CP KUMA lanseaza conceptul Kuma Baby Bath si exporta pentru maternitati si crese din Monaco
- Conceptul Kuma Baby Bath a fost implementat deja în maternități, creșe și spitale din România și Monaco
- Proiect de anvergură în Cluj-Napoca
Kuma România, unul dintre principalii producători locali de lavoare, blaturi şi mobilier pentru băi şi bucătării sub brandurile Kuma şi Nordline, lansează noul concept Kuma Baby Bath, care a fost deja implementat în maternități, spitale și creșe din România și Monaco.
”Am lansat acest concept special pentru organizațiile din zona de îngrijire a copiilor, pentru că ne dorim să oferim cele mai bune condiții atât pentru cei mici, cât și pentru persoanele care au grijă de ei, ușurându-le munca”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv Kuma România.
Kuma Bath Baby presupune un sistem în care cădița pentru bebeluși este încorporată - turnată in suprafață continuă cu blatul. Astfel, pe același blat este cădița pentru bebeluși, dar și un bol de lavoar, oferind astfel multifuncționalitate.
Lungimile unor astfel de concepte pot fi până la 4m, pe lățimi de blat de maxim 130 cm. Practic pe un astfel de blat multifuncțional bebelușul poate fi și înfășat și îmbăiat, spațiul permițând folosirea acestuia pentru multe operații.
Livrări în România și pe piețele din Europa
Imediat după lansarea noului concept, compania a avut cereri atât în România, cât și din alte țări europene, precum Monaco. Astfel, Kuma a livrat produse către o serie de creșe din Monaco, dar și către Spitalul Sf. Pantelimon, maternitatea Brăila și Spitalul Marie Curie din România.
„60% din cifra noastră de afaceri provine din proiecte realizate pentru sectorul comercial. De aceea și acest segment de clienți din zona de îngrijire a copiilor, cum sunt maternitățile, spitalele sau creșele, este foarte important. Pe lângă calitatea ridicată pe care o oferim, funționalitatea este un aspect însemnat pentru acest tip de clienți, iar conceptul care integrează toate zonele de îmbăiere sau schimbare a copilului va ajuta personalul să eficientizeze munca”, a completat Camelia Olesen.
Aceasta a subliniat, de asemenea, că se aşteaptă la o creştere treptată a comenzilor atât pentru instituţii publice şi private din România, cât şi de peste hotare, din ţări precum Olanda, Franţa şi pieţele tradiţionale pentru Kuma, ţările scandinave.
Proiect de anvergură în Cluj-Napoca
Pe lângă proiectele bazate pe noul concept Kuma Bath Baby, compania a realizat un proiect de anvergură şi în Cluj-Napoca, pentru Sala Multivalentă Cluj. Acesta a fost implementat în perioada august - septembrie, prin intermediul unui nou dealer, Bravo Grup.
”Ne-am propus în 2014 să ne consolidăm relațiile cu dealerii existenți, dar să și atragem noi parteneri. Bravo Grup este cel mai recent dealer care a intrat în portofoliul nostru și ne bucurăm că am livrat prin intermediul lor către proiect de o aşa mare importanţă”,, a adăugat Directorul Executiv al Kuma România.
În cadrul lucrării pentru Sala Multivalentă Cluj au fost livrate 50 lavoare, fiecare cu 3 boluri rectangulare pe blat, ce au un design unic și se pretează în spațiile publice. Mai mult decât atât, acestea au proprietăți care le protejează în cazul vandalizării, un element extrem de important pentru un proiect de acest tip.
Despre Kuma România
Kuma România este o companie româno-daneză lansată pe piaţa locală în 1998, fiind specializată pe producerea de lavoare de băi pentru proiecte rezidenţiale, comerciale, de birouri şi de utilitate publică, blaturi de bucătării în suprafaţă continuă cu chiuveta, glafuri de ferestre şi balcoane, mese de bar/restaurant, recepţii pentru hoteluri, concepte SPA şi mobilier modular marca Nordline pentru băi şi bucătării.
Kuma a inaugurat prima linie de productie la Câmpina în 1998, pentru ca în 2006 compania să se mute în Băneşti odată cu finalizarea primei investiţii de tip greenfield în valoare de 2 milioane de euro.
La intrarea pe piaţa locală, cifra de afaceri a Kuma România era de 50.000 de dolari, ajungând în 2013, la 3 milioane de euro.
Printre principalele proiecte în cadrul cărora Kuma s-a implicat, se numără lanţuri hoteliere de 4 şi 5 stele (Continental, Ibis, Ramada, Golden Tulip), mall-uri (Baneasa Shopping Center, Sun Plaza), complexe rezidenţiale şi de birouri (Willbrook, Glass House, Uppground Town), stadioane (CFR Cluj, Arena Naţională), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.
Produsele Kuma pot fi găsite în showroom-uri specializate pe băi precum Delta Design, Romstal, Piastrelle, Pazo Group, Ambient, dar şi în magazine mici, exclusiviste din ţară, specializate în băi şi bucătării. Mai multe detalii puteţi găsi pe www.kumaromania.ro.