Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Liderii de HR din Sibiu sunt așteptați la o nouă ediție a proiectului „Magnetico”, pe 19 noiembrie 2024

Liderii din departamentul de resurse umane din Sibiu sunt așteptați, pe 19 noiembrie 2024, la Hotel Ramada, unde va avea loc o nouă ediție a evenimentului „Magnetico. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”.

Liderii de HR din Sibiu sunt așteptați la o nouă ediție a proiectului „Magnetico” pe 19

Pe parcursul anului 2024, proiectul BusinessMark a ajuns și în alte 8 orașe din România, precum: București, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași, Oradea, Pitești și Timișoara, având ca scop să aducă împreună profesioniști din domeniu, care să împărtășească și analizeze cele mai eficiente strategii pentru atragerea de noi candidați în organizații, dar și pentru păstrarea actualilor angajați motivați și implicați.

Aceste subiecte vor fi discutate și în cadrul ediției Magnetico de la Sibiu, la care au confirmat prezența 17 lideri români și internaționali, care vor privi spre trei elemente cheie: Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience. Nu vor lipsi de pe agenda conferinței nici discuțiile despre rolul tehnologiei, digitalizării, automatizării și inteligenței artificiale din procesele departamentului de HR, cât și în transformarea organizației, cum se schimbă rolul liderilor în acest context și care vor fi competențele cheie de care angajații vor avea nevoie în viitor pentru a rămâne relevanți în piața muncii.

Invitații vor aduce în discuție și atenția tot mai mare acordată wellbeing-ului angajaților, ca strategie de retenție, și vor împărtăși din practicile lor pentru a asigura bunăstarea psiho-emoțională a oamenilor la locul de muncă, astfel încât ei să rămână motivați și implicați în cultura organizației.

Invitații ediției din 2024 a Magnetico Sibiu vor fi:
- SPECIAL GUEST: Angelique Slob, Founder, Management Consultant, Future of Work Strategist, Hello Monday Club (Olanda)
- Tímea Mozgirs, Head of Sales and International Expansion, Blue Colibri International
- Cecilia-Ramona Porca, Head of Human Resources, Schaefffler Romana
- Alina Vicol, Head of Employer Branding & Communications, Nagarro
- Patricia Pavelescu, Team Lead International Talent Acquisition, Marquardt Group
- Gyöngyi Hunyadi, HR Manager, VCST Automotive Production
- Mihai Zânt, Executive Coach, Trainer, Partener Co-fondator în CareerShift.ro și HUMANISTIC
- Gabriela Călin, Human Resources Manager, Güntner
- Ștefana Nardan Lăbușcă, HR Director, Geiger Romania
- Teodora Mihăiescu, People Engagement Manager, Regnology
- Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
- Mihaela Colesnic, Tax & Legal Manager, Romanian Software
- Eduard Pînzariu, Delivery Director, Smartree
- Delia Pușcă, HR Manager, Talent Acquisition and Engagement, AstorMueller
- Anca Gurzu, Key Account Manager, Bringo
- Marius Maier, Partener, Director General, CMC GRUP RISK ADVISOR
- Leonard Rizoiu, Fondator & General Manager, leoHR

Moderator al evenimentului va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Evenimentul va avea loc la Hotel Ramada din Sibiu în intervalul 08:45 – 15:30 și vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.

Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului sau să transmiteți un email la adresa: office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul de 500 lei + TVA, iar grupurile de minim două persoane beneficiază de un discount de până la 20%, în funcție de numărul de participanți.

Eveniment organizat de BusinessMark

Partenerii evenimentului: colorful.hr, OLX Locuri de Muncă, Macromex, Smartree, SMS Risk Advisor Grup, Blue Colibri, Bringo, Chocolissimo România

Eveniment susținut de: Asociația Firmelor Bihorene, British Romanian Chamber of Commerce, Romanian Business Leaders

Partener de monitorizare: mediaTrust

Parteneri media: spotmedia.ro, IQads, SMARK, Revista Cariere, Ziarul Bursa, Portal HR, Revista de Resurse Umane, AngajatorulMeu.ro, PRwave, digital-business.ro, Debizz, MATEK, Revista Piața, Economistul, Transilvania Business, Business Voice, Club Economic, România Durabilă, Jurnalul de Afaceri, Global HR Manager, EventsMax, SpațiulConstruit.ro, Femei în Afaceri, Ziarul Clujean, Ziarul 21, Sibiu100

 

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.