Rezultatele preliminare dupa trimestrul al patrulea: Asteptarile grupului GROHE au fost confirmate
Cresterea cifrei de afaceri cu doua cifre conduce la asteptari pozitive
Analizand rezultatele GROHE se remarca tendinta pozitiva a vanzarilor in ultimul an la nivelul tuturor regiunilor. In trimestrul al patrulea al anului 2012, cel mai mare furnizor european si mondial de armaturi sanitare inregistrate sub un singur brand, fara includerea rezultatelor diviziei Joyou, a inregistrat o crestere de 12%, asigurandu-si astfel o dezvoltare constanta. Astfel aceasta marcheaza un inceput excelent pentru Grupul GROHE in 2013, cu perspective bune si pentru viitor.
“Suntem foarte multumiti de rezultatele ultimului trimestru”, a spus David J. Haines, CEO al Grohe AG. “Avand in vedere acest inceput bun, asteptarile noastre sunt mari pentru acest an, la care se vor adauga noile produse lansate in cadrul viitorului targ ISH. Am convingerea ca vom surprinde din nou publicul de specialitate cu inovatiile noastre.”
Cu doua luni inainte de inceperea targului ISH 2013, intre 14 si 20 Ianuarie, salonul imm cologne a reprezentat un debut de succes pentru agenda targurilor expozitionale din 2013. Prin aceasta expozitie GROHE si-a consolidat buna colaborare cu Kaldewei. Cei doi producatori de obiecte sanitare au prezentat impreuna conceptul “Home Spa – Aqua Zones” unui mare numar de vizitatori. “Salonul imm este un bun indicator pentru asteptarile pe care le avem de la targul ISH si asta este un lucru bun”, a spus Haines.
In Romania vanzarile au crescut cu 16% valoric si cu 12% cantitativ, atingand 100,000 unitati din toate categoriile.
Sediul principal Grohe din Düsseldorf | Arhitecti: Richard Meier & Partners LLP
Despre GROHE
Grupul GROHE este detinut de catre Grohe Holding GmbH, Düsseldorf, si este format din Grohe AG, Hemer, si Joyou AG, Hamburg, (care au fuzionat incepand cu 1 iulie 2011) si alte participatiuni majoritare ale GROHE in alte societati de pe pietele externe.
Grohe AG este cel mai mare furnizor la nivel european de armaturi sanitare sub o singura marca. Fiind un brand international pentru produse si sisteme sanitare, GROHE stabileste standarde in domeniul calitatii, designului, tehnologiei si al dezvoltarii de solutii care sa economiseasca resursele naturale, furnizand apa aproape de perfectiune.
Cu sediul administrativ in Hemer si cel de birouri in Düsseldorf, grupul GROHE a avut angajati circa 8,700 de oameni la nivel mondial in anul 2011 (cifra ce ii include si pe cei 3,200 de angajati din cadrul Joyou), dintre care 2,400 au lucrat in Germania. In anul 2011 produsele companiei, bateriile de bucatarie si de baie, sistemele de dus, bateriile speciale destinate spatiilor publice si proiectelor si sistemele de instalare sanitare au generat vanzari de 1,165 milioane €.
GROHE detine 6 fabrici, din care 3 se afla in afara Germaniei, si anume in Portugalia, Tailanda si Canada. Compania realizeaza in mod curent 84% din vanzarile sale in afara Germaniei.