Symmetrica mizeaza anul acesta pe segmentul rezidential cu doua noi game de produse
- Durabilitate si creativitate, cuvinte cheie in noua imagine a companiei
- Ponderea sectorului rezidential in business-ul companiei creste la 20%
Bucuresti, 13 iulie 2015 - Tinand cont de avansul proiectelor rezidentiale, Symmetrica, liderul pietei locale de pavele si borduri vibropresate si cel mai mare producator autohton, anunta extinderea portofoliului cu doua game de produse noi speciale pentru amenajarea curtilor si a gradinilor.
Astfel, cele doua noi colectii, Symmetrica Select si Symmetrica pentru Gradina, devin principalele solutii de amenajare pentru clientii rezidentiali care isi doresc produse cu un design exclusivist si o durata de viata indelungata. Noile pavaje, alaturi de kit-urile destinate ingrijirii gradinii, incurajeaza amenajarea unor ambiente unice prin culoare, forme si texturi, oferind beneficiarilor peste 30 de produse diferite.
„Lansarea noilor game va avea un impact important si in business-ul companiei. Astfel, in 2015, estimam o crestere a volumelor livrate catre proiecte rezidentiale pana la 20%, fata de 10% in 2014”, a declarat Sebastian Bobu, Directorul Executiv al Symmetrica. Referitor la cifra de afaceri, reprezentantul companiei mizeaza pe continuarea trendului ascendent din ultimii ani și țintește o majorare a business-ului cu circa 5%, pana la peste 77 de milioane de lei (17,3 milioane de euro). „Decizia de a extinde gama de produse a venit ca o urmare fireasca in evolutia companiei noastre si din dorinta de a satisface exigentele din ce in ce mai mari ale clientilor in ceea ce priveste calitatea si designul produselor”, a mai explicat Sebastian Bobu. Acesta a subliniat, de asemenea, ca lansarea noilor produse vine si in intampinarea avantului pe care l-a luat piata imobiliara rezidentiala. „Fie ca este vorba de ansambluri rezidentiale sau de constructii private, inca de la inceputul anului am simtit o dezmortire a investitiilor. In plus, constructorii opteaza tot mai des pentru produse de calitate superioara, pe de o parte, iar pe de alta parte proprietarii sunt mai atenti la ce materiale sunt folosite pentru amenajare”, a mai spus Directorul Executiv al Symmetrica.
Potrivit acestuia, gama Symmetrica Select impresioneaza prin rafinament si inovatie, fiind formata din produse premium, special create pentru cele mai de durata amenajari. Dincolo de aspect, noile produse prezinta avantajul de a fi obtinute prin tehnologii si metode de aplicare inovatoare, o parte din ele fiind prelucrate in mai multe etape. Mai mult, calitatea produselor din gama Select este garantata prin sistemul Aqua Protect, un sistem special de protectie dezvoltat de Symmetrica, ce asigura protejarea pavelelor impotriva apei si care poate creste durata de viata a pavelelor la peste 25 ani.
Pe de alta parte, Symmetrica pentru Gradina reprezinta un set complet de produse pentru amenajarea unei gradini autentice, fiind compus din trepte, dale, tratamente de protectie si kit-uri cu aspecte de piatra naturala, usor de incadrat in orice ambient.
„Avand in vedere succesul dobandit in cei 20 de ani de activitate, suntem increzatori in deciziile pe care le-am luat de-a lungul timpului, in special in ceea ce priveste portofoliul de produse. Nivelul superior de calitate, cat si aspectul deosebit de placut al noilor produse vor avea, cu siguranta, un impact puternic in randul clientilor si, implicit, in rezultatele financiare anuale”, a mai spus reprezentantul companiei.
In plus, odata cu noile produse, Symmetrica pune la dispozitia clientilor si un pachet de servicii complete, pornind de la consultanta in amenajare, proiectare si pana la montaj.
Durabilitate si creativitate, cuvinte cheie in noua imagine a companiei
Odata cu extinderea ofertei de produse, Symmetrica anunta si finalizarea procesului de rebranding a companiei si implementarea unei noi strategii de business. Noua identitate a brandului pune accent pe durabilitate si creativitate, doua dintre atributele care au definit istoricul Symmetrica.
Lansarea noii imagini a implicat restructurarea portofoliului, precum si reinventarea site-ului de prezentare www.symmetrica.ro. In plus, pentru cei ce se afla in cautare de inspiratie pentru decorarea spatiului exterior al locuintei, Symmetrica pune la dispozitie si www.inspiratiepavaje.ro, o ampla colectie de proiecte de amenajare pentru gradini, alei si curti interioare.
„Pentru o companie cu peste doua decenii de activitate, schimbarea este o etapa fireasca si necesara pentru a putea raspunde cerintelor de pe piata si tendintelor internationale. Noua identitate ne reprezinta echipa de oameni devotati, gata oricand sa creeze lucruri care sa dainuie”, a incheiat Sebastian Bobu.
Despre Symmetrica
Symmetrica este o companie 100% romaneasca, producatoare de pavele, borduri si rigole vibropresate pietonale si carosabile, intr-o gama variata de forme si culori. Aceasta a fost infiintata in 1994 de Florentina-Mihaela Stanciu (60% din actiuni) si Florin-Cristinel Stanciu (40% din actiuni).
Prima fabrica Symmetrica a fost inaugurata in 1999 la Veresti, judetul Suceava, urmata apoi de unitatile de productie de la Podu Iloaiei, judetul Iasi (2010), si Bolintin Vale, in apropiere de Bucuresti (2011), Prejmer – Brasov (2012) si Cociu – Bistrita-Nasaud (2012).
Principalele proiecte pentru care Symmetrica a livrat pavele si borduri se numara Arena Nationala, parcul balnear din statiunea Vatra Dornei, magazine Carrefour, Lidl, Penny Market, parcari cu pavele ecologice in Bucuresti etc. De asemenea, produsele companiei au fost folosite pentru reabilitatea de strazi, trotuare si parcuri ecologice din intreaga tara.
Obiectul este ascuns