. GROHE și-a rezervat acest spațiu în clădirea elipsoidală a Târgului de la Frankfurt, cunoscută sub numele de "Forum". Faimoasă pentru arhitectura sa spectaculoasă de sticlă transparentă, Sala Forumul asigură decorul perfect pentru prezentarea inovatoare din acest an, care cuprinde diferitele categorii de produse GROHE, precum și marca JOYOU și o secțiune a portofoliului său de produse sanitare.
Vizitatorii standului vor descoperi nu numai numeroasele inovații interesante din toate segmentele portofoliului de produse GROHE, dar vor vedea, de asemenea și extinderea gamei grupului în noi categorii de produse, cum ar fi ceramica sanitară. Acest sector reprezintă un pas important în evoluția continuă a Grupului GROHE și un potențial suplimentar de creștere. Gama nouă și unică de ceramică de baie conferă companiei posibilitatea de a comercializa linii complete de baie incluzând căzi, lavoare și sisteme sanitare concepute special pentru a fi în concordanță cu bateriile și accesoriile sale populare. Prezența din acest an în cadrul ISH reprezintă o premieră mondială autentică ce evidențiază capacitatea grupului de a furniza soluții complete pentru băi, dintr-o singură sursă.
Suprafața standului dispus în formă de evantai oferă tuturor categoriilor de produse o expunere optimă.
Designul standului simbolizează noua poziționare a companiei GROHE ca un furnizor de soluții complete pentru baie, cu zone de prezentare deschise și transparente, ce se distribuie în rază de la recepția acestuia. Planul standului dispus în formă de evantai încurajează vizitatorii să exploreze diferitele universuri ale Grupului GROHE, totodată ilustrând conexiunile și coordonarea dintre categoriile individuale de produse. De exemplu, în zona dedicată băii vizitatorii pot vedea soluții complete, precum și colecții de baterii disponibile în mărimile S, M și L pentru combinații personalizate între lavoar și baterie. Biroul de informații pentru programul GROHE Bestmatch™ demonstrează cât de ușor este să identificați combinațiile perfecte utilizând aplicația dedicată sau funcționalitatea cu acces prin intermediul internetului.
GROHE Professional, marca dedicată montatorilor și instalatorilor profesioniști, este reprezentată printr-o gamă largă de sisteme de instalare și funcții inovatoare. Profesioniștii sunt întâmpinați la barul Genius, unde experții GROHE sunt pregătiți să răspundă la întrebări, să explice modul de funcționare și să găsească soluții. O altă zonă a standului este dedicată gamei de toalete cu duș GROHE Sensia, care încorporează cele mai noi tehnologii de confort și igienă, la cele mai înalte standarde. Produsele exclusive care gravitează în jurul luxului, al bunăstării și relaxării pot fi găsite în zona de expunere GROHE SPA®. Nu în ultimul rând, o zonă dedicată bucătăriilor moderne prezintă cele mai noi baterii GROHE pentru acest segment.
JOYOU și Grupul GROHE sunt prezente pentru prima dată în același stand.
JOYOU completează prezentarea grupului la ISH. Brandul chinezesc expune 6 băi complet echipate din portofoliul său Best Value, la care se alătură gamele de baterii și chiuvete de bucătărie și accesorii. Fabricate toate conform standardelor stricte ale Grupului GROHE, produsele JOYOU oferă un design internațional, la prețuri accesibile.
Standul GROHE din cadrul ISH 2015 prezintă expertiza extinsă acumulată timp de mai multe decenii a Grupului GROHE și repoziționarea sa. Standul spațios reflectă statutul Grupului GROHE, ca un adevărat lider al industriei sanitare la nivel mondial și permite vizitatorilor să trăiască experiența unei combinații unice de tehnologie, "Made in Germany", în domeniul calității, designului și al responsabilității față de utilizarea resurselor naturale.
Despre Grupul GROHE
Grupul GROHE este format din Grohe AG, Hemer, Joyou AG, Hamburg și alte subsidiare de pe piețele externe. Grupul GROHE este lider la nivel mondial în furnizarea de armături sanitare.
Fiind o marcă internațională, GROHE este construit pe baza valorilor sale de brand: stabilirea de noi standarde în domeniul calității, tehnologiei, designului și al dezvoltării de soluții care să economisească resursele naturale, furnizând produse care să respecte deviza “Pure Freude an Wasser”. Prin marca JOYOU grupul acoperă piața chineză, aflată într-o creștere rapidă.
Administrat de către GROHE Group S.à r.l., Luxemburg, grupul are o forță de muncă la nivel mondial în medie de 9.300 de angajați (inclusiv cei 3.500 din cadrul JOYOU). Dintre aceștia, aproximativ 2.400 lucrează în cadrul GROHE Germania. Grupul GROHE deține 3 unități de producție în Germania, precum şi altele pe pieţele externe. În anul 2013, Grupul GROHE a generat vânzări consolidate de 1,45 miliarde de euro.
Grupul GROHE ce a fost preluat în ianuarie 2014 de către Grupul LIXIL și Banca de Dezvoltare a Japoniei realizează în mod curent 85% din vânzările sale în afara Germaniei.
Grupul LIXIL este lider mondial în industria materialelor de construcții și a echipamentelor pentru locuințe. Modelul de afaceri la nivel mondial pentru obiecte sanitare al LIXIL Group va fi integrat începând cu 1 aprilie 2015 (în funcție de aprobările și procedurile interne ale corporației) în noua unitate de afaceri LIXIL Water Technology Group (LWTG). Mărcile GROHE, American Standard, JOYOU și LIXIL/INAX vor rămâne independente în cadrul LWTG.