Ceramica SA Iasi a devenit Brikston Construction Solutions SA
Compania are în plan noi investiţii în servicii şi continuarea strategiilor ce au adus creşterea business-ului din ultimii ani
Brikston vizează şi intensificarea exporturilor
Compania Ceramica SA Iaşi, unul dintre principalii jucători ai pieţei locale de materiale de construcţii pentru zidărie şi finisaje, anunţă schimbarea denumirii în Brikston Construction Solutions SA începând cu luna februarie, preluând astfel numele brandului sub care sunt cunoscute produsele fabricate şi comercializate.
“Decizia de schimbare a denumirii în acord cu brandul s-a realizat pentru a avea o comunicare unitară către consumatori, dar şi pentru a reflecta identitatea brandului care ne-a consacrat şi în numele companiei. Lansarea acestui brand a fost un pas strategic, deoarece compania noastră a câştigat încrederea consumatorilor, reuşind să se impună în piaţa materialelor de zidarie. De asemenea, brandul Brikston a jucat un rol esenţial în transformarea companiei dintr-un jucator la nivel local, în unul naţional”, a declarat Iulian Mangalagiu, directorul general al Brikston Construction Solutions SA.
Iulian Mangalagiu a mai declarat că, dincolo de schimbarea denumirii, Brikston Construction Solutions SA va continua în acest an să investească în serviciile pe care le oferă. Printre acestea se numără asigurarea transportului, asigurarea gratuită de consultanţă şi documentaţie tehnică de specialitate şi, în acelaşi timp, oferirea unui soft care calculează cu precizie necesarul de materiale al unei construcţii.
“Pentru 2015, Brikston Construction Solutions SA îşi propune să continue strategiile care au dus la creşterea cotei de piaţă din 2008 până în prezent: extinderea teritorială, dezvoltarea gamei de produse, menţinerea la standarde ridicate a calităţii produselor. Totodată vom continua să ne adaptăm nevoilor partenerilor noştri şi să oferim servicii cât mai performante şi complexe”, a mai spus Iulian Mangalagiu.
Brikston şi Brikston klinker au adus triplarea business-ului în doar 4 ani
Pe lângă produsele de zidărie cu care s-a remarcat, compania a dezvoltat în timp şi o ofertă de soluţii ceramice complete pentru construcţii - Brikston klinker - gamă ce cuprinde cărămidă şi placaj ceramic klinker, pentru placarea faţadelor, şi pavaj ceramic klinker, deosebite ca aspect, dar şi ca rezistenţă în timp, produse pentru aplicaţii speciale precum grătare, căramidă pentru gard, granule ceramice decorative pentru gradină.
„Lansarea celor două branduri au făcut ca, din 2008 şi până în 2012, vânzările companiei să se tripleze faţă de momentul anterior lansării acestor mărci. Unul din motive, dincolo de calitatea produselor, a fost şi faptul că numele Brikston este puternic şi încărcat de semnificaţie. Am combinat termenii ‚brick’ (caramidă) şi ‘stone’ (piatră) pentru a oferi clienţilor, prin nume, cel mai important beneficiu rezultat din utilizarea cărămizilor noastre: rezistenţă la compresiune. În plus, sloganul Brikston, ‚Mai rezistentă decât prevede legea’, spune totul despre standardele noastre de calitate”, a subliniat Iulian Mangalagiu.
Acesta a mai adăugat, de asemenea, că în procesul de producţie se utilizează numai materii prime de cea mai bună calitate şi tehnologii performante. În plus, compania se preocupă de eficientizarea şi îmbunătăţirea în mod continuu a fluxului de producţie, pentru a oferi produse cât mai bune din punct de vedere calitativ, iar acest lucru presupune investiţii, an de an, în modernizarea liniilor de producţie.
Brikston Construction Solutions SA este unul dintre principalii jucători ai pieţei româneşti de materiale pentru zidărie şi finisaje. Compania are în spate o experienţă de peste 45 de ani şi un număr de peste 200 de angajaţi, fiind recunoscută pe piaţa de profil pentru calitatea superioară a produselor sale, gama diversificată oferită şi rezistenţa la compresiune a materialelor pentru zidărie. Compania a fost înfiinţată în 1969 sub numele de Fabrica de produse ceramice. În anul 1973, prin unificarea cu fabrica de betoane armate, s-au pus bazele Întreprinderii de Materiale de Construcţii Iaşi, cu două secţii: secţia de produse ceramice şi secţia de prefabricate. Cele două secţii ale I.M.C. Iaşi au devenit societăţi comerciale independente, sucursale ale S.C. SOMACO S.A. Bucureşti, începând cu 1991, iar din anul 1992, SC CERAMICA SA Iaşi a devenit companie independentă.Despre BRIKSTON CONSTRUCTIONS SOLUTIONS SA
În anul 2007, pachetul majoritar de acţiuni a fost preluat de Advent International, care a realizat investiţii şi schimbări majore în companie, iar din 2014, compania este deţinută majoritar de fondul de investiţii ADM Capital.
În 2012, Brikston a devenit singurul producător de caramidă de pe piaţa românească care are în portofoliu 3 certificări: ISO 9001 - managementul calităţii; ISO 14001 - managementul mediului şi OHSAS 18001 – securitate şi sănătate ocupaţională, care atestă preocuparea companiei pentru toate aspectele fundamentale ale desfăşurării activităţii în domeniul fabricării cărămizilor.
Despre ADM Capital
ADM Capital a investit în pieţele emergente de peste 15 ani. Fondată în 1998, în timpul crizei financiare din Asia, ADM Capital a dezvoltat relaţii puternice cu companiile beneficiare ale investiţiilor, lucru care i-a permis să construiască o prezenţă de durată, atât în Asia, cât şi în Europa Centrală, Rusia, CSI şi Turcia.
ADM Capital a alocat 2,9 miliarde de dolari pentru 110 investiţii încă de la începuturi şi în prezent gestionează active de 1,6 miliarde de dolari. Operaţiunile de ADM Capital cuprind birouri în Londra, Kiev, Istanbul, Almaty, Mumbai, Beijing şi Hong Kong, cu o echipă globală de peste 50 de profesionişti.