ROCKWOOL Group a lansat cel mai nou raport de sustenabilitate
Cel mai recent raport de sustenabilitate lansat de catre ROCKWOOL Group, scoate in evidenta o noua abordare, fondata pe cadrul ”Acceptarea provocarii”, urmand trei principii de baza:
- Sustenabilitatea reprezinta un factor important in strategia de dezvoltare a ROCKWOOL Group
- Produsele ROCKWOOL Group sunt livrate in conformitate cu Obiectivele de Dezvoltare Durabila ale ONU
- Sase obiective interne de sustenabilitatea - aceasta este tinta stabilita de catre ROCKWOOL Group
Raportul de sustenabilitate al ROCKWOOL Group, intitulat „Rising the challenge” a avut lansarea oficiala in sediul central din Hedehusene, Danemarca, la data de 25 august 2016. Raportul evidentiaza ambitioasele obiective interne pe care organizatia le va indeplini pana in 2030, punand in practica multiplele moduri in care produsele se adreseaza aspectelor globale pertinente, de la eficienta energetica la utilizarea in mod responsabil a resurselor de apa.
”Nu numai ca avem o viziune clara despre modul in care produsele noastre pot aborda multe dintre cele mai mari provocari ale lumii, dar privim si spre interior, adresandu-ne noua si organizatiei noastre provocarea de a reduce propria amprenta lasata asupra mediului inconjurator.” Jens Bigersson, Presedinte si CEO al ROCKWOOL International.
Strategia interna si externa a ROCKWOOL Group privind sustenabilitatea a fost dezvoltata cu atentie ca facand parte din procesul de transformare al companiei, si concentreaza eforturile acolo unde pot avea impactul cel mai mare. Toate activitatile se aliniaza cu cele patru zone de interes ale programului de Dezvoltare Sustenabila demarat de catre Organizatia Natiunilor Unite: evidenta energetica, economie circulara, consumul responsabil al resurselor de apa, sanatate si stare de bine.
De asemenea, pentru a imbunatati calitatea vietii si starea de bine a angajatilor sai, ROCKWOOL Group va reduce nivelul frecventei incidentelor soldate cu absenta de la locul de munca (LTI) din locatiile sale cu 10% anual.
ROCKWOOL Group considera sustenabilitatea un element central al programului de transformare al companiei, program care se bucura deja de un real succes financiar. Astfel, in cel de-al doilea trimestru al anului 2016 s-a observat o crestere neta a vanzarilor de 3,7% in monedele locale, fata de trimestrul al doilea al anului 2015, iar profitul brut a crescut cu 35% la 63 milioane de euro (11,4% marja de profit brut).
Pentru a accesa raportul de sustenabilitate in versiune integrala, va rugam sa accesati urmatorul link: http://bit.ly/2bIDA31.
Despre ROCKWOOL Group
ROCKWOOL Group este liderul mondial in productia de vata minerala bazaltica. Cream solutii sustenabile pentru a proteja viata, bunurile si mediul de azi si de maine. Grupul ofera produse si solutii pentru toate domeniile majore de aplicatii, atat pentru cladirile rezidentiale cat si pentru cele nerezidentiale. Impreuna cu alte produse pentru constructii precum tavane suspendate şi placi pentru faţada, grupul contribuie la crearea de cladiri eficiente energetic şi rezistente la foc, cu o excelenta acustica şi un climat interior confortabil. Cream de asemenea solutii ecologice pentru industria horticola, fibre speciale pentru uz industrial, izolatii eficiente pentru industria procesarii si cea navala & offshore, precum si sisteme pentru atenuarea zgomotului şi vibraţiilor in infrastructura moderna.
Cei 10.600 de angajati din 37 de tari asigura servicii catre clientii de pe aproape intreg mapamondul. Sediul principal al Grupului este in apropiere de Copenhaga in Danemarca. In 2015, ROCKWOOL Group a realizat vanzari in valoare de 2,2 mld. EUR.