Brandul FAKRO a fost premiat la Gala Superbrands 2014 din Slovacia
Acest lucru nu ar fi fost posibil fara clientii care au ales produsele FAKRO, fara partenerii care au oferit credibilitate brandului nostru si au consolidat pozitia FAKRO pe pietele din intreaga lume si fara angajatii FAKRO care au contribuit semnificativ la dezvoltarea companiei. Va multumim tuturor! Premiile Superbrands, supranumite Premiile Oscar ale Marketingului, evalueaza in special calitatile distinctive ale unui brand: puterea si personalitatea. Sunt premiate cele mai eficiente strategii pe termen lung si actiunile care ajuta la construirea brandului. Organizatia Superbrands alege companii de elita, unele dintre cele mai puternice branduri prezente pe piata. Calitatea FAKRO de membru al acestui grup creste prestigiul brandului, al companiei si al angajatilor. In multe tari, titlul Superbrands reprezinta un criteriu important care influenteaza alegerile clientilor. Acest lucru se datoreaza regulilor clare de nominalizare si acordare a premiilor precum si competentei juriului (Consiliul Superbrands), alcatuit din reprezentanti ai leaderilor in afaceri, ai institutelor de cercetare a pietei, ai agentiilor de publicitate si reprezentanti media. Nu sunt posibile depuneri de candidaturi pentru titlul Superbrands sau achizitionarea efectiva a acestuia. Asadar, faptul ca vorbim despre premierea unor companii de catre un juriu complet independent, format din experti in domeniul marketingului, face ca premiul obtinut de brandul FAKRO sa fie atat de valoros.Avem placerea de a va anunta ca trofeul Superbrands 2014 in Slovacia a fost acordat brandului FAKRO. Pentru compania noastra, prestigioasa distinctie reprezinta inca o confirmare a faptului ca am reusit crearea unui brand mondial.