“Smart Standard”, noua promisiune Xella RO pentru brandul Macon
Xella RO, liderul pieței locale de materiale de construcții și principalul producător de BCA din România, a finalizat procesul de rebranding pentru brandul de beton celular autoclavizat Macon. Noua identitate reflectă individualitatea brandului pe piața din România și exprimă calitate accesibilă tuturor, eficiență și rapiditate.
Procesul de rebranding al BCA Macon a presupus o clarificare strategică a arhitecturii de brand și o revitalizare a identității vizuale pornind de la trendurile și alinierea la valorile Xella. Rebrandingul a facilitat trecerea de la un brand de companie la un brand de produs: Macon. Smart Standard, iar noua identitate aduce cu sine o promisiune atractivă pentru profesioniștii în construcții – calitate accesibilă tuturor.
Marius Dragne, CEO Xella RO, a declarat:
„Xella este principalul jucător pe piața de zidărie din România. Prin intermediul celor două branduri de produs, poziționate complementar, oferim clienților noștri un portofoliu de soluții durabile, eficiente și accesibile. Este vorba de Ytong, brandul flagship al industriei de BCA din Europa, care a revoluționat industria construcțiilor în urmă cu aproape 100 ani, și Macon, cel mai bine vândut brand de BCA din România, cu o istorie de peste 50 ani. Ne dorim să aducem o contribuție pozitivă și măsurabilă mediului construit în România, iar acest demers de rebranding a venit firesc, odată cu intrarea BCA Macon în portofoliul Xella. Astfel, astăzi BCA Macon are o poziție clară în portofoliul Xella, cu obiective și planuri ambițioase, și, în plus, arată ca un brand contemporan, pregătit pentru nevoile din piață”.
Proiectul de rebranding, semnat de către Brandient, cel mai important creator de identitate și strategie de brand din Europa de Sud-Est, a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identității vizuale, trasarea strategiei de brand și de comunicare, respectiv implementarea, etapă care este în derulare la nivelulul brandului.
Identitatea vizuală BCA Macon a fost inspirată din poziționarea strategică a brandului axată în jurul unei promisiuni de încredere, în timp ce noul logo a fost creat prin contopirea a două idei, în egală măsură prezente în promisiunea brandului: pe de o parte soliditatea construcției cu Macon, pe de altă parte ideea de versatilitate, multifațetată, de perspective, susținută și de promisiunea “Smart Standard”. Mai mult, identitatea vorbește inteligibil și accesibil despre construcții solide, despre sigurantă, versatilitate și eficiență tratate într-o cheie modernă, demnă de leadership-ul asumat al companiei.