Pure Freude an Wasser - Bucuria Pura a Apei in 1.200 metri patrati
GROHE la ISH 2013
“Pure Freude an Wasser” | “Bucuria pura a apei” este motto-ul standului GROHE din cadrul targului expozitional ISH 2013 de la Frankfurt, Germania. Designul standului GROHE si elementele completare ale acestuia reflecta complexitatea si puritatea apei furnizate impecabil.
Cu o suprafata totala de 1.200 de metri patrati, standul invita vizitatorii targului ISH sa descopere cele sase zone tematice: zona dedicata conceptului GROHE SPA®, cele pentru dusuri, baie si bucatarie, zona GROHE Professional plus o zona noua denumita “Performance Zone”. Arhitectura standului evidentiaza caracterul individual al zonelor interconectate, ce se completeaza reciproc. Culorile naturale si pardoseala din stejar deschis reprezinta elementul unitar al standului, in ce timp ce panourile din stejar sunt utilizate pentru a separa zonele individuale, fara a bloca vederea spre celelalte game de produse.
Cele mai noi colectii pentru baie, bucatarie si sisteme sanitare
In spatiul central al zonei de expunere a conceptului GROHE SPA®, gama Allure Brilliant ilustreaza modul in care cele patru Aqua Zones, “Preparation”, “Rejuvenation”, “Relaxation” si “Recreation”, pot fi combinate si coordonate pentru a transforma o baie conventionala intr-o oaza de refugiu si de relaxare. In directia opusa, vizitatorii pot admira noile colectii GROHE Grandera™ si Allure Brilliant SuperBlack. In plus, spatiul de expunere GROHE SPA® este completat de gamele de dus F-digital si F-digital Deluxe. Colectia GROHE Tailor-Made permite clientilor sa isi configureze o zona de dus, adaptata cerintelor si preferintelor personale. O gama variata de dusuri, tehnologii si modele pentru o baie wellness sunt disponibile, iar cele trei pachete de solutii specifice va ofera cele mai bune modalitati de montare si de planificare a zonei de dus.
In zona dedicata baii si cea adiacenta, a dusului, sunt prezentate in completare produse importante, iar vizitatorii vor descoperi modelele de inaltime medie ale liniei de baterii cel mai bine vandute Eurosmart. Modelul de pipa extinsa ofera atat spatiu mai mare pentru spalarea si clatirea mainilor, cat si o operare mai confortabila a manerului. Apoi, vizitatorii pot merge catre fantana de dusuri, unde, de exemplu, pot testa GROHE Power&Soul®, care ofera pana la 11 modele diferite de pulverizare a apei.
Zona bucatariei cuprinde si un loc de servire la bar si de relaxare pentru vizitatori. Aici este expus si noul Minta Touch, o baterie hibrid care poate fi manevrata fie conventional, utilizand manerul ergonomic, fie prin atingerea pipei bateriei, element ce confera o furnizare a apei simplu, igienic si economic. Bauturile racoritoare sunt servite direct de la bateriile GROHE Blue® dupa preferinta, apa poate fi plata, mediu carbogazoasa si carbogazoasa. Acest lucru demonstreaza varietatea fara precedent a modelelor si a functionalitatilor oferite acum de gama GROHE Blue®. De asemenea, vizitatorii care doresc o ceasca proaspat preparata de ceai vor fi serviti utilizand sistemul GROHE Red®, bateria ingenioasa ce furnizeaza apa fierbinte instant.
Noua zona de expozitie, “Performance Zone”, pune accentul pe produsele inovative pentru gestionarea responsabila a apei fata de resursele naturale. Vizitatorilor le sunt prezentate tehnologiile utilizate pentru bateriile termostatate, GROHE TurboStat® si GROHE CoolTouch®, precum si inovatiile ce utilizeaza tehnologia digitala. GROHE Zero, unicul aliaj din alama, inaugureaza o noua era in productia de baterii. Materia prima folosita pentru producerea armaturilor GROHE Zero contine cu 90% mai putin plumb, iar produsele finite sunt de 5 ori mai rezistente la coroziune decat armaturile conventionale.
Bucuria Pura a Apei in 1.200 metri patratiGROHE Grandera GROHE Allure Brilliant SuperBlack GROHE Minta Touch GROHE SPA F-digital Deluxe
Work Smarter - sfaturi practice pentru profesionisti
Zona GROHE Professional a primit numele noului segment de armaturi GROHE incastrate. Instalatorii profesionisti pot vedea cele mai noi produse adaugate in gama sanitara, inclusiv noul sistem de instalare Rapid Pro. Toate intrebarile legate de montarea armaturilor ingropate vor primi raspuns la „standul tehnic”, unde instructorii GROHE vor oferi sfaturi practice. Independent de produse, GROHE Professional ofera programe de pregatire, suport in proiectare si un pachet pentru incepatori.
In completarea zonelor tematice, standul din acest an din cadrul ISH dispune de patru ecrane de dimensiuni mari care ilustreaza conceptul mesajelor GROHE: “Made in Germany” si “Shower Performance”.
Din 12 pana in 16 martie GROHE va prezenta angajamentul sau “Pure Freude an Wasser”, la standul G/H 06 in Hala 4.1 din cadrul targului expozitional ISH de la Frankfurt, Germania. |