Fitness-ul in turism
De la inceput trebuie facuta o deosebire intre unitatile turistice care dedica un club sau un spatiu de fitness exclusiv clientilor hotelului si cele care deschid clubul si pentru clientii externi. Pentru prima categorie, de obicei, suprafata dedicata clubului de fitness variaza intre 20 si 60 mp si chiar mai mult, in functie de tipul hotelului, de numarul de camere si tipul de clienti primiti in hotel.
Noi, la Swedish Business Club (Paradigma Consult), folosim o formula care ne indica exact numarul de aparate necesare pentru fiecare caz.
Fiecarui echipament ii este dedicat un “spatiu vital”, iar intregul club trebuie sa respecte cel putin gradul de confort al hotelului. Lumina si aerul proaspat sunt doua conditii strict necesare. In privinta zonei de igiena, in functie de marimea clubului, 1-2 dusuri sunt recomandabile, insa minimum 1 toaleta este necesara.
Pentru alegerea echipamentelor (www.fitness.com.ro) plecam din nou de la 2 alternative si anume: daca acest club are sau nu un supraveghetor specializat. In functie de acest lucru noi furnizam beneficiarului echipamente cu reglaje simple pneumatice, iar dintre aparatele cardio, pe cele care nu necesita intretinere si supraveghere (self-powered http://fitness.com.ro/13-pininfarina-new-gold) sau aparate mai simple, pe langa care facem un curs de mentenanta si, la cerere, semnam un contract de intretinere cu beneficiarul.
Dintre categoriile de echipamente pe care le furnizam, de departe cea mai ceruta in cazul unitatilor turistice este categoria echipamentelor cardio-fitness, adica: benzi de alergare, biciclete cardio, eliptice multifunctionale, stepere si simulatoare de canotaj. Pe langa acestea, unul sau mai multe “multi-gymuri” - aparate la care un client poate antrena mai multe grupe de muschi (http://fitness.com.ro/26-inside), si de asemenea, minimum o bancheta pentru abdomen.
Estetica tuturor acestor aparate si usurinta la folosire sunt alte doua caracteristici care fac din orice club de fitness al unui hotel sau pensiune un spatiu apreciat de clientii hotelului.
In ultimi ani, piata din Romania inregistreza si cereri mai complexe: servicii “pachet”, ce includ pe langa un club de fitness si facilitati Spa (masaj, sauna, aerobica, solar, etc.).
In aceasta directie, am elaborat un concept unitar care se adapteaza foarte usor oricarui tip de investitie in domeniu. In plus, furnizam toate tipurile de echipamente necesare, precum si consultanta legata de fiecare caz in parte.
Cezar Gregoriev
www.fitness.com.ro
Obiectul este ascuns