Xella si Ytong isi redefinesc identitatea online prin relansarea site-ului www.xella.ro cu un design complet schimbat.
Noua structura online sustine valorile brandului Ytong in aceeasi masura cu focusul pe eficienta energetica si sustenabilitate, iar prin designul interactiv faciliteaza accesul la informatii complete pentru toate categoriile de public interesate de constructiile de calitate.
Incepand cu anul 2010, activitatea brandului Ytong s-a intensificat in mediul online pentru o mai buna segmentare si interactiune constanta cu consumatori, dar mai ales pentru identificarea concreta a nevoilor de informare din randul acestora. Astfel, la inceput de 2011 Ytong si-a definit o noua identitate online dinamica si optimizata, cu un design modern si „prietenos", care sa improspateze spatiul de intalnire cu Partenerii si Clientii. Initiativa este un avantaj atat pentru brand, cat si pentru utilizatori. Noua prezenta online simplificata permite diverselor tipuri de utilizatori sa localizeze continutul de interes mult mai rapid decat inainte si le pune la indemana ultimele noutati si documentatii de specialitate din domeniu, dar si informatii care au la baza know-how-ul international Ytong, relevante pentru profesionistii in constructii. Dincolo de prezentarea companiei si a brandului YTONG, site-ul www.xella.ro propune solutii constructive inovative pentru toate categoriile de constructii si beneficiari. De asemenea, prin sectiunea "Depozitul de idei" utilizatorii sunt incurajati sa impartaseasca pareri si sugestii despre constructii si design. Acelasi principiu de interactivitate este promovat si prin activitatile de social media sustinute de companie: Facebook, Twitter si YouTube. Comunicarea cu specialistii YTONG este un alt punct forte al noul site, care permite contactarea directa a reprezentantilor Ytong pentru orice tip de asistenta de specialitate pentru fiecare proiect in parte.
|