Un viitor cu tradiție – Geberit își sărbătorește cea de-a 150-a aniversare
Geberit își sărbătorește cea de-a 150-a aniversare. De la o afacere de familie la un grup global. Istoria Geberit a început în 1874, ca o afacere de familie în centrul istoric al orașului elvețian Rapperswil. 30 de ani mai târziu, fondatorul companiei, Albert Gebert, a creat un rezervor de apă din lemn căptușit cu plumb. Povestea de succes a continuat cu inventarea primului rezervor din plastic în 1952 și a rezervorului încastrat în 1964. În prezent, compania, cu sediul central în Rapperswil-Jona, are peste 10.000 de angajați în întreaga lume și operează 26 de unități de producție.
Familia Gebert
Fotografie a familiei: Albert Gebert împreună cu soția sa Josefina și cei doi fii Albert Emil (stânga) și Leo, după 1892.
În 2024, Grupul Geberit poate privi înapoi la cei 150 de ani de istorie a companiei. De la înființarea sa în 1874 în Rapperswil, pe malul lacului Zurich, Elveția, compania a fost un pionier în industria sanitară. "Soluțiile noastre complete tip sistem continuă să stabilească standarde, atunci, acum și în viitor", spune Christian Buhl, CEO al Geberit.
“150 Years of Tomorrow” – 150 de ani de calitate, inovație și parteneriat
Instalatorii, importatorii, dezvoltatorii și clienții finali se bazează de 150 de ani pe puterea de inovare a companiei. "A face lucrurile bune și mai bune a fost crezul nostru încă din prima zi. Făcând acest lucru, punem întotdeauna clienții noștri în centru", spune Christian Buhl.
Un exemplu al acestei forțe inovatoare în acțiune este rezervorul încastrat Geberit, sau pe scurt UP, care a fost lansat pe piață în 1964. Astăzi, rezervoarele încastrate Geberit și cadrele de instalare Geberit Duofix de culoare albastră dau tonul în industria sanitară.
ADN Geberit stabil
Valorile și obiectivele Geberit au rămas în mare parte neschimbate în ultimii 150 de ani: O atitudine cu picioarele pe pământ, conștientizarea calității și urmărirea excelenței caracterizează și astăzi cultura corporativă. Modesta afacere de familie din trecut a devenit acum liderul pieței europene de produse sanitare. În prezent, Grupul Geberit, activ la nivel mondial, are peste 10.000 de angajați și operează 26 de unități de producție, dintre care patru sunt în străinătate.
Atmosferă festivă
Geberit Geberit își sărbătorește aniversarea împreună cu angajații, clienții și partenerii. Diverse evenimente sunt organizate pe tot parcursul anului în toată lumea. Geberit rememorează ultimii 150 de ani cu o carte aniversară despre istoria companiei și un site web aniversar.
Mai multe informații sunt disponibile pe www.geberit.ro și pe www.geberit150.com/ro.
De asemenea, ne puteți contacta pe:
E-mail: info.ro@geberit.com
Telefon: +40 21 330 30 80
Despre Geberit
Grupul Geberit, care operează la nivel global, este lider european în domeniul produselor sanitare. Geberit operează cu o prezenţă locală puternică în majoritatea ţărilor europene, oferind plus valoare unică atunci când vine vorba de tehnologie sanitară şi ceramică pentru baie.
Reţeaua de producţie cuprinde 26 de unităţi de producţie, dintre care 4 îşi au sediul în străinătate. Sediul central al grupului este în Rapperswil-Jona, Elveţia. Cu aproximativ 11.000 de angajaţi în aproximativ 50 de ţări, Geberit a generat vânzări de 3,1 miliarde CHF în 2023. Acţiunile Geberit sunt listate la SIX Swiss Exchange şi sunt incluse în SMI (Swiss Market Index) din 2012.
Rezervorul de lemn căptușit cu plumb, Phönix, inventat de Albert Gebert în 1905, a ajuns să fie produs în serie în 1909. Acesta a fost un moment de cotitură pentru succesul companiei.
Un consilier tehnic prezintă unul dintre primele modele de rezervoare realizat din PVC. Rezervoarele fabricate doar din plastic erau o noutate în anii ‘50.
Primul rezervor încastrat (UP 15.000) și prima clapetă de acționare din 1964.
Heinrich (stânga) și Klaus Gebert: Cei doi frați au transformat afacerea de familie într-unul dintre cele mai importante grupuri de tehnologie sanitară din Europa.
Cursurile tehnice pentru clienți se țin încă din anii ’50. În timpul cursurilor, de exemplu, se demonstra cât de ușor se lucrează cu fitingurile din PE.
Initial Public Offering (IPO) a fost semnul initial al succesului companiei. CEO-ul Geberit, Günter Kelm, împreună cu Antoinette Hunziker-Ebneter, Președintele Bursei de Valori din Elveția, la IPO, în Zurich, 22 Iunie 1999.