Cum să manageriezi franciza PIATRAONLINE pentru a avea succes
Francizorul transfera concepte care conduc la castig precum si tehnologiile care stau la baza acestuia. Francizatul trebuie si el sa lucreze fara economie de energie pentru a pune in practica ceea ce primeste.
Iata cateva sfaturi pentru francizat:
1. Alegerea locatiei - aceasta trebuie sa aiba intre 180 si 200 mp pentru a asigura un show-room potrivit expunerii unor concepte de amenajari cu piatra naturala. Pentru alegerea unei locatii este necesar ca mai intai sa evaluezi potentialul zonei. Sunt in apropiere ori la o distanta rezonabila posibili clienti? Cum se ajunge la locatie? Exista posibilitatea ca vizitatorii sa aiba unde parca? Zona are o vizibilitate suficienta pentru comunitate? Este posibila o conexiune sigura la internet prin cablu? Alegerea locatiei este de importanta majora intrucat piatra reprezinta un material de constructie greu, a carui manipulare se face cu greutate, de aceea schimbarile in amenajarea show-room-ului vor fi costistoare si lente.
3. Un business plan realist - odata ce ai achizitionat franciza va trebui sa dedici timp si energie pentru dezvoltarea ei. Un plan de afaceri realist, care sa tina cont de posibilitatile zonei si de experienta in organizare si vanzari ale francizorului are mari sanse sa reuseasca si sa-ti aduca franciza in prim plan la nivel local.
4. Calitatea produselor si a serviciilor - pastrarea calitatii, concept a carui respectare a facut succesul francizorului ROCK STAR CONSTRUCT, este imperios sa fie sustinuta de francizat. Strictetea cu care francizorul pastreaza conditiile care i-au asigurat succesul se transfera francizatului care trebuie sa respecte intocmai regulile, asa cum au fost ele stabilite in contextul transferului. Calitatea produselor si a serviciilor reprezinta, in multe situatii, caile de succes in evolutia unor afaceri, de aceea ele trebuie bine insusite si aplicate de catre francizat.
6. Stabilirea planului de vanzari pe unitati de timp - o asemenea planificare, cu stabilirea unor sarcini clare si precise pe om si etapa, va ajuta la indeplinirea planului de afaceri sau la adaptarea acestuia. Fara indoiala ca stabilirea unui plan de vanzari zilnic sau saptamanal este greu de facut in comertul cu piatra naturala, insa targetarea pe luni este mereu posibila. Acest plan va tine la randul sau seama de conditiile obiective existente cum ar fi aria geografica si anotimpul pentru care se realizeaza planificarea.
7. Conceptul de management aplicat - in cadrul transferului de tehnologie francizorul da totul, deci si conceptul propriu de management, care si-a dovedit viabilitatea. Avantajul francizatului rezida in folosirea unui management deja uzitat si cu eficienta dovedita, ceea ce-i garanteaza acestuia bonitatea.
8. Mentinerea de bune relatii cu francizorul - este o conditie obligatorie in derularea parteneriatului. In fond, atat francizatul, cat si francizorul au interese comune, ceea ce inseamna ca ambii lucreaza in acelasi scop. Intelegerea perfecta intre cele doua parti este un element esential in succesul afacerii.
PIATRAONLINE este o franciza de succes pentru antreprenorii care vor sa reuseasca intr-o afacere practic fara riscuri. Si care asigura profit sigur.