Marea cautare de oua Faberge - design pus in slujba filantropiei
Marea căutare de ouă, organizată de Fabergé în New York, s-a bucurat de participarea a numeroși artiști și arhitecți renumiți, care au realizat obiecte de design unicat, special pentru această campanie.
Marea căutare de ouă Fabergé este un eveniment caritabil de artă urbană și o competiție interactivă menită să sensibilizeze conștiința și generozitatea publicului în problema filantropiei.
250 de ouă sculpturale de artă, de peste 0,5 metri înălțime fiecare, au fost "ascunse" în oraș în cele mai neașteptate locații, spre încântarea publicului care a fost invitat să le descopere.
În acest an, proiectul a avut loc între 1 și 17 aprilie și s-a bucurat de participarea unor artiști, designeri, arhitecți, fotografi și branduri de renume mondial, precum Jeff Koons, Tracey Emin, RETNA, Julian Schnabel, Leo Villareal, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Zaha Hadid, Enoc Perez, Curtis Kulig, Nathan și Peter Beard, care au realizat obiecte de design unicat, special pentru această inițiativă.
La finalul celor 3 săptămâni de căutare, ouăle sunt scoase la licitație, iar banii adunați în acest mod sunt donați în beneficiul
copiilor din New York. De asemenea, cele 250 de obiecte vor fi expuse și la Rockefeller Center din New York în perioada 18 - 25 aprilie 2014.
Sursa foto: http://thebigegghunt.org