Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Cum să manageriezi franciza PIATRAONLINE pentru a avea succes

Franciza PIATRAONLINE, scoasa pe piata de proprietarii magazinului on-line de piatra naturala cu acelasi nume, reprezinta cheia unui succes veritabil si demonstrat, obtinut in conditii de risc minim.
Cum să manageriezi franciza PIATRAONLINE pentru a avea succes

Francizorul transfera concepte care conduc la castig precum si tehnologiile care stau la baza acestuia. Francizatul trebuie si el sa lucreze fara economie de energie pentru a pune in practica ceea ce primeste.

Iata cateva sfaturi pentru francizat:

1. Alegerea locatiei - aceasta trebuie sa aiba intre 180 si 200 mp pentru a asigura un show-room potrivit expunerii unor concepte de amenajari cu piatra naturala. Pentru alegerea unei locatii este necesar ca mai intai sa evaluezi potentialul zonei. Sunt in apropiere ori la o distanta rezonabila posibili clienti? Cum se ajunge la locatie? Exista posibilitatea ca vizitatorii sa aiba unde parca? Zona are o vizibilitate suficienta pentru comunitate? Este posibila o conexiune sigura la internet prin cablu? Alegerea locatiei este de importanta majora intrucat piatra reprezinta un material de constructie greu, a carui manipulare se face cu greutate, de aceea schimbarile in amenajarea show-room-ului vor fi costistoare si lente.

Cum să manageriezi franciza PIATRAONLINE pentru a avea succes
2. Amenajarea locatiei - se executa in conformitate cu cerintele francizorului, insa va trebui sa se tina cont si de specificul local. Intr-o zona in care se asteapta vanzari substantiale de granit, amenajarile cu aceasta roca vor fi mai numeroase, se vor prezenta diferite concepte de amenajari care sa permita clientilor sa se edifice inainte de achizitia pietrei.

3. Un business plan realist - odata ce ai achizitionat franciza va trebui sa dedici timp si energie pentru dezvoltarea ei. Un plan de afaceri realist, care sa tina cont de posibilitatile zonei si de experienta in organizare si vanzari ale francizorului are mari sanse sa reuseasca si sa-ti aduca franciza in prim plan la nivel local.

4. Calitatea produselor si a serviciilor - pastrarea calitatii, concept a carui respectare a facut succesul francizorului ROCK STAR CONSTRUCT, este imperios sa fie sustinuta de francizat. Strictetea cu care francizorul pastreaza conditiile care i-au asigurat succesul se transfera francizatului care trebuie sa respecte intocmai regulile, asa cum au fost ele stabilite in contextul transferului. Calitatea produselor si a serviciilor reprezinta, in multe situatii, caile de succes in evolutia unor afaceri, de aceea ele trebuie bine insusite si aplicate de catre francizat.
Cum să manageriezi franciza PIATRAONLINE pentru a avea succes
5. Alegerea personalului - brandul PIATRAONLINE este sustinut nu doar de catre proprietarii lui, ci si de o intreaga echipa aleasa dupa criterii clare si care urmeaza un proces de recrutare strict si pretentios, menit sa asigure formarea si mentinerea unei echipe de succes. In mod asemanator si respectand cu scrupulozitate conditiile de angajare, managerul francizat va avea grija in recrutarea personalului, ingrijindu-se ca acesta sa fie de calitate, in conformitate cu necesitatile. Aceasta grija va fi rasplatita de clienti, prin comenzile pe care le vor da acestia.

6. Stabilirea planului de vanzari pe unitati de timp - o asemenea planificare, cu stabilirea unor sarcini clare si precise pe om si etapa, va ajuta la indeplinirea planului de afaceri sau la adaptarea acestuia. Fara indoiala ca stabilirea unui plan de vanzari zilnic sau saptamanal este greu de facut in comertul cu piatra naturala, insa targetarea pe luni este mereu posibila. Acest plan va tine la randul sau seama de conditiile obiective existente cum ar fi aria geografica si anotimpul pentru care se realizeaza planificarea.

7. Conceptul de management aplicat - in cadrul transferului de tehnologie francizorul da totul, deci si conceptul propriu de management, care si-a dovedit viabilitatea. Avantajul francizatului rezida in folosirea unui management deja uzitat si cu eficienta dovedita, ceea ce-i garanteaza acestuia bonitatea.

8. Mentinerea de bune relatii cu francizorul - este o conditie obligatorie in derularea parteneriatului. In fond, atat francizatul, cat si francizorul au interese comune, ceea ce inseamna ca ambii lucreaza in acelasi scop. Intelegerea perfecta intre cele doua parti este un element esential in succesul afacerii.

PIATRAONLINE este o franciza de succes pentru antreprenorii care vor sa reuseasca intr-o afacere practic fara riscuri. Si care asigura profit sigur.

Ai o întrebare despre acest subiect? Scrie-o aici!

user
Ataseaza fisiere
(Foto, video sau PDF. Maxim 1600x1600 pixeli @ 50 MB)
Anunță-mă când răspunde cineva
Articol scris de
PIATRAONLINE
Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.