Tomorrow@work 2025: Lideri români și internaționali dezbat cum va arăta viitorul muncii, pe 14 martie, la București
Peste 30 de lideri români și internaționali discută, pe 14 martie 2025, la București, despre cum va arăta viitorul muncii și cum ne putem pregăti pentru job-urile din următorii ani. Organizată de BusinessMark la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, ediția din 2025 a conferinței „Tomorrow@work” va aduce în discuție principalele tendințe și forțe globale care pot influența viitorul muncii.

Fie că vorbim despre demografie, de aspectele economice, tehnologia și inovație, de modificările climatice și mișcări geopolitice – toate acestea sunt elemente cu impact asupra companiilor și a oamenilor, în general. În acest context, la ce ne putem uita pentru a schița posibile scenarii ale viitorului? Într-un context în care munca și modul în care muncim se transformă, ce mai putem numi stabilitate, la nivel de carieră, și cum pot companiile genera sentimentul de stabilitate și siguranță? Cum putem găsi sens și predictibilitate privind spre viitor și cum putem, în mod activ, face pași spre a înțelege ce rezervă viitorul și a ne pregăti pentru acesta? Cum pot angajații și candidații să se adapteze la acest context al viitorului pieței muncii?
Sunt doar câteva dintre întrebările la care invitații conferinței „Tomorrow@work” vor încerca să găsească un răspuns.
Evenimentul va fi moderat de Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
Au confirmat prezența la eveniment:
- SPECIAL GUEST: Joana Pais, Global Communications and Culture Manager
- SPECIAL GUEST: Mateusz Jablonowski, Consultant, Trainer, Autor
- SPECIAL GUEST: Thomas Møller Lybæk, Director / Talent Product Lead, LEGO Group
- Tímea Mozgirs, Head of Sales and International Expansion, Blue Colibri International
- Mirabela Ionescu, HR Director pentru Ungaria, Polonia, România și Elveția, Nagarro
- Eliza Veronica Pîrăianu, HR Head Romania & Senior HR Manager CEE, Philips
- Diana Novac, HR Director, Sezamo
- Simona Carp, Head of HR, JYSK România și Bulgaria
- Delia Taloș, Talent Acquisition & Development Manager si HR Country Lead Interim, Bergenbier S.A.
- Mirela Stere, HR and Internal Communication Director, Macromex
- Ana Lupulescu, Human Resources Manager, PRODLACTA
- Diana Rosetka, Chief People & Culture Officer, Bittnet Group
- Corina Neagu, Managing Partner, DARE
- Aurelian Chitez, Director of Sales, colorful.hr, SD Worx company
- Roxana Abrașu, Partener, Coordonator al practicii de Dreptul Muncii, NNDKP
- Oana Scarlat, Director general, EXEC-EDU
- Paula-Ioana Oprea, People & Performance Business Partner and HR Service Lead EMEA, Nufarm
- Andreea Suciu, Managing Partner, Suciu - Employment and Data Protection Lawyers
- Ovidiu Teodorescu, CEO, UCMS by AROBS; Optimall by AROBS
- Dr. Andrew Taylor, Managing Director, Connect CEE
- Andrei Crețu, Co-fondator, Pluria
- Oana Popa, Health & Wellbeing Lead și Psiholog, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
- Mihai Zânt, Executive Coach, Trainer, Partener Co-fondator, CareerShift.ro și HUMANISTIC
- Adrian Dinu, CEO, CREASOFT IT
- Viorel Enache, Senior Sales Manager, TotalSoft
- Dan Moraru, Country Lead, 7card by Wellhub
- Aurel Meiroşu, Director Departament Dezvoltare Afaceri, certSIGN
- Petru-Iulian Mureșan, Antreprenor, Consultia – platforma SSM.ro
- Daria Râmbu, Business Development Manager, Smartree
- Irina Pălărie, Psihoterapeut, coach relațional și consilier vocațional, Centrul EKA | Centrul stării de bine
- Anca Baniță, Mental Fitness Coach, Trainer și Antreprenor, Let's Do It, Romania!
- Monica Oltean, Fondator, Energize My Business, Ambasador, Blue Colibri App
- Iulian Sfircea, Actor, Improteca
- Andrei Bratu, Actor, Improteca
- Razvan Bratu, Actor, Impoteca
Evenimentul vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders, se va desfășura în intervalul 08:15 – 17:00 și va include:
• 10 prezentări, între care trei keynote speeches
• patru discuții 1-to-1
• două paneluri
• momentul interactiv: „Situații de conflict și strategii de negociere pe scenă”
Actori de improvizație și experți vor ilustra modul în care pot fi gestionate situațiile de conflict la locul de muncă. Actorii de la Improteca vor pune în scenă o situație frecvent întâlnită la locul de muncă, iar invitații noștri, experți, vor oferi feedback privind: cum să te comporți în situații stresante, cum să alegi strategia potrivită, cum să dai dovadă de empatie și cum să cooperezi pentru succesul tuturor părților. Moderatoarea momentului va fi Monica Oltean, Fondator, Energize My Business, Ambasador, Blue Colibri App.
Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro. Prețul standard al unui bilet este de 600 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.
„Tomorrow@work” este primul din cele 12 evenimente dedicate liderilor de Resurse Umane pe care BusinessMark le organizează pe parcursul anului 2025. Află mai multe detalii aici.
Parteneri: colorful.hr, SD Worx, DP World, TotalSoft România, OLX Locuri de Muncă, Macromex, Bergenbier S.A, International House Bucharest, Smartree, Pluria, Suciu - Employment and Data Protection Lawyers, UCMS by AROBS, Rețeaua de Sănătate Regina Maria, NNDKP, Creasoft.ro, Blue Colibri App, 7card, certSIGN, Consultia – platforma SSM.ro, EXEC-EDU, WorldClass România, HYPE
Parteneri de tehnologie: SCS, 4pay.ro
Traducere oferită de: Biroul de Traduceri Champollion
Partener de monitorizare: mediaTrust
Parteneri media: spotmedia.ro, IQads, SMARK, Ziarul Bursa, PortalHR, Revista de HR, angajatorulmeu.ro, PRwave, digital-business.ro, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Global HR Manager, EventsMax, spatiulconstruit.ro, Club Economic, Economistul, România Durabilă, Business Voice, Business Press.
BusinessMark – events designed to make an impression!
Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.