Specialiștii români și internaționali dezvăluie ultimele tendințe în vânzări și marketing la Sales and Marketing Conference
Tematica acestei ediții cuprinde o serie de subiecte cheie: Sales și marketing, frații regăsiți ai organizațiilor; Digital sales&marketing pentru o creștere accelerată; Millenials - noii consumatori, noii generatori de modele de sales&marketing; provocările viitorului în departamentele de sales&marketing; Sales Funnels: adaptarea corectă a tacticilor; Integrarea eficientă a interacțiunii în planul de sales&marketing; Branduri energice, rapide, agile și strategiile lor pentru dinamizarea vânzărilor; Crearea unor legături emoționale între branduri și consumatori prin sincronizarea dintre sales și marketing; Impactul inteligenței artificiale asupra business-ului la nivel de sales&marketing; Cunoașterea consumatorilor - personalizarea, factor cheie în sales&marketing; Beneficiile dezvoltării unei culturi bazate pe încredere; Realitatea virtuală și cea augumentată - experiența consumatorilor în era digitală.
Participanții au ocazia să interacționeze cu următorii invitați:
- RITA MOKBEL - Ph.D. VP Sales, Information and Communications Technology, Fintech, Business Operations and Management, ERICSSON
- RAISA ZARVĂ - Sales Manager, Head of Nordics and Benelux Inbound Sales, GOOGLE
- FLORIN ILIE - Managing Director, Head of Financial Markets Corporate Sales for Central & Eastern Europe, ING
- ADRIANA GRIGORESCU - Commercial Director, ROMPETROL DOWNSTREAM
- GABRIEL PAVEL - Balkans Sales Director, FUJITSU
- GEORGE LUPARU - Managing Partner, TO THE TOP
- LĂCRĂMIOARA ROȘCA - Communication Leader, DECATHLON ROMÂNIA
- ADRIAN IONESCU - CEE Head of Commercial, BARILLA GROUP
- ELENA BADEA - Managing Director, VALORIA
- ANDREI BURUIANĂ - Head of Sales Department, BCR PENSII
- MAGDA BEI - Director General, GRAPHTEC DESIGN
- RADU TIMIȘ JR. - Commercial Director, CRISTIM GROUP
- LAURENȚIU BĂNESCU - Owner, BERE ZĂGANU
Evenimentul este dedicat directorilor generali și de dezvoltare, directorilor comerciali, de marketing și vânzări, managerilor, coordonatorilor de vânzări și antreprenorilor.
Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.
Evenimentul Sales and Marketing Conference este organizat de BusinessMark alături de: Finlandia, To the Top, Rent for Comfort, BCCBR - Bilateral Chamber of Commerce Bulgaria - Romania, Plantăm fapte bune în România, Asociația The Social Incubator. Radioul oficial al evenimentului este: Europa FM. Partenerii media ai conferinței sunt: AGERPRES, NewMoney, Curierul Național, MoneyBuzz, IQads, SMARK, IAA Romania, Men’s Health Romania, Femeia.ro, Marie Claire, Auto Motor si Sport, Branding Magazine - Revista antreprenoriatului inteligent si a industriilor creative, Market Watch, FEMEI ÎN AFACERI, Ctrl-D, Sales Magazine, PRwave, Energynomics.ro, Transilvania Business, Business24, Ziare.com, Debizz, Administratie.ro, Jurnalul de Afaceri, Manager Express, Financial Market, AngajatorulMeu.ro, Portal Management, Global Manager, Bucuresteni.ro, Roportal, Gazetadeștiri, Chalbert, Vox Capital, FinZoom, EFdeN, Revista Valoarea, SpatiulConstruit.ro, Centruldepresa.ro, MediaRabbit, Financiarul.ro.