Prezenta in premiera a WAF in Singapore marcheaza lansarea la nivel mondial a noului GROHE F-digital Deluxe - Un sistem de dus sofisticat pentru toate simturile
GROHE va prezenta in cadrul Festivalului Mondial de Arhitectura din 3 – 5 octombrie 2012 cel mai recent produs care dispune de un sistem de redare audio, de lumina si abur
Ascultarea muzicii preferate pe iPod-ul personal face parte din stilul de viata modern, fie ca este vorba de ascultarea acesteia in timpul jogging-ului sau doar de selectarea melodiei preferate. Dar ce ar fi daca ati putea face acelasi lucru in cabina de dus? Acum GROHE face acest lucru posibil prin lansarea sistemului GROHE SPA™ F-digital Deluxe pentru a transforma baia intr-un spa personal unde puteti asculta muzica preferata prin intermediul unui Apple iPod, fiind inclusa si posibilitatea integrarii de efecte de lumina ambientala sau de abur. Compania va prezenta in premiera noul sistem de dus in Asia, in cadrul Festivalul Mondial Arhitectura (WAF). Locul de desfasurare, Marina Bay Sands, ofera cadrul perfect. Inaugurat de abia in anul 2010, hotelul a fost primit de catre public ca o capodopera arhitecturala, iar combinatia de stil de viata rafinat si estetica clasica, l-a transformat intr-un loc favorit atat pentru oamenii de afaceri, cat si pentru turistii care vin in Asia.
Si WAF va sarbatori o premiera. Intre 3 si 5 octombrie, cel mai mare eveniment international de arhitectura isi va deschide portile pentru prima oara in Singapore pentru a atrage mii de vizitatori interesati de inovatia in arhitectura si de noile viziuni. Aflat in cel de-al cincilea an, Festivalul Mondial de Arhitectura (WAF) cuprinde un program bogat de prezentari, workshop-uri si oportunitati de networking, iar GROHE isi asuma rolul de sponsor principal al evenimentului.
„GROHE a sprijinit Festivalul Mondial de Arhitectura inca de la inceputurile sale. Suntem foarte incantati sa vedem ca evenimentul a devenit intre timp un reper in calendarul anual al comunicatii internationale de arhitecti“, spune Jan Peter Tewes, Senior Vice President Global Marketing Grohe AG. „Alegerea locului de desfasurarea in Singapore ii ofera companiei GROHE cateva oportunitati deosebite pentru a stabili legaturi cu factorii de decizie din regiunea asiatica si de a impresiona prin ideile si produsele noastre.“
Fotografie: Marina Bay Sands
Experinte multisenzoriale la standul GROHE
In plus, GROHE va folosi acum metropola asiatica, Singapore, ca o platforma internationala atractiva pentru a prezenta noul GROHE SPA™ F-digital Deluxe, un sistem modular care transforma experienta dusului intr-una deosebita. Diversele module sunt destinate sa transforme cabina de dus intr-un spatiu destinat relaxarii. GROHE ofera fiecarui utilizator posibilitatea de a se bucura de un dus rafinat, pentru toate simturile in intimitatea baii, prin utilizarea unei lumini ambientale in culoarea preferata, a unui abur relaxant sau prin redarea muzicii preferate prin intermediul unui Apple iPod. Posibilitatile flexibile pentru dusul cu montare in tavan si cele laterale, lumina si sunetul precum si modulul pentru aburi permit o gama larga de combinatii, toate contribuind la o revitalizare a corpului dimineata si o relaxare a mintii dupa o zi obositoare. Modulele individuale ale sistemului GROHE SPA™ F-digital Deluxe pot fi integrate si in instalatiile existente de dus, inclusiv cu un control senzorial (touch screen), fiind concepute pentru o libertate maxima a designului baii, exact ca si toate celelalte produse F-series.
O alta solutie inovativa ce va fi prezentata in cadrul WAF sunt sistemele de apa binecunoscute ale companiei, GROHE Blue® si GROHE Red®. Vizitatorii vor putea testa furnizarea de apa proaspat filtrata si racita sau pe cea fierbiente instant, direct de la bateria de bucatarie. In plus, acesteia pot beneficia in cadrul standului GROHE SPA™ de un masaj gratuit.
GROHE va decerna premiul „Cladirea anului 2011“
Evenimentul care dureaza 3 zile va culmina cu ceremonia de acordare a premiului „Cladirea anului 2011“, sponsorizat de catre GROHE. Ahmed Akudi, Vice President Global Project Business Sales GROHE, va inmana trofeul arhitectului desemnat de catre juriu in anul 2012. Akudi este in mod deosebit interesat de proiectul aflat in derulare in acest an. „Elementul esential si autentic al WAF il reprezinta viziunea arhitectilor si designerilor ce proiecteaza si propun in prezent idei pentru viitor."
Cei care sunt in imposibilitatea de a ajunge in Singapore pentru a lua parte la Festivalul Mondial Arhitectura pot totusi sa urmareasca unele sesiuni selectate ale evenimentului prin intermediul transmisiei in direct disponibile pe site-ul www.grohewaf2012.com . De asemenea, GROHE va prezenta pe canalul YouTube al companiei o serie de clipuri care vor prezenta cele mai importante momente ale festivalului.
Despre GROHE
Grupul GROHE este detinut de catre GROHE Grohe Holding GmbH, Düsseldorf, si este format din Grohe AG, Hemer, Joyou AG, Frankfurt, (care au fuzionat incepand cu 1 iulie 2011) si alte participatiuni majoritare ale GROHE in alte societati de pe pietele externe.
Grohe AG este cel mai mare furnizor la nivel european de armaturi sanitare sub o singura marca. Fiind un brand international pentru produse si sisteme sanitare, GROHE stabileste standarde in domeniul calitatii, designului, tehnologiei si al dezvoltarii de solutii care sa economiseasca resursele naturale, furnizand apa aproape de perfectiune.
Cu sediul administrativ in Hemer si cel de birouri in Düsseldorf, grupul GROHE a angajat circa 8,700 de oameni la nivel modial in anul 2011 (inclusiv cei 3,200 din cadrul Joyou), dintre care 2,400 au lucrat in Germania. In anul 2011 produsele companiei, bateriile de bucatarie si de baie, sistemele de dus, bateriile speciale destinate spatiilor publice si proiectelor, sistemele de instalare sanitare, au generat vanzari de 1,165 milioane €.
GROHE detine 6 fabrici, din care 3 se afla in afara Germaniei, si anume in Portugalia, Tailanda si Canada. Compania realizeaza in mod curent 84% din vanzarile sale in afara Germaniei.