TeraSteel: Creșteri de 2 cifre pe toate liniile în 2018
De altfel, compania a înregistrat creşteri de două cifre pe toate categoriile de produse în 2018. Astfel, volumul vânzărilor de panouri sandwich a crescut cu peste 54% față de 2017, de profile zincate cu 25%, iar cel al soluțiilor la cheie sub forma de hale industriale, spații logistice sau depozitare cu peste 15%, valoric. Halele la cheie sunt un produs modular, durabil, ușor de asamblat și relocat, adaptabil la o gamă largă de nevoi și cerințe, în acord cu tendințele de construire din domeniu.
"Creșterea capacității de producție, îmbogățirea portofoliului de produse și extinderea pe piața din Serbia au avut o contribuție decisivă la evoluția favorabilă a companiei din ultimul an, drept dovadă și rezultatele din 2018. Expertiza în domeniu şi echipa dedicată de profesionişti sunt motoarele reuşitelor din 2018 şi vor susţine planurile noastre ambiţioase de dezvoltare în următorii ani. Avem alături, de asemenea, o rețea solidă de parteneri, deci suntem încrezători că performanța noastră va continua, atât la nivelul vânzărilor cât și al profitabilității", a declarat Cosmin Pătroiu, CEO TeraSteel.
În 2018, piața de panouri sandwich a fost puternic influențată de dinamica înregistrată în sectorul de construcții civile și industriale, compania mizând pe o creștere a acestui segment și pentru perioada următoare.
"Pentru România ne așteptăm la o creștere de 3-5% a pieței panourilor, în timp ce ritmul de creștere pentru Serbia estimăm că ajunge la 10%. Prin prezența în Serbia ne-am consolidat poziția pe piețele din regiune, iar în 2019 ne propunem să continuăm această expansiune a rețelei de distribuție", a precizat Cosmin Pătroiu.
Pentru 2019, TeraSteel vizează o creștere a business-ului de peste 15% pe fondul investițiilor din industrie, a lansării de noi produse și a avansului investițiilor străine, care vor genera creșteri în cererea de produse din portofoliul TeraSteel.
TeraSteel este parte a Grupului TeraPlast, cel mai mare producător de materiale de construcții cu capital românesc. În 2017, compania și-a extins prezența pe piețele din regiune, prin TeraSteel Serbia, prima fabrică deschisă în străinătate după 1990 și aflată integral în proprietatea unei companii private românești. În urma extinderii în Serbia, TeraSteel a devenit un jucător important pe piețele de panouri din regiune, exportând în peste 25 de țări din zona Europei Centrale și de Sud-Est.
TeraSteel România și TeraSteel Serbia fac parte, alături de Depaco, din Divizia Steel a Grupului TeraPlast. Anul trecut, Divizia Steel a fost principalul contributor la evoluția pozitivă a rezultatelor financiare ale Grupului, după ce vânzările Diviziei au crescut cu 181% față de 2017, la peste 483 milioane de lei.