Alukönigstahl, afaceri de 21,5 milioane euro în 2018
Alukönigstahl, specialistul în sisteme de aluminiu, oțel și PVC de cea mai înaltă calitate, anunță o cifră de afaceri de 21,5 milioane de euro pentru anul 2018, în creștere cu 20% comparativ cu anul precedent. Pentru anul în curs, compania estimează o creștere a businessului cu aproximativ 10%.
Rezultatele pozitive se reflectă și pentru afacerile din Republica Moldova, unde Alukönigstahl este prezent din anul 2016, iar anul trecut a înregistrat afaceri în creștere cu 25% față de anul 2017. Unul dintre cele mai reprezentative proiecte este sediul StarNet, din Chișinău.
"Am avut un ritm accelerat în 2018, cu multe livrări pentru birouri, dar și pentru zona rezidențială, iar rezultatele reflectă astăzi eforturile susținute ale întregii echipe. Și anul acesta numărul proiectelor este în creștere, chiar dacă primele luni au fost mai lente, fapt pentru care estimăm că vom depăși 23 milioane de euro. În plus, ne propunem să atragem mai mulți parteneri, să ne îmbunătățim logistica, să investim în traininguri și specializări pentru angajați și parteneri, dar și să lansăm produse speciale", declară Attila Beer, Administrator Alukönigstahl România și Republica Moldova.
Majoritatea proiectelor, aproximativ 75%, o reprezintă zona de office pentru care compania a livrat atât sisteme clasice, montant riglă: Schüco FWS 50, cât și pentru fațade modulare, mai ales la clădirile de mare anvergură. Observăm că, în prezent, se urmărește ca tot mai multe construcții să aibă izolari termice de top, prin urmare și cererea pentru aceste materiale (seriile High Insulation și SuperInsulation) este în continuă creștere.
Restul livrărilor de sisteme arhitecturale se îndreaptă către segmentul rezidențial și alte construcții precum: hoteluri, retail, spitale, clădiri culturale, printre care amintim: 102 The Adress, Nathex Work & Living si Vivido Cluj Napoca, Hotel Hilton Garden Inn, Hotel IBIS Arad, Hotel Moldova Bacău, Theodora Golf Club Alba Iulia etc.
În 2019, soluțiile tip Smart Building joacă un rol tot mai important atât pentru spațiile de lo-cuit cât și pentru birouri.
Alături de partenerul său strategic - Schüco, compania Alukönigstahl aduce pe piața locală soluții de avangardă: sistemul de ferestre AWS 75 PD.HI - un sistem de ferestre din aluminiu, cu adâncime 75mm în construcție Panorama Design și caracteristici termice High Insulation, platforma de uși glisante ASE 60/80, cu profile cu izolație termică foarte bună, cu adâncime de 60 și 80 mm, soluțiile de uși de balcon cu prag zero, soluții de ventilație descentralizată cu recuperare de căldură, noi sisteme de tâmplărie rezistente la foc.
Din portofoliul de noutăți al partenerului său Jansen, Alukönigstahl propune ca soluții pentru renovarea clădirilor de patrimoniu sistemele de profile din oțel din seria Jansen Arte: Jansen Art'15, Jansen Art'System și Janisol Arte 66.
Printre cele mai reprezentative proiecte pentru care compania a oferit consultanță și a livrat sisteme de tâmplărie și pereți cortină amintim: Orhideea Towers, The Bridge II, Bucharest Business Campus, Blue Rose Urban Office Parc, Timpuri Noi Square II, Coresi Business Park Brasov și altele. Un proiect nou este Ana Tower, pentru care s-a elaborat o soluție specială de perete cortină modular, de tip "all glass".
"Am avut un ritm accelerat în 2018, cu multe livrări pentru birouri, dar și pentru zona rezidențială, iar rezultatele reflectă astăzi eforturile susținute ale întregii echipe. Și anul acesta numărul proiectelor este în creștere, chiar dacă primele luni au fost mai lente, fapt pentru care estimăm că vom depăși 23 milioane de euro. În plus, ne propunem să atragem mai mulți parteneri, să ne îmbunătățim logistica, să investim în traininguri și specializări pentru angajați și parteneri, dar și să lansăm produse speciale", declară Attila Beer, Administrator Alukönigstahl România și Republica Moldova.
Majoritatea proiectelor, aproximativ 75%, o reprezintă zona de office pentru care compania a livrat atât sisteme clasice, montant riglă: Schüco FWS 50, cât și pentru fațade modulare, mai ales la clădirile de mare anvergură. Observăm că, în prezent, se urmărește ca tot mai multe construcții să aibă izolari termice de top, prin urmare și cererea pentru aceste materiale (seriile High Insulation și SuperInsulation) este în continuă creștere.
Restul livrărilor de sisteme arhitecturale se îndreaptă către segmentul rezidențial și alte construcții precum: hoteluri, retail, spitale, clădiri culturale, printre care amintim: 102 The Adress, Nathex Work & Living si Vivido Cluj Napoca, Hotel Hilton Garden Inn, Hotel IBIS Arad, Hotel Moldova Bacău, Theodora Golf Club Alba Iulia etc.
În 2019, soluțiile tip Smart Building joacă un rol tot mai important atât pentru spațiile de lo-cuit cât și pentru birouri.
Alături de partenerul său strategic - Schüco, compania Alukönigstahl aduce pe piața locală soluții de avangardă: sistemul de ferestre AWS 75 PD.HI - un sistem de ferestre din aluminiu, cu adâncime 75mm în construcție Panorama Design și caracteristici termice High Insulation, platforma de uși glisante ASE 60/80, cu profile cu izolație termică foarte bună, cu adâncime de 60 și 80 mm, soluțiile de uși de balcon cu prag zero, soluții de ventilație descentralizată cu recuperare de căldură, noi sisteme de tâmplărie rezistente la foc.
Din portofoliul de noutăți al partenerului său Jansen, Alukönigstahl propune ca soluții pentru renovarea clădirilor de patrimoniu sistemele de profile din oțel din seria Jansen Arte: Jansen Art'15, Jansen Art'System și Janisol Arte 66.
Printre cele mai reprezentative proiecte pentru care compania a oferit consultanță și a livrat sisteme de tâmplărie și pereți cortină amintim: Orhideea Towers, The Bridge II, Bucharest Business Campus, Blue Rose Urban Office Parc, Timpuri Noi Square II, Coresi Business Park Brasov și altele. Un proiect nou este Ana Tower, pentru care s-a elaborat o soluție specială de perete cortină modular, de tip "all glass".