Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Profitabilitatea Grupului TeraPlast crește cu 76% în primul trimestru

Grupul TeraPlast, cel mai mare producător de materiale de construcții cu capital românesc, a înregistrat o creștere de 76% a EBITDA în primul trimestru, comparativ cu trimestrul 1 al anului trecut, până la 13,2 milioane de lei, ca urmare a creșterii cu 34% a cifrei de afaceri, precum și pe fondul măsurilor de îmbunătățire a profitabilității implementate de companiile din Grup.
Profitabilitatea Grupului TeraPlast crește cu 76% în primul trimestru
Creșterea cifrei de afaceri a Grupului de la 131 de milioane lei, la 175 de milioane lei a fost organică, generată pe de o parte de creșterea pieței, iar pe de altă parte de o atenție sporită acordată funcției comerciale.

"Pe parcursul primului trimestru s-au materializat măsurile de îmbunătățire a profitabilității, pe fondul evoluției favorabile a sectorului construcțiilor. Suntem în grafic cu atingerea obiectivului nostru anual în ceea ce privește EBITDA și cifra de afaceri și culegem roadele investițiilor din ultimii doi ani", a declarat Ioana Birta, director financiar al Grupului TeraPlast.

Cea mare mare creștere, cu 18,6 milioane de lei, a fost înregistrată de Wetterbest, ca urmare a măsurilor implementate de echipa condusă de directorul general Marian Pîrvu, care s-a alăturat companiei la începutul acestui an. Cifra de afaceri a companiei a depășit 44 milioane de lei în trimestrul 1, față de 25,5 milioane de lei în aceeași perioadă din 2018.

Compania TeraPlast a înregistrat un avans al cifrei de afaceri de 17,5 milioane de lei, pe fondul demarării lucrărilor de infrastructură apă și canal finanțate cu fonduri europene. Odată cu creșterea volumelor, precum și ca efect al măsurilor de eficiență operațională, EBITDA companiei a crescut la 5,7 milioane de lei, cu 39% mai mult față de primul trimestru din 2018.

Vânzările de panouri sandwich ale TeraSteel au crescut cu 8 milioane de lei în primul trimestru al anului, față de aceeași perioadă , în special prin creșterea înregistrată de către subsidiara din Serbia. Această evoluție se datorează dezvoltării bazei de clienți din zona Balcanilor, precum și consolidării relațiilor cu clienții existenți.

Grupul TeraPlast desfășoară în acest an ample proiecte de investiții, care depășesc 23 de milioane de euro, pentru extinderea capacităților de producție și diversificarea portofoliului de produse.
Profitabilitatea Grupului TeraPlast crește cu 76% în primul trimestru

Ai o întrebare despre acest subiect? Scrie-o aici!

user
Ataseaza fisiere
(Foto, video sau PDF. Maxim 1600x1600 pixeli @ 50 MB)
Anunță-mă când răspunde cineva
Articol scris de
TeraPlast
Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.