Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Veniturile Wienerberger in Europa de Sud-Est au crescut cu 18% in prima jumatate a anului

Veniturile Wienerberger in Europa de Sud-Est au crescut cu 18% in prima jumatate a anului
Compania a vandut mai multe caramizi in regiune, in ciuda unei scaderi in ceea ce priveste constructia de case noi
Bucuresti, 17 august 2011 - Producatorul de caramizi Wienerberger, liderul mondial si cel mai important producator de pe piata din Romania, a raportat o crestere de 18% a vanzarilor de caramizi si de 25% a livrarilor de pavaje in prima jumatate a acestui an intr-o zona in care numarul caselor noi construite s-a diminuat constant.

Compania Wienerberger a inregistrat in perioada iulie 2010- iulie 2011 venituri totale in Sud-Estul Europei de 273 milioane de euro, avansul fata de iulie 2009 - iulie 2010 fiind de 17%. În acelasi interval profitul operational al companiei s-a majorat cu 45% in aceasta regiune ajungand la 44 milioane de euro. Aceste rezultate reflecta activitatea de pe pietele din Polonia, Cehia, Rusia, Finlanda, Statele baltice, Ungaria, Bulgaria, Romania si alte state mici din Estul Europei. Volumul lucrarilor de constructii s-a diminuat cu 4,7% in Romania in prima jumatate a anului potrivit datelor Institutului National de Statistica.

La nivel global veniturile companiei au crescut in primele sase luni ale acestui an cu 19% pana la 986 milioane de euro. Profitul operational s-a majorat cu 58% de la inceputul anului ajungand la 123 milioane euro. Veniturile producatorului de caramizi au fost sustinute de o mai buna utilizare a capacitatilor de productie instalate, de un management strict al costurilor si de majorarea preturilor caramizii. Preturile au crescut cu aproximativ 1% in perioada mentionata.

"Aceste rezultate dovedesc ca suntem pe drumul cel bun. Succesul nostru are la baza o focusare pe marketing si pe vanzarea de produse inovative si eficiente energetic. Rezultatele au fost influentate si de masurile anterioare de reducere, dar si de achizitiile care ne-au imbunatatit pozitia in piata" a explicat Heimo Scheuch, CEO Wienerberger AG.

Trendul pozitiv se asteapta sa se mentina si in a doua parte a anului in special pe pietele din Vestul Europei, in Polonia, Cehia si Rusia. Compania vede o importanta oportunitate de crestere in livrarea de produse prietenoase cu mediul care sa ajute la reducerea pierderilor de energie a cladirilor.





* * *
Pentru mai multe detalii contactati
Ovidiu Lefter
ANTONESCU PR&CONSULTING
Ovidiu.lefter@antonescupr.com
0752 440 042

Ai o întrebare despre acest subiect? Scrie-o aici!

user
Ataseaza fisiere
(Foto, video sau PDF. Maxim 1600x1600 pixeli @ 50 MB)
Anunță-mă când răspunde cineva
Articol scris de
WIENERBERGER
Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.