Caută în cele 17 de game cu 142 de produse. Alege o categorie de mai jos.
Cui ii place sa lucreze in haos si dezordine? Dezordinea reprezinta probabil cel mai important factor de stres intr-o incapere in care hartiile si documentele sunt elementul cheie. Asadar, spatiile de depozitare sunt primul lucru la care trebuie sa va ganditi pentru a evita factorul care va poate compromite activitatile pe care le desfasurati. Mobilierul unui birou trebuie sa fie unul functional si sa includa numeroase dulapuri sau rafturi unde sa puteti stoca ceea ce este necesar.
Diferenta principala intre biroul de acasa si unul de tip office este faptul ca in primul caz se poate obtine o amenajare personalizata si un spatiu intim in care sa puteti lucra inconjurat de lucrurile preferate. Inramati fotografiile celor dragi, asezati pe un raft colectia de CD-uri sau obiecte si lucruri care sa va motiveze si sa va inspire. Nu putem stabili o reteta clara, buna de urmat, deoarece gusturile nu se discuta, dar atat timp cat amenajarea isi atinge scopul de a va face sa lucrati bine inseamna ca ati luat deciziile potrivite.