ROCKWOOL se dezvoltă în criză: Lansează produse noi şi angajează oameni la fabrică
Grupul danez ROCKWOOL, lider mondial în producţia de vată minerală bazaltică, anunță o extindere a activității din România prin lansarea primelor produse realizate prin tehnologia “Dual Density” în România, a unei noi game “Monodensity” şi angajarea unui număr suplimentar de oameni pentru al patrulea schimb de la fabrica din Ariceștii Rahtivani, judeţul Prahova.
“ROCKWOOL România nu a irosit această perioadă de criză. Sunt mândru de echipă, care a lucrat intens, atât la fabrica de la Ariceştii Rahtivani, cât şi la sediul din Bucureşti, astfel încât am reuşit să lansăm o serie produse noi, toate “Fabricate in Romania”. Mă bucură mai ales faptul că am reuşit să producem plăci de vată bazaltică “Dual Density”, primele fabricate în ţara noastră. Vorbim despre plăci de vată cu 2 straturi integrate, realizate printr-o tehnologie avansată, patentată de ROCKWOOL, şi care sunt foarte apreciate de către clienţii noştri datorită avantajelor termice, mecanice şi de rezistenţă la incendiu pe care le aduc. Deocamdată avem gamele Hardrock şi Frontrock realizate prin această tehnologie şi urmează să dezvoltăm şi altele”, a declarat Florin Popescu, Business Unit Director, ROCKWOOL Balkans.
Compania a făcut schimbări şi în privinţa produselor monodensity, acolo unde noua gamă Dachrock destinată acoperișurilor tip terasă și pardoselilor va înlocui treptat gamaanterioară Roofrock, iar Steprock Casa, Steprock Plus și Steprock Extravor înlocui seriile anterioare Steprock LD, Steprock ND și Steprock HD.
ROCKWOOL România şi-a menţinut vânzările la un nivel bun chiar şi în perioada stării de urgenţă, ceea ce a permis companiei să continue planurile de dezvoltare, inclusiv prin noi angajări.
“Nu am făcut concedieri sau reduceri de salarii în perioada asta. Din contră, tocmai am crescut numărul de angajați cu încă 15 pentru al patrulea schimb de la fabrica de la Ariceştii Rahtivani. Am ales să ne dezvoltăm în continuare pentru am simţit încrederea ridicată din partea clienţilor noştri chiar şi în această perioadă, dar şi pentru că suntem încrezători că putem continua să ne menţinem o cotă de piaţă importantă. În luna mai a ieşit pe poarta fabricii camionul cu numărul 1.000, ceea ce e o performanţă dacă ţinem cont de faptul că unitatea a fost deschisă acum câteva luni. Acum clienţii noştri, mai ales din România, dar şi din ţările învecinate, pot avea produse ROCKWOOL livrate mai rapid. Noi mizăm pe o evoluţie bună a pieţei termoizolaţiilor, mai ales datorită programelor naţionale de eficienţă energetică, dar şi celor europene, din planul Green Deal”, a adăugat directorul ROCKWOOL.
ROCKWOOL a deschis, la finalul anului trecut, prima sa fabrică din România, o investiție în valoare de 50 milioane euro. Aceasta are o capacitate de aproximativ 45.000 de tone pe an, fiind cea mai mare unitate de profil din țara noastră. Fabrica este amplasată pe un teren de 30 de hectare, în parcul industrial Ploieşti West Park din localitatea Ariceștii Rahtivani, în apropiere de Ploiești.
Compania a făcut schimbări şi în privinţa produselor monodensity, acolo unde noua gamă Dachrock destinată acoperișurilor tip terasă și pardoselilor va înlocui treptat gamaanterioară Roofrock, iar Steprock Casa, Steprock Plus și Steprock Extravor înlocui seriile anterioare Steprock LD, Steprock ND și Steprock HD.
ROCKWOOL România şi-a menţinut vânzările la un nivel bun chiar şi în perioada stării de urgenţă, ceea ce a permis companiei să continue planurile de dezvoltare, inclusiv prin noi angajări.
“Nu am făcut concedieri sau reduceri de salarii în perioada asta. Din contră, tocmai am crescut numărul de angajați cu încă 15 pentru al patrulea schimb de la fabrica de la Ariceştii Rahtivani. Am ales să ne dezvoltăm în continuare pentru am simţit încrederea ridicată din partea clienţilor noştri chiar şi în această perioadă, dar şi pentru că suntem încrezători că putem continua să ne menţinem o cotă de piaţă importantă. În luna mai a ieşit pe poarta fabricii camionul cu numărul 1.000, ceea ce e o performanţă dacă ţinem cont de faptul că unitatea a fost deschisă acum câteva luni. Acum clienţii noştri, mai ales din România, dar şi din ţările învecinate, pot avea produse ROCKWOOL livrate mai rapid. Noi mizăm pe o evoluţie bună a pieţei termoizolaţiilor, mai ales datorită programelor naţionale de eficienţă energetică, dar şi celor europene, din planul Green Deal”, a adăugat directorul ROCKWOOL.
ROCKWOOL a deschis, la finalul anului trecut, prima sa fabrică din România, o investiție în valoare de 50 milioane euro. Aceasta are o capacitate de aproximativ 45.000 de tone pe an, fiind cea mai mare unitate de profil din țara noastră. Fabrica este amplasată pe un teren de 30 de hectare, în parcul industrial Ploieşti West Park din localitatea Ariceștii Rahtivani, în apropiere de Ploiești.
Florin Popescu, Business Unit Director, ROCKWOOL Balkans