Sediul Geberit expus la Anuala de Arhitectură 2019
Ediția cu numărul 17 a celui mai așteptat eveniment dedicat arhitecților români, Anuala de Arhitectură, a avut loc în luna iulie a anului 2019 la Muzeul Național de Artă. Acest eveniment organizat anual de Ordinul Arhitecților din România, aduce în fața invitaților și participanților diverse proiecte ce se disting prin designul unic.
În lista proiectelor din categoria "Arhitectura Spațiului Interior - Amenajări Corporate și Retail" s-a regăsit și sediul-showroom din Bucuresti al Geberit România. Realizat în 2018 de arhitecții Elena Ștefănescu, Andrei Ștefănescu și Marius Manea de la biroul de arhitectură Studio AE, spațiul de 650 metri pătrați a fost împărțit în patru pentru scopuri distincte. Astfel, etajul unde se află sediul găzduiește birourile administrative, showroom-ul pentru produse, o cameră de training și două săli de ședințe.
Showroom-ul a fost integrat lângă sala de ședințe. Astfel, se creează o ușurință a discuțiilor în momentul în care există întâlniri pe tema produselor. Cei trei arhitecți ce au gândit aranjamentul din showroom au vrut să promoveze conceptul de "naked bathroom". De aceea, fiecare produs este pus în valoare cu ajutorul luminilor și al materialelor folosite. În plus, pentru a promova ideea de Design Meets Function s-a folosit o proiectare inovatoare ce arată în egală măsură produsul vizibil pentru consumator, cât și părțile ascunse. Fotografiile ce au arătat calitățile esențiale ale acestui proiect au fost realizate de Sabin Prodan.
Geberit este unul dintre jucătorii de top pe piață europeană a produselor din sectorul sanitar. Compania dispune de o prezenţă locală puternică în majoritatea ţărilor europene şi astfel poate aduce o valoare adăugată atât în domeniul tehnicii sanitare, cât şi în domeniul articolelor din ceramică pentru băi.
Showroom-ul a fost integrat lângă sala de ședințe. Astfel, se creează o ușurință a discuțiilor în momentul în care există întâlniri pe tema produselor. Cei trei arhitecți ce au gândit aranjamentul din showroom au vrut să promoveze conceptul de "naked bathroom". De aceea, fiecare produs este pus în valoare cu ajutorul luminilor și al materialelor folosite. În plus, pentru a promova ideea de Design Meets Function s-a folosit o proiectare inovatoare ce arată în egală măsură produsul vizibil pentru consumator, cât și părțile ascunse. Fotografiile ce au arătat calitățile esențiale ale acestui proiect au fost realizate de Sabin Prodan.
Geberit este unul dintre jucătorii de top pe piață europeană a produselor din sectorul sanitar. Compania dispune de o prezenţă locală puternică în majoritatea ţărilor europene şi astfel poate aduce o valoare adăugată atât în domeniul tehnicii sanitare, cât şi în domeniul articolelor din ceramică pentru băi.