scris de
Beculetz7 la data 09 Dec 2012, 19:19 soluţie
Am facut comanda la o firma Sopeso Prodcom Impex, pentru o mobila de bucatarie. Am gasit firma respectiva pe internet unde au si un fel de site cu prezentarea produselor. Au venit si mi-au luat masuratori si ne-am inteles initial la detalii. In final, in momentul in care mi-a fost adusa mobila acasa, am gasit un wenge cu blat total diferit de modelul mobilei (alb cu wenge). "Domnul" Neagu Dragomir, care s-a ocupat de realizarea mobilei nu a avut amabilitatea de a ma intreba daca sunt de acord cu asa ceva. In schimb s-a gandit sa taie direct blatul cu forma de chiuveta. Ideea este ca acum nu vrea sa imi dea alt blat (inteleg ca wenge-le respectiv nu se gaseste la fel si blat, si foaia de pal din care mi-a realizat mobila...insa i-am cerut sa imi aduca altul alb. Bineinteles ca nu vrea sa imi dea altul cu motivul ca deja l-a taiat pe cel wenge pe care mi l-a dat si nu mai are ce face cu el.
De asemenea cei din firma Sopeso Prodcom, mi-au dat mobila cu multe defecte, gauri date care au afectat parti vizibile, imbinari foarte urate cu margini roase.
Daca initial i-am zis ca mobila sa fie predominant alb cu margini wenge, el mi-a facut total invers..cel mai probabil a comandat doar wenge si albul si l-a facut din resturi, pe care le avea pe la atelier (si mi-a dat motivul ca nu isi aminteste sa fi discutat despre model, ca s-a gandit el sa il faca asa...).
Factura nu am primit de la firma respectiva, domnul respectiv a facut o conventie cu mine (spunandu-mi ca la factura se adauga TVA-ul).
Acum nu stiu cum sa procedez cu aceasta firma, dezamagirea este totala, cel mai probabil nu am ce sa mai fac avand in vedere ca mobila a fost platita si ridicata de altcineva de acolo, care nu a verificat toate aceste detalii.
Se pare ca in ziua de azi sunt mult prea multi nesimtiti in lumea asta, care nu tin cont de nimic pentru a face rost de bani
Multumim pentru atentionare. Firma Sopeso Prodcom Impex este, din cate am vazut cautand-o pe net, din Bucuresti.
Deci - aviz amatorilor.
Intr-adevar, e o mare problema cu acesti furnizori de produse "la comanda"! Rareori sunt seriosi si competenti, mai intotdeauna incearca sa-si scada costurile taind din calitatea oferita clientului. O solutie, pe care trebuie s-o aplici neaparat la orice comanda de acest fel, este sa nu platesti totul in avans (de fapt, sa dai avans cat mai mic) si sa fii prezent la receptia comenzii, ca sa poti refuza marfa care nu corespunde cu intelegerea initiala. Numai asa ii poti face sa fie atenti la ce-ti livreaza! Nu suntem in Germania unde o intelegere, chiar verbala, este intotdeauna o intelegere.
scris de
soarebv la data 17 Dec 2012, 14:11 soluţie
asa este, din pacate multi clienti iau teapa ca e ma ieftin, si eu daca le fac o oferta imi spun ca au gasit ceva mai ieftin, si apoi ma suna le le repar mobila :(
eu cer avans 50% si apoi dupa ce termin lucrarea si clientul este multumit imi da diferenta.
www.lemn.aaz.ro
scris de
16Florin la data 13 Sep 2017, 14:42 soluţie
Eu am patit asa ceva cu cei de la staer, pana la urma am renuntat la mobila, mi-am luat banii cu mare tambalau si ulterior am ajuns la Modela, totul bine si frumos.
Deci, recomand Modela! https://www.modela.ro/