YTONG lanseaza campania de comunicare "Ieftin te costa mai mult"
"Fie criza financiara, fie nu, un lucru este cert: ieftin te costa de fapt mai mult. Este un principiu simplu, caruia de-a lungul timpului i s-a spus in mai multe feluri: "cat dai, atata face", "sunt prea sarac sa-mi cumpar lucruri ieftine" sau "dai un ban, dar stai in fata". YTONG are calitati tehnice ce anticipeaza si elimina din start o serie de costuri aditionale, care se adauga de obicei zidariilor obisnuite (izolatii termice suplimentare, consum mai mare de adezivi, consum energetic mai mare etc). Campania recent demarata nu prezinta astfel de calcule pe hartie, dar intr-un mod creativ atrage atentia ca, intotdeauna cand alegi ieftin, mai devreme sau mai tarziu... vei plati diferenta", a explicat Daniel Gherghescu, Account Supervisor Propaganda.
"Investim in educarea consumatorului roman asupra a ceea ce inseamna materialele de constructii de calitate. In Romania nu exista o cultura a constructiilor de calitate, iar campania urmareste demontarea acestui mit al constructiei ieftine si bune prin promovarea unor tehnologii moderne, care duc la economii importante in timp", a completat Marius Dragne, Marketing Manager Xella Baustoffe South-East Europe (BG-HU-RO). "Zidaria reprezinta doar 4% din costul total al constructiei unei case, iar peretii sunt printre acele elemente care nu mai pot fi schimabte in timp. De aceea, este important sa ne gandim de doua ori inainte sa alegem produsul din care construim zidurile casei noastre, fara a face rabat de la calitate."
Xella Group, liderul mondial al industriei de BCA, a lansat recent la Paulesti (judet Prahova) prima unitate de productie Xella din Romania. Cu o investitie de circa 32 milioane euro in tehnologie la cele mai inalte standarde de calitate, fabrica este considerata a fi cea mai moderna din Europa de Est. Din echipa Xella Ro care va coordona implementarea strategiei de advertising fac parte Marius Dragne - Marketing Manager Xella Baustoffe South East Europe (BG -HU-RO) si Georgiana Stanciu - Marketing Executive. Echipa Propaganda este formata din Andrei Tripsa - Creative Director, Bogdan Moraru - Art Director, Tudor Pascanu - Copywriter, Vlad Tomei - Copywriter, Corina Iovan - Strategic Planner, Madalina Oanta - Client Service Director, Daniel Gherghescu - Account Supervisor, Alexandra Postoaca - Media Planner, Marcela Moldovan - Producator AV si Casa de productie - Comitetul Central.
Despre Xella International In 2009, Grupul Xella a avut aproximativ 6800 de angajati si a inregistrat vânzari de 1200 milioane EUR. Xella este proprietate a companiilor de investitii private PAI Partners si Goldman Sachs Capital Partners.
Despre Propaganda
Printre clientii agentiei se numara: Napolact, Dots, Tchibo, BRD - Groupe Société Générale, Cesarom, Sanex, Radio Guerrilla, Centre Ville, Bursa de Valori Bucuresti, Terapia Ranbaxy, Kia Motors, adidas, Orkla Foods. |