In showroom-ul PIATRAONLINE piatra naturala face spectacol
Desi cei mai multi vad in piatra naturala doar un simplu produs, cunoscatorii o apreciaza ca pe un adevarat fenomen, un spectacol impresionant, unde culorile, texturile si finisajele joaca rolul principal. Acesta pare sa fie si conceptul de la care s-a pornit realizarea showroom-ului de la PIATRAONLINE.
”Cine ne viziteaza trebuie sa se simta bine la noi, pentru a putea sa inteleaga cat mai bine varietatea produselor noastre si specificul fiecaruia. Or, a lua o hotarare corecta in privinta amenajarilor necesita nu doar timp, ci si o stare relaxata.” (Mariana Constantinescu-Bradescu, Managing Partner PIATRAONLINE).
Versatilitate, prejudecata, utilitate
Desfasurat pe doua nivele, showroomul are o suprafata de aproape 800 de metri patrati, prezentand peste 1500 de produse din piatra naturala. Vazute de aproape si impreuna, iti dai seama de adevarata versatilitate a acestora. Receptia dezvaluie inca de la intrare intentia conceptului, un eclectism bine modulat si pragmatic. Labirintul aflat imediat in apropierea intrarii, dincolo de valenta sa spirituala si artisitica, reprezinta un indemn direct spre experiment, spre contactul cu piatra. Un contact greu de evitat, foarte multa lume testand uimiti textura pietrelor cu mana. In fata acestor gesturi iti dai seama de utilitatea unui asemenea demers comercial si estetic deopotriva, in care piatra este pusa foarte bine in valoare, ca frumusete, dar si ca produs vandabil. Conceptul a fost elaborat si pus in practica de cabinetul de arhitectura Phenomena Design Laboratory, prin arh. Eduard Baicu Stanescu, coordonatorul proiectului: “Showroom-ul PIATRAONLINE incearca sa rastoarne prejudecata conform careia piatra naturala este un material rece”.
Imaginatia sustinuta de detalii
La etaj, “Aleea Conceptelor” prezinta variate tipuri de pietre in variate amenajari, de la cele mai des intalnite pana la cele mai curajoase. Finisajele antichizate, periate, buciardate sau mate isi dezvaluie aici splendoarea. Placi, paneluri, mozaicuri sau obiecte sanitare din piatra naturala fac din acest spatiu un adevarat ”generator de inspiratie”, cuvinte care au devenit recent noul slogan al brandului PIATRAONLINE. Grija pentru detalii si imaginatia sunt principalii piloni de sutinere ai intregului spatiu expozitional. Call center-ul este semi-inchis cu stalpi rotativi placati cu mozaicuri. Alaturi de ei se deschide un spatiu larg care te duce cu gandul la o sala de lucru si o biblioteca. Culori puternice marcheaza spatiile manageriale si sala de conferinte. Diversitatea perspectivelor si a combinatiilor functioneaza oriunde ai privi: zona lavoarelor, modelul de crama, sala de asteptare in stil colonial, peretele de terazzo plin de culoare etc.
Mr. Wow – o mascota supradimensionata
Dincolo de latura practica, evidentiata in randurile de mai sus, se mai afla un aspect, adeseri ignorat de comerciatii din domeniu: umorul. Chiar langa usa va asteapta o mascota un pic mai mare decat dimensiunea unui om, cu trasaturi usor caricaturizate. Este mascota Mr. Wow, un personaj prietenos cu un zambet larg – simbol al implicarii si al cordialitatii, dar si o dovada ca PIATRAONLINE se ocupa serios de propria imagine.
Un slogan pe masura showroom-ului
Daca spatiul expozitional se dovedeste un functional indemn la explorarea pietrei naturale dar si ca o sursa de inspiratie, sloganul vine sa sublinieze acest lucru. Phenomena Design Laboratory a reusit sa transpuna si sa consolideze in noul pachet grafic conceptul pe care l-a initiat in amenajarea showroom-ului. Amenajarea a fost nominalizata la categoria ”design interior” in cadrul competitiei ELLE Decoration Romanian Design Awards, editia 2016.
Arhitectul Eduard Baicu Stanescu, Phenomena Design Laboratory: ”Am incercat sa cream, in primul rand, un spatiu util, primitor si care sa ofere o experienta placuta clientului. Conteaza cum te apropii de piatra. Aceasta a fost si ideea principala: sa intermediem apropierea dintre vizitator si piatra. Fata de piatra naturala trebuie o apropiere la fel de naturala. A fost o provocare complexa, dar ne-a facut mare placere sa lucram la acest proiect.”
Mariana Constantinescu-Bradescu, Managing Partner PIATRAONLINE: ”Prin acest showroom vrem sa subliniem inca o data ca nu suntem doar furnizori de produse din piatra. De aceea ne-am dorit un showroom prietenos si modern in egala masura. Clientii pot descoperi aici zeci, sute de idei. Fara lipsa de modestie, chiar suntem, dupa cum spune si noul nostru slogan, un generator de inspiratie pentru multi clienti. Bineinteles, toata intentia noastra nu s-ar fi putut materializa fara aportul si efortul celor de la Phenomena, carora le multumim inca o data pentru implicarea totala in acest proiect. Impreuna cu ei am reusit sa demonstram ca piatra naturala este un spectacol in sine demn de admirat”.
Adresa showroom-ului PIATRAONLINE: Bucuresti, Aleea Teisani, nr. 137A.