GROHE celebreaza apa prin conectarea acesteia cu solutiile inteligente, devenind astfel cel de-al patrulea element al unui Smart Home
Inca o data, GROHE a fost un etalon al noului val al inovatiei la ISH, evenimentul mondial de top destinat solutiilor pentru locuinte din domeniul apei si al energiei.
Din pozitia sa de lider de piata, GROHE a prezentat mai multe concepte si produse care imbunatatesc confortul locuintei, precum si o adevarata inovatie revolutionara Smart Home: un sistem unic care protejeaza locuinta de daunele pe care le poate produce apa.
Water. Intelligence. Enjoyment.
GROHE, brand-ul lider in domeniul armaturilor sanitare, si-a inaugurat impresionantul stand cu un discurs al CEO-ului GROHE, Michael Rauterkus. Plecand de la tematica de anul acesta a companiei pentru ISH, "WATER. INTELLIGENCE. ENJOYMENT", acesta a dezvaluit in exclusivitate viziunea GROHE pentru viitor: "Apa este un element esential al vietii. O conditie a acesteia. GROHE o infuzeaza cu inteligenta si placere".
Dand viata acestei viziuni, Michael Rauterkus a inceput discursul sau cu o reflectie asupra ultimilor 3 ani de la aderarea la LIXIL Group. "Ne-am concentrat pe punctele noastre forte si am impulsionat productivitatea, datorita maiestriei deosebite si implicarii echipei Masters of Technology din cadrul GROHE si a colegilor extraordinari ce coordoneaza procesele noastre de inovare. Apa este o parte esentiala a experientei locuintei fiecaruia, indiferent daca vorbim de baie sau de bucatarie. Inovam in cadrul GROHE pentru a imbunatati modul in care interactionam cu apa, iar in editia de anul acesta a ISH am prezentat sute de produse inovatoare din toate categoriile noastre: baie, dus, bucatarie, profesionale, ceramica si o categorie complet noua".
GROHE indruma revolutia Smart Home in domeniul apei
GROHE nu isi doreste solutii digitale doar de dragul noului val digital. "Pentru a fi ingenioasa, o locuinta nu trebuie sa fie digitala. Trebuie doar sa fie inteligenta", spune Michael Rauterkus. Astfel, GROHE dezvaluie in exclusivitate cea mai recenta inovatie: GROHE Sense si GROHE Sense Guard. Una din doua locuinte a suferit daune cauzate de apa cel putin o data pana in prezent, iar acum GROHE vrea sa puna capat acestei probleme. Inaugurand un intreg nou capitol de produse pentru locuinte inteligente, GROHE Sense si GROHE Sense Guard ofera un nivel fara precedent de securitate a apei in casa. GROHE Sense poate avertiza proprietarii de locuinte in cazul unei scurgeri a apei, a unei inundatii sau a unui nivel nedorit de umiditate ambientala, in timp ce GROHE Sense Guard are chiar puterea de a inchide instantaneu alimentarea cu apa, prevenind posibile daune.
Lixil si GROHE: Imbinarea dintre marca inovatoare si premium a unei companii germane cu un partener global pentru cele mai inovatoare si de succes lansari de produse
Asocierea dintre GROHE si Lixil se dovedeste deja a fi una valoroasa in piata prin cele mai de succes doua lansari din istoria companiei: SmartControl si Sensia Arena. Sistemul de dus SmartControl ofera comenzi intuitive “push-turn-shower” cu ajutorul tehnologiei supapei furnizate de Lixil.
Sensia Arena este o toaleta cu dus fabricata in Japonia, dar proiectata in Europa special pentru piata europeana. Aceasta a castigat deja 10 premii pentru design de produs extrem de prestigioase.
Sensia Arena ofera cel mai inalt grad de igiena si confort. Noul standard in propriul SPA personal ofera ingrijire inteligenta si o experienta inteligenta a apei. Cu noul Ondus App, oricine poate configura un profil distinct, personal pentru aceasta. Plecand de la succesul imens al acestor doua produse, compania este acum gata de a intra pe piata cu ceramicele GROHE, o potrivire perfecta intre forma si functiune. Cu aceste noi linii de ceramica, GROHE devine furnizor de solutii complete pentru baie.
O alta inovatie care iti taie respiratia este sistemul de dus exclusivist AquaSymphony, probabil cel mai luxos dus din lume, ce promite o adevarata experienta de spa in propria locuinta. Acesta vine integrat chiar cu o functie pentru baie de aburi, un sistem de iluminat complex, un sistem audio optional Bang & Olufsen Celestial si cu o piesa audio dedicata: "Rain" by AquaSymphony, compusa special de catre DJ Moguai, celebrata live in premiera mondiala la ISH.
Valorile fundamentale ale companiei GROHE sunt cheia succesului
"Suntem pasionati de valorile noastre fundamentale: calitatea, tehnologia, designul si grija fata de mediul inconjurator", subliniaza Michael Rauterkus. GROHE simbolizeaza calitatea realizata in Germania si designul premiat. Michael Seum, Vice President Design, vorbeste despre cele 100 de premii de design cu care compania a fost distinsa in ultimii 3 ani. El afirma ca "atunci cand vorbim despre componenta de design, ultimii trei ani au fost cei mai de succes – bineinteles bazandu-ne pe premiile cu care am fost distinsi. Numai Sensia Arena a fost distinsa cu numeroase premii. Designul GROHE este propulsat de creativitatea echipei noastre in-house. Credem cu tarie ca aceasta este reteta succesului", sustine Michael Seum. Designul distinctiv si tehnologia de excelenta au facut GROHE „prima alegere“ pentru clienti, arhitecti, designeri, instalatori si retaileri.
In plus, compania este deosebit de mandra de eforturile acesteia investite in grija fata de mediul inconjurator, recent recunoscute cu premiul superior pentru Responsabilitate Sociala Corporativa decernat de Guvernul german.
Inovatii inteligente
"Inovatia in industria noastra nu mai este doar despre hardware si design. Schimbarea fundamentala este in derulare: lumea digitala si cea fizica fuzioneaza", declara Michael Rauterkus. Bazandu-se pe motto-ul GROHE "Pure Freude an Wasser" – Pure Water Enjoyment, acesta demonstreaza cele mai recente inovatii privind utilizarea produselor inteligente. GROHE BLUE Home inseamna apa inteligenta in bucatarie. Este un sistem prietenos cu mediul inconjurator, intrucat asigura cu adevarat apa neimbuteliata direct de la bateria de bucatarie, transformata imediat in apa premium: proaspata, perfect filtrata, cu gust superior si furnizata la alegere ca plata, partial carbogazoasa sau complet carbogazoasa.
Celebrand apa
Michael Rauterkus a incheiat discursul sau de inaugurare afirmand ca "Apa este cel mai important element cunoscut pentru oameni. Este cel caruia ii datoram existenta vietii. Puterea sa naturala a modelat o mare parte din lumea noastra. Noi cei de la GROHE ajutam valorificarea acesteia in avantajul uman, pentru confortul si echilibrul interior. Iar acum adaugam tehnologia inteligenta. La GROHE, celebram al patrulea element: apa. Asociat cu inteligenta si placerea".
Obiectul este ascuns