Saint-Gobain, din nou în TOP 100 al celor mai inovatoare companii din lume
Pentru al optulea an consecutiv, Saint-Gobain a fost desemnată drept una dintre cele mai inovatoare 100 de companii și instituții din lume, potrivit clasamentului realizat de Clarivate Analytics pentru anul 2018, "Top 100 Global Innovators".
Clasamentul recent publicat se bazează pe patru criterii: numărul total de brevete, raportul dintre numărul total de brevete acordate şi cele depuse, scopul general al portofoliului de brevete și impactul acestora măsurat în funcție de numărul de referinţe.
"Aprecierea cantității, a calității și a impactului brevetelor noastre este o recunoaștere a importanţei majore pe care Saint-Gobain o acordă inovării, cercetării și dezvoltării. Totodată, recompensează expertiza și angajamentul demonstrate de echipele noastre din întreaga lume. De asemenea, arată determinarea noastră de a lansa în permanență pentru clienţii noștri soluții noi și variate care răspund provocărilor actuale legate de confort și bunăstare, responsabilitate, productivitate și performanță", a declarat Pierre-André de Chalendar, Președinte - Director General al Grupului Saint-Gobain.
"Capacitatea de a inova constant reprezintă unul dintre pilonii Saint-Gobain de creştere şi de performanţă. Obţinerea acestei certificări pentru al optulea an consecutiv ne onorează şi ne ambiţionează, totodată, pentru a continua să investim semnificativ în cercetare şi în dezvoltarea unor produse și soluţii de înaltă calitate, care vizează îmbunătățirea confortului oamenilor şi minimizarea impactului asupra mediului înconjurător", a precizat Ovidiu Păscuțiu, Director General al Grupului Saint-Gobain în România.
Divizia de Cercetare și Dezvoltare a Grupului Saint-Gobain este susținută de 3.700 de angajați, o rețea globală de opt centre transversale de cercetare și numeroase unități dedicate cercetării şi dezvoltării, care au sprijinit o investiție totală de 446 milioane EUR în 2017.
Cu aproximativ 900 de proiecte de cercetare în desfăşurare, Saint-Gobain se bazează pe numeroase inovații, reușind astfel să lanseze o serie de produse noi în fiecare an. Un produs din patru vândut astăzi de Grupul Saint-Gobain nu exista acum cinci ani. În total, aproximativ 400 de brevete sunt dezvoltate în fiecare an de către Grup, compania consolidându-și astfel poziția de lider pe piețele în care operează.
"Aprecierea cantității, a calității și a impactului brevetelor noastre este o recunoaștere a importanţei majore pe care Saint-Gobain o acordă inovării, cercetării și dezvoltării. Totodată, recompensează expertiza și angajamentul demonstrate de echipele noastre din întreaga lume. De asemenea, arată determinarea noastră de a lansa în permanență pentru clienţii noștri soluții noi și variate care răspund provocărilor actuale legate de confort și bunăstare, responsabilitate, productivitate și performanță", a declarat Pierre-André de Chalendar, Președinte - Director General al Grupului Saint-Gobain.
"Capacitatea de a inova constant reprezintă unul dintre pilonii Saint-Gobain de creştere şi de performanţă. Obţinerea acestei certificări pentru al optulea an consecutiv ne onorează şi ne ambiţionează, totodată, pentru a continua să investim semnificativ în cercetare şi în dezvoltarea unor produse și soluţii de înaltă calitate, care vizează îmbunătățirea confortului oamenilor şi minimizarea impactului asupra mediului înconjurător", a precizat Ovidiu Păscuțiu, Director General al Grupului Saint-Gobain în România.
Divizia de Cercetare și Dezvoltare a Grupului Saint-Gobain este susținută de 3.700 de angajați, o rețea globală de opt centre transversale de cercetare și numeroase unități dedicate cercetării şi dezvoltării, care au sprijinit o investiție totală de 446 milioane EUR în 2017.
Cu aproximativ 900 de proiecte de cercetare în desfăşurare, Saint-Gobain se bazează pe numeroase inovații, reușind astfel să lanseze o serie de produse noi în fiecare an. Un produs din patru vândut astăzi de Grupul Saint-Gobain nu exista acum cinci ani. În total, aproximativ 400 de brevete sunt dezvoltate în fiecare an de către Grup, compania consolidându-și astfel poziția de lider pe piețele în care operează.