Soluții de (re)amenajare a spațiilor pentru birouri în contextul COVID-19
Ştim că te-ai gândit la posibilitatea ca o parte dintre angajaţii tăi să poată lucra de acasă sau în schimburi. Însă ce poţi face pentru a oferi un mediu cât mai sigur la birou? Fiecare dintre spaţiile esenţiale ale companiei trebuie adaptate noii realităţi. Vom analiza pe rând soluţii legate de zona de lucru – biroul, sala de ședințe şi spaţiile de socializare.
Mobilier versatil și panouri despărțitoare pentru birouri
Pentru respectarea distanţei minime de 2 metri între persoane poate fi necesară reducerea numărului angajaţilor dintr-un birou. Una dintre modalitățile de amplasare recomandate este poziţionarea posturilor de lucru în zig-zag şi utilizarea de panouri despărțitoare. De asemenea este indicată îndepărtarea mobilierului auxiliar sau care nu are utilitate imediată, pentru a lăsa loc culoarelor de deplasare. În locurile des frecventate, trebuie amplasate recipiente cu dezinfectant.
Mobilierul pentru birouri trebuie să fie versatil, astfel încât spațiul să poată fi reconfigurat în funcție de necesități. Elementele separatoare adaptabile mobilierului conferă unitate întregului design. Se pot utiliza multe modele atât frontale, cât și laterale. Ideal este ca pe birourile angajaților să fie cât mai puține obiecte personale, astfel încât să fie ușor de curățat.
Amenajare office COVID cu panouri separatoare
Birou modular modern MO 006 care împreună cu panourile P 003 formează un sistem modular cu multiple posibilităţi de configurare
Sala de ședințe – în ciuda măsurilor necesare de distanțare, echipa rămâne echipă
Ședințele departamentului sau ale întregului board pot avea loc în siguranță indiferent de numărul de participanți, cu ajutorului unui design eficient al spațiului. Colaborarea se poate realiza din mai multe zone dedicate, iar persoanele care participă la întâlnire sunt interconectate prin intermediul tehnologiei. Este recomandat ca ședințele să fie cât mai scurte. Eficientizarea joacă un rol important.
Amenajarea sălii de conferință în contextul pandemiei COVID 19
Mai jos, un exemplu de amenajare a unui loc de întâlnire şi colaborare, mai puţin formal, ideal pentru echipe creative. Mobilierul office din această zonă are roţi pentru a fi uşor de poziţionat. Atmosfera de lucru poate fi întregită dacă, pe lângă canapelele şi tabureţii tapiţaţi, adăugăm și scaune cu măsuţă.
Idee spațiu colaborare (canapele FC 572 A, tabureți FC 572 D, Scaune SO 341 A, mese M 319 B și M 321)
Mobilier office pentru zonele de socializare: modular şi uşor de întreţinut
Pe lângă spaţiul de lucru propriu-zis, angajaţii se întâlnesc inevitabil în zona de recepţie, pe holuri sau în zonele de relaxare şi servire a mesei. Este esenţială achiziţionarea de elemenete separatoare mobile sau fixe şi sisteme de mobilier modular, uşor de reconfigurat şi amplasat. Ca distribuitori exclusivi Actiu în România, avem câteva soluţii concrete pentru amenajarea sigură a spaţiilor de socializare.
Mobilier office pentru zonele de socializare
Canapelele separeu cu unul, două sau trei locuri pot fi folosite şi în alt context, fiind extrem de versatile ca design şi totodată disponibile într-o gama variată de texturi şi culori.
Află mai multe detalii despre canapelele separeu FC 558 D aici!
Pentru orice alte detalii legate de soluţiile pentru amenajarea spaţiilor pentru birouri contactează-ne aici şi un consultant specializat va răspunde în cel mai scurt timp cu puţinţă. Oferă angajaţilor tăi un mediu cât mai sigur la birou!
Sursă imagini – Chairry este distribuitor exclusiv Actiu în România. Descoperă produsele Actiu la noi pe site!