Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Supply Chain & Logistics Forum & Expo 2024 va reuni peste 20 de lideri din domeniu

Creșterea constantă a sectorului e-commerce din ultimii ani a creat un mediu de inovație la nivel de supply chain & logistics. Noul consumator și exigențele sale la nivel de customer experience au pus presiune suplimentară pe mediul de business de a veni cu soluții eficiente pentru a respecta standardele înalte ale pieței. De la depozitare la transport, întregul lanț este în transformare, iar tehnologia are un impact inovator major.

Supply Chain & Logistics Forum & Expo 2024 va reuni peste 20 de lideri din domeniu

Cum s-a schimbat comportamentul consumatorului și cum va evolua acesta în perioada următoare? La ce noi obiceiuri de consum ne așteptăm și cum adaptăm strategia de supply chain & logistics? Ce impact au normele ESG asupra mediului de business și ce strategii de aliniere la standardele de sustenabilitate au companiile, mai ales în contextul în care o parte din amprenta de carbon este generată de supply chain & logistics?

Pentru a răspunde acestor întrebări, BusinessMark organizează pe 10 octombrie 2024, la București, o nouă ediție a „Supply Chain & Logistics Forum & Expo”. Evenimentul va reuni, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, 23 lideri români și internaționali ce vor împărtăși cele mai bune practici de management al lanțurilor de aprovizionare și logistică, cât și cele mai eficiente strategii pentru navigarea volatilității economice și a contextului geopolitic.
Invitați speciali ai ediției din acest an sunt Yann De Feraudy, Președinte, France Supply Chain by Aslog, Non-Executive Director, membru al Comitetului Strategic din consiliul de administrație al grupului FM Logistic și Duygu Dökmecier, Deputy General Manager of Global Logistics, LC Waikiki.

Au mai confirmat prezența la eveniment:

  • Paul Niță, Director General, ID Logistics România, Președinte ARILOG
  • Daniel Enache, Director Spare Parts Logistics for Central Europe, Dacia
  • Ionuț Vasile, Head of Supply Chain, Leroy Merlin România
  • Dan Fotescu, Logistics Department Director, Auchan Romania
  • Emilian Dinică, East Balkans E2E Supply Chain Director, PepsiCo CE
  • Andreea Mureșeanu, Head of Logistics Distribution, Selgros Cash&Carry Romania, Vicepreședinte ARILOG
  • Luiza Pascu, Central Eastern Europe Head of Customer Solutions, Danone
  • Michael Kaiser, Director Comercial, Sezamo
  • Adriana Pălășan, Managing Partner, Supply Chain Management Center, Vicepreședinte ARILOG
  • Makis Zimianitis, Logistics Consulting Services Manager, Mantis Group
  • Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis România
  • Cristian Roșca, Supply Chain Director, Macromex
  • Oszkár Bara Lászlo, Managing Partner, APTUS, Manhattan Associates Eastern Europe, Tech Lead for Manhattan R&D, Atlanta
  • Steluța Iosif, Supply Chain Business Partner | Eastern Europe and Africa & Middle East, Nufarm
  • Victor Roca, Head of Supply Chain, Omya Calcita Romania
  • Daniel Cateliu, Director of Industrial & Logistics, CBRE Romania
  • Lucian Popa, Supply Chain Manager, Romanian Ops, A.forall
  • Mirela Scărlătescu, Supply Chain Director, Animax Pet Shop
  • Alina Necula, Country Manager for Romania, Lion’s Head Investments
  • Mirela Marica, Supply Chain Manager, ALPLA Packaging Romania
  • Cristina Hurezeanu, Area Manager, DB Schenker

Supply Chain & Logistics Forum & Expo” reprezintă o oportunitate pentru profesioniștii din domeniu de a se conecta, de a împărtăși bune practici și de a descoperi strategii inovatoare pentru viitorul lanțurilor de aprovizionare și vizează: Directorii de Logistică și Supply Chain, Managerii de Transport și Distribuție, Directorii Operaționali și Generali, Directorii Financiari și Comerciali, Specialiștii în Planificare, Aprovizionare și Depozitare.
Pentru mai multe informații, accesați pagina evenimentului sau transmiteți un email la adresa office@business-mark.ro. Prețul standard al unui bilet este de 700 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de un extra discount, de până la 20% în funcție de numărul de participanți înscriși. Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina oficială a conferinței sau la adresa de email office@business-mark.ro.
**
Eveniment organizat de BusinessMark

Parteneri oficiali: Mantis Romania, Manhattan
Parteneri: Lion’s Head Investments
Eveniment susținut de: ARILOG, USER, Romanian Business Leaders
Suport tehnic oferit de: SCS
Traducere oferită de: Biroul de traduceri Champollion
Partener de monitorizare: mediaTrust

Parteneri media: spotmedia.ro, Financial Market, Ziarul Bursa, Ziua Cargo, Daibau, InstalNews.ro, Logistic Post, spatiulconstruit.ro, ProIdea, iBuild, Depozitinfo.ro, Birouinfo.ro, Jurnalul de Afaceri, Revista Cariere, EventsMax, Revista Piața, Debizz, Transilvania Business, Business Voice, PRwave, Angajatorulmeu.ro, DigitalBusiness, România Durabilă, Economistul, Club Economic.

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.