Ai cel puțin 10 motive să incluzi acum noul Market•r în businessul tău
Dacă dorești să afli mai multe despre noul dispozitiv Market•r, poți accesa direct pagina de prezentare. Iar dacă vrei să știi principalele zece motive pentru care merită să fie inclus cât mai curând în afacerea ta, oricare ar fi natura ei, citește informațiile de mai jos. Te vor convinge să îți aliniezi businessul la cele mai noi tendințe digitale:
1. A fi în pas cu tendințele pieței înseamnă a îmbunătăți nu doar conținutul, ci și imaginea.
Este important să fim în pas cu evoluția tehnologică din următorul motiv: progresul digital atrage clienții și îi fidelizează. În felul acesta, imaginea unei afaceri nu poate fi evaluată și percepută decât pozitiv. Vrem acces rapid şi uşor la informaţii și, în același timp, ne dorim ca mediul din jur să aibă o estetică modernă.
2. Market•r revoluționează publicitatea la raft.
Dispozitivul include o multitudine de funcţii, fiecare cu specificitatea ei, împreună construind un promoter digital pe care toată lumea îl vrea la raft. Aduce un aer proaspăt unui spațiu, atrage prin design, dar, mai ales, prin ceea ce poate să facă propriu-zis. Citind următoarele motive, vei înțelege mai bine.
3. Dă valoare timpului (din mai multe perspective).
Spre deosebire de un promoter uman, Market•r nu are limite de funcţionare, nu are nevoie de pauze, iar conţinutul poate fi programat oricând (de la distanţă!). Prin gestionarea conținutului se poate înțelege inclusiv programarea acestuia, timpul în sine fiind organizat astfel într-un mod eficient.
4. Atrage noi profiluri de clienţi.
Cine nu își dorește să atragă noi și noi profiluri de clienți? Pentru a realiza acest lucru, este necesară o permanentă deschidere spre nou și o continuă adaptare la categoriile de clienți. Tot spre deosebire de promoterul uman, un promoter digital are avantajul de a atrage şi tinerii, o nișă de public mai interesată de tehnologie.
5. Are un potențial consistent de a crește vânzările.
Atunci când un posibil cumpărător interacţionează cu conţinutul rulat pe Market•r şi află informaţii extra comparativ cu ce există deja pe etichete, sunt şanse mai mari să achiziţioneze un produs sau ceva corelat acestui produs.
6. Este versatil.
Device-ul poate fi mai mult decât un promoter digital amplasat într-un punct de interes dintr-un spațiu: poate crea experienţe noi prin funcţia de interacţiune, poate colecta date (datorită inteligenţei artificiale cu care este dotat), poate actualiza permanent profilul de client. Toate aceste funcții îi susțin versatilitatea și capacitatea lui de a oferi o utilizare complexă.
7. Este unic și, odată integrat, dă unicitate și unei afaceri.
Creat de la zero de echipa Itotem Digital Signage, dispozitivul poate fi personalizat atât în privinţa conţinutului, cât şi al designului. Alege ce ţi se potriveşte ca să atingi scopul dorit, adaptează dispozitivul la estetica spațiului! Dacă vrei să afli mai multe despre acest subiect - detalii bine de avut în vedere sau perioada de realizare a proiectului - vino în showroom la o discuţie liberă!
8. Este intuitiv - ușor de accesat și utilizat.
Odată ce captează atenţia clientului, dispozitivul este uşor de accesat. Dă startul unei experienţe ce va deveni, în mod sigur, memorabilă! Funcțiile intuitive permit o familiarizare rapidă cu conținutul și încurajează dorința de a accesa noi și noi categorii de informații.
9. Este interactiv.
Nimic nu poate fi mai atrăgător pentru un client decât un joc interactiv cu premii! Ei bine, dispozitivul poate face şi asta! Exemplu: dacă dispozitivul este integrat la raftul cu dermato-cosmetice, premiile ar putea consta în mostre ale noilor produse.
10. Este imposibil de trecut cu vederea!
Market•r poate lansa un clip audio personalizat, separat de orice se întâmplă pe ecran. Atunci când, de exemplu, detectează persoane, fie cu camera video, fie cu senzorul de proximitate, un simplu „Hey! Ce faci?“ captează imediat atenția trecătorilor.