A treia ediție CFO Conference Timișoara
Liderii financiari din Timișoara sunt invitați, pe 13 noiembrie 2024, la cea de-a treia ediție a „CFO Conference”, eveniment organizat de BusinessMark la Iulius Congress Hall. Evenimentul va reuni profesioniști din domeniu ce vor analiza și dezbate provocările cu care organizațiile și departamentele financiare s-au confruntat în ultimii ani, într-un context dominat de numeroase provocări generate de contextul macroeconomic actual și de volatilitate, cu o dinamică anuală a economiei ce a încetinit, rate ridicate ale inflației, costuri de finanțare și rate ale dobânzilor crescute.
În cadrul celor două sesiuni de prezentări și panelului de dezbatere, invitații vor aborda subiecte esențiale precum: noutățile fiscale din 2024–2025, digitalizarea ANAF, E-uri problematice și implicațiile pentru contribuabili, prețuri de transfer, inspecții fiscale, reorganizări, ESG și impactul asupra departamentului financiar, rolul CFO-ului modern, dezvoltarea competențelor necesare viitorului muncii, gestionarea riscurilor și asigurarea continuității afacerii.
La această ediție a CFO Conference au confirmat prezența:
- Andreea Ivan, CFO, iwis mechatronics
- Eugen-Axel Mihancea, CFO, Deltatel
- Ovidiu Robotin, Chief Financial Officer, Qubiz
- Darius Ienci, Head of Accounting & Tax, DB Cargo Romania
- Radu Hrincescu, Head of Finance and Administration, FEV Romania
- Ioana Silaghi, Senior Manager - Sustainability Advisory, EY România
- Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing
- Vladimir Marinescu, Director Servicii Fiscale, Deloitte România
- Paul-Ioan Danciu, Head of Finance and Administration South – East Europe Region, Bertschi AG
- Adina Bănici, Director, Taxation Services, KPMG România
- Voicu Stoiciu, Director, PwC România
- Mircea Dumitrașcu, Founder & Partner, NOA
- Mariana Boiciuc, Senior Partner, CITR
- Adrian-Cătălin Bulboacă, Managing Partner, Bulboacă & Asociații SPARL.
- Octavian Avram, CFO, SelfPay
- Eduard Pînzariu, Delivery Director, Smartree
Moderator al conferinței va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
Evenimentul va avea loc la Iulius Congress Hall, în intervalul 09:15 – 15:30 și vizează: directori financiari, Financial Business Partners, directori generali, Controlling and Budgeting Managers, Reporting Managers, directori economici, directori contabili, consultanți fiscali, controlleri financiari, contabili, auditori, analiști financiari, antreprenori.
Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul standard de 500 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.
Eveniment organizat de BusinessMark
Partenerii evenimentului: EY România, Cabot Transfer Pricing, PwC România, NOA, Smartree, Bulboacă & Asociații SPARL, CITR.
Eveniment susținut de: Asociația Firmelor Bihorene
Partener de monitorizare: mediaTrust
Parteneri media: spotmedia.ro, Bursa, Financial Market, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Curierul Fiscal, Debizz, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Global HR Manager, EventsMax, digital-business.ro, PRwave, spațiulconstruit.ro, Club Economic, Economistul, angajatorulmeu.ro, MATEK, Business Voice, Femei în Afaceri, Revista Cariere, Piața, România Durabilă, tion.ro, Agenda, Arad24.net, Express de Banat, Bănățeanul, Ziarul Clujean
BusinessMark – events designed to make an impression!
Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.