Platforma pentru clienți myDoka - informații în timp real despre materialele din șantier
Platforma myDoka oferă informații actualizate despre stocul materialelor din șantier și transferurile de materiale între șantiere într-o perioadă aleasă. Astfel clienții au o imagine de ansamblu exactă asupra fluxurilor și a nivelului de materiale. Notele de livrare și retur sunt disponibile în orice clipă în myDoka, la fel și facturile pot fi accesate 24 de ore, 7 zile pe săptămână.
O altă caracteristică utilă a portalului myDoka este ușurința selectării materialelor pentru retur sau transferul rapid între șantiere. Acesta este un mare avantaj, deoarece permite optimizarea închirierii echipamentelor de cofraj.
"Firma noastră folosește myDoka din noiembrie 2016 și este foarte ușor de utilizat. Cu myDoka putem vedea materialele închiriate pe toate proiectele noastre în derulare sau vizualiza și descărca avizele de livrare și retur. Putem obține informații utile de raportare din secțiunea de Analiza a proiectului sau să descărcăm facturi, soldul contului și cheltuielile anuale. MyDoka ne-a ajutat să realizam economii semnificative de costuri prin gestionarea mai eficientă a închirierii sistemelor de cofrare", a declarat Joe Seals, Financial Controller pentru Northfield Construction Limited.
De la lansarea portalului în 2012, aproximativ 6.000 de utilizatori din 30 de țări au folosit myDoka. Designul intuitiv myDoka urmează stilul magazinului online Doka și este destinat să consolideze legătura cu comerțul online.
MyDoka este doar una din soluțiile digitale prin care ne susținem clienții să construiască eficient și sigur, de la stadiul de planificarea inițială până la implementarea efectivă în șantier.
Completează formularul pentru a obține acces la myDoka
Autentificare myDoka
Pagina website myDoka