Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Casa pasiva proiectata sa profite la maxim de soare

Casa pasiva proiectata sa profite la maxim de soare

Tehnica pozitionarii locuintelor in functie de soare, pentru a profita la maxim de lumina si caldura acestuia era stapanita de vechii constructori si a fost pusa in aplicare in nenumarate cazuri. Din pacate a fost nevoie de criza combustibililor si de problemele de poluare pentru a reveni la niste principii sanatoase care sa sustina arhitectura durabila. Aceasta locuinta amplasata in zona de coasta din Kavarna, Bulgaria a fost conceputa pentru ca spatiile interioare sa beneficieze de lumina soarelui indiferent de perioada din an. Proiectata de Ignatov Architect si finalizata anul trecut, Casa Echinoctiului Solar este amplasata in versantul unui deal si beneficiaza de vederi largi spre vale.

 

 

Inspirandu-se din relieful zonei, echipa de arhitecti a propus o volumetrie care sa se contopeasca cu mediul inconjurator, permitand in acelasi timp beneficiarilor sa aiba parte de perspective catre mare. Pentru conservarea unei temperaturi optime la interior parterul si o parte din etaj sunt ingropate, protejate de versantul dealului. Acoperisul are o forma usor curbata, cu o panta lina pe care s-a plantat gazon astfel ca de la departare locuinta ajunge sa fie destul de greu identificabila. Peretii exteriori finisati cu piatra naturala contribuie la o mai buna izolare a casei dar in acelasi timp ii ofera textura si culoare volumului.

 

Partea cea mai interesanta o constituie zona din fata, orientata spre sud si pozitionata incat sa se alinieze cu soarele in momentul solstitiului. Aceasta inseamna ca pe timpul verii in casa nu ajunge in mode direct nici o raza de soare care sa conduca la incalzirea excesiva a camerelor. In schimb, iarna pentru ca unghiul razelor de soare este mai mic, acestea ajung sa loveasca apa piscinei amplasata in fata casei si de acolo, reflectate ajung la interior. Pentru a onora intru totul arhitectura solara antica arhitectii s-au gandit sa realizeze un tunel solar, ce strapunge acoperisul si permite razelor sa intre in casa in orice perioada a anului, devenind astfel un calendar solar ce marcheaza trecerea anotimpurilor.

 

In vederea indeplinirii standardelor de casa pasiva, pe langa acoperisul verde arhitectii au mai prevazut un sistem de reciclare al apei de ploaie, panouri solare care asigura incalzirea/racirea camerelor, o pompa de caldura suplimentara iar la lucrarile de construire au folosit materiale si forta de munca locale pentru a scadea costurile si a reduce emisiile de carbon care s-ar datora transportului.

 

Mai multe informatii gasiti pe: http://inhabitat.com

Traducere si adaptare: Arh. Raluca Popa

Spațiul imersiv MINA – Museum of Immersive New Art
Spațiul imersiv MINA – Museum of Immersive New Art
Casa pasiva proiectata sa profite la maxim de soare

Tipuri de SEO.

Google si alte motoare de cautare iau în considerare mai multi factori atunci când clasifica continutul si, ca atare, SEO are mai multe aspecte de luat in calcul.

Cele trei tipuri de baza de SEO sunt SEO on-page, off-page si SEO tehnic:

  • SEO on-page: Optimizarea calitatii si structurii continutului de pe o pagina web. Calitatea continutului, cuvintele cheie si etichetele HTML sunt jucatorii cheie pentru SEO on-page.
  • SEO off-page: obtinerea de linkuri din partea altor site-uri sau pagini web pentru a trimite catre pagina dvs. web. Backlinkurile si reputatia sunt prioritatile off-page.
  • SEO tehnic: îmbunatatirea performantei generale a site-ului dvs. Securitatea site-ului (certificatele SSL), UX ( user experience ) si structura reprezinta cheia pentru optimizarea tehnica.

Cele trei tipuri de SEO de mai sus sunt folosite pentru site-uri web si bloguri, dar se aplica si pentru trei subtipuri de SEO:

  • SEO local: Asigura-te ca afacerea se claseaza cât mai bine posibil în Google Maps si în rezultatele locale ale SERP. Recenziile, înregistrarile si optimizarea profilului Google Business sunt cele mai importante aici.
  • SEO pentru imagini: o combinatie de strategii pe pagina dvs. pentru a se clasa cat mai bine în cautarea de imagini pe Google.
  • Video SEO: o combinatie de strategii on-page, tehnice si off-page pentru a face videoclipurile dvs. sa se claseze în rezultatele video pe YouTube sau pe Google.

În timp ce toate cele trei subtipuri necesita toate cele trei tipuri de baza ale SEO, ele variaza.

Image SEO se bazeaza în mare masura pe optimizari tehnice si on-page, în timp ce SEO local este mai mult despre optimizari off-page si on-page.

Cum functioneaza SEO?

Cum stabileste Google ce pagini sa apara în prima pagina cu rezultate ale motorului de cautare (SERP) pentru orice interogare data? Cum se traduce acest lucru în trafic catre site-ul dvs. web? Sa aruncam o privire la modul în care functioneaza SEO.

Crawlerele de cautare Google scaneaza în mod constant web-ul, adunând, clasificând si stochând miliardele de pagini web existente în indexul sau. Când cautati ceva si Google identifica rezultatele din indexul sau, nu de pe web în sine.

  • Un crawler este un program de internet conceput pentru a naviga sistematic pe internet.
  • Cel mai frecvent, crawlerele sunt utilizate ca mijloc prin care motoarele de cautare descopera si proceseaza paginile pentru a le indexa si a le afisa în rezultatele cautarii.

- În plus fata de crawlerele care proceseaza HTML, unele crawlere speciale sunt folosite si pentru indexarea imaginilor si a videoclipurilor.

- În lumea reala, principalele crawlere web pe care trebuie sa le cunoasteti sunt cele utilizate de motoarele de cautare de top din lume: Googlebot, Bingbot, Yandex Bot, Brave Search Crawler, si Baidu Spider

Google foloseste o formula complexa (numita algoritm) pentru a ordona rezultatele pe baza unui numar de criterii, inclusiv calitatea continutului, relevanta acestuia pentru interogarea de cautare, site-ul web (domeniul) s.a.m.d.

Modul în care oamenii interactioneaza cu rezultatele indica apoi catre Google daca fiecare pagina este (sau nu) satisfacatoare, ceea ce este inclus bineinteles în algoritm. Cu alte cuvinte, SEO functioneaza ca un sistem complex de feedback - pentru a scoate la iveala cele mai precise, de încredere si relevante rezultate pentru orice cautare data, folosind informatii de la dvs., de la Google si de la cei care cauta.

Rolul dvs. este de a produce continut care sa satisfaca cerintele Google privind experienta, expertiza, autoritatea si încrederea (E-E-A-T), care sa satisfaca cerintele utilizatorilor.

Casa pasiva proiectata sa profite la maxim de soare

Factori de clasare SEO pe Google.

Ce reprezinta de fapt continut de calitate, directionat, EAT-friendly si optimizat SEO?

Ei bine, exista sute de factori de clasare Google si, de asemenea, Google evolueaza si îsi perfectioneaza constant algoritmul pentru a continua sa ofere cea mai buna experienta posibila, dar exista 12 factori care ar trebui prioritizati.

Potrivit FirstPageSage, iata care sunt principalii factori de clasare Google in 2024 si modul în care acestia sunt ponderati:

  • Publicare consecventa a continutului captivant 21%
  • Cuvinte cheie în meta titlu 15%
  • Backlink-uri 13%
  • Expertiza de nisa 13%
  • Implicarea utilizatorului 11%
  • Prospetimea informatiilor 6%
  • Mobile-Friendly / Mobile-First Website 5%
  • Încredere 4%
  • Diversitate de distributie a linkurilor 3% ▲ NOU
  • Viteza paginii 3%
  • Link-uri interne 2%
  • Securitate site/Certificat SSL 2%
  • Markup schema/Date structurate 1%
  • Cuvinte cheie în metadescriere + 22 de alti factori 1%

Actualizari ale algoritmului Google pentru 2024.

Actualizarile si modificarile pe care Google le-a facut algoritmului sau sunt urmatoarele:

Diversitatea de distributie a linkurilor de legatura a fost dezvaluita în scurgerea documentelor Google din luna Mai 2024 ca fiind mai importanta decât se credea anterior.

Desi l-am enumerat ca reprezentând <1% din algoritm, acum credem ca reprezinta 3%.

Prospetimea a iesit din categoria „Altele”, reprezentând <1% din algoritm, pentru a deveni al saselea cel mai mare factor din algoritm la 6%. În ultimele doua trimestre, informatiile arata ca paginile de site-uri web care se actualizeaza cel putin o data pe an câstiga în medie 4,6 pozitii în SERP-uri fata de paginile care nu au fost actualizate. Exista probabil un beneficiu si mai mare pentru actualizarea trimestriala sau lunara.

În T1 2024, încrederea a aparut ca un nou factor în algoritmul Google, reprezentând 5% .

Schimbarea vine în urma depunerii de catre Google a unui brevet pentru o tehnologie AI care determina natura reala a continutului si lansarea actualizarii algoritmului Your Money, Your Life (Banii tai, viata ta ), care analizeaza paginile care ofera sfaturi pe subiecte financiare si de sanatate. Google sfatuieste sa citeze surse academice atunci când este posibil si sa evite afirmatiile nedovedite de optimizare pentru acest factor.

Casa pasiva proiectata sa profite la maxim de soare

Backlinkurile au scazut cu doua puncte (15% → 13%) în 2024, evidentiind faptul ca factorul care, la un moment dat, a constituit mai mult de 50% din algoritm, înca conteaza, desi mult mai putin decât obisnuia. Fiind al treilea factor de algoritm cel mai important, backlink-urile conteaza înca foarte mult, dar reprezinta o era în care IA Google nu era suficient de sofisticata pentru a evalua calitatea si fiabilitatea continutului web pe cont propriu si avea nevoie de alte site-uri web pentru a face treaba.

Implicarea utilizatorilor a scazut usor în valoare (12% → 11%), dar se situeaza pe al cincilea cel mai important factor în algoritmul Google în T2 2024, în esalonul factorilor de baza, cum ar fi backlink-urile si cuvintele cheie. Acesta este un factor care a crescut în fiecare din ultimii 3 ani, asa ca este corect sa spunem ca crearea celui mai împlinit raspuns la intentia celui care cauta - atât expresa, cât si implicita - ar trebui sa fie obiectivul principal al creatorilor de continut.

Expertiza de nisa a scazut usor la 13%, continuând sa sublinieze importanta organizarii continutului în jurul unor piloni, una dintre cele mai importante strategii SEO care au aparut în ultimul deceniu.

Mobil-firstness a primit un impuls în octombrie 2023, marcând finalizarea tranzitiei Google catre un index complet pe mobil. Aceasta înseamna ca Google ia în considerare versiunea mobila a fiecarei pagini de pe site-ul dvs. înainte de versiunea desktop, ceea ce face esential sa va asigurati ca site-ul dvs. ofera o experienta mobila buna, daca doriti sa pastrati rangul complet.

Factorul numarul 1 continua sa fie Publicarea consecventa a continutului captivant. Google continua sa rasplateasca producatorii consecventi de informatii de înalta calitate, oferind acestor site-uri o indexare mai rapida si o pozitie mai înalta. Un continut mai bun înseamna, de asemenea, o oportunitate mai mare de a atrage backlinkuri, un alt factor major în acumularea Google Trust.

Cuvintele cheie din meta-titluri ramân la 15% în 2024, Google si-a slabit definitia a ceea ce face ca cuvintele sa fie diferite în primul trimestru 2023.

În timp ce diferenta dintre „cumparati webcam” si „cumparati camere web” era vizibila, este mai putin vizibila. acum. Indiferent de ponderea sa în algoritm, acest factor ramâne o conditie prealabila pentru clasarea pe primul loc.

Legaturile linkurilor interne au scazut cu un punct la 2%, dupa ce au cedat o parte din cota lor pentru încredere în T1 2023 si o parte pentru compatibilitatea cu dispozitivele mobile în T3 2023.

Cuvintele cheie din Etichetele de antet si Cuvintele cheie din URL si-au diminuat importanta, fiind retrogradate în grupul de 22 de factori care alcatuiesc doar 1% din algoritm, toti împreuna.

Când cititi acest raport, retineti ca Optimizarea site-ului dvs. pentru acesti factori va îmbunatati doar clasamentul dvs. proportional cu greutatea algoritmului factorului respectiv; cu toate acestea, Google va va penaliza în mod disproportionat site-ul daca va scadea sub un prag minim de optimizare.

Casa pasiva proiectata sa profite la maxim de soare

Tipuri de SEO.

Google si alte motoare de cautare iau în considerare mai multi factori atunci când clasifica continutul si, ca atare, SEO are mai multe aspecte de luat in calcul.

Cele trei tipuri de baza de SEO sunt SEO on-page, off-page si SEO tehnic:

  • SEO on-page: Optimizarea calitatii si structurii continutului de pe o pagina web. Calitatea continutului, cuvintele cheie si etichetele HTML sunt jucatorii cheie pentru SEO on-page.

  • SEO off-page: obtinerea de linkuri din partea altor site-uri sau pagini web pentru a trimite catre pagina dvs. web. Backlinkurile si reputatia sunt prioritatile off-page.

  • SEO tehnic: îmbunatatirea performantei generale a site-ului dvs. Securitatea site-ului (certificatele SSL), UX ( user experience ) si structura reprezinta cheia pentru optimizarea tehnica.

Cele trei tipuri de SEO de mai sus sunt folosite pentru site-uri web si bloguri, dar se aplica si pentru trei subtipuri de SEO:

  • SEO local: Asigura-te ca afacerea se claseaza cât mai bine posibil în Google Maps si în rezultatele locale ale SERP. Recenziile, înregistrarile si optimizarea profilului Google Business sunt cele mai importante aici.

  • SEO pentru imagini: o combinatie de strategii pe pagina dvs. pentru a se clasa cat mai bine în cautarea de imagini pe Google.

  • Video SEO: o combinatie de strategii on-page, tehnice si off-page pentru a face videoclipurile dvs. sa se claseze în rezultatele video pe YouTube sau pe Google.

În timp ce toate cele trei subtipuri necesita toate cele trei tipuri de baza ale SEO, ele variaza.

Image SEO se bazeaza în mare masura pe optimizari tehnice si on-page, în timp ce SEO local este mai mult despre optimizari off-page si on-page.

Cum functioneaza SEO?

Cum stabileste Google ce pagini sa apara în prima pagina cu rezultate ale motorului de cautare (SERP) pentru orice interogare data? Cum se traduce acest lucru în trafic catre site-ul dvs. web? Sa aruncam o privire la modul în care functioneaza SEO.

Crawlerele de cautare Google scaneaza în mod constant web-ul, adunând, clasificând si stochând miliardele de pagini web existente în indexul sau. Când cautati ceva si Google identifica rezultatele din indexul sau, nu de pe web în sine.

  • Un crawler este un program de internet conceput pentru a naviga sistematic pe internet.

  • Cel mai frecvent, crawlerele sunt utilizate ca mijloc prin care motoarele de cautare descopera si proceseaza paginile pentru a le indexa si a le afisa în rezultatele cautarii.

- În plus fata de crawlerele care proceseaza HTML, unele crawlere speciale sunt folosite si pentru indexarea imaginilor si a videoclipurilor.

- În lumea reala, principalele crawlere web pe care trebuie sa le cunoasteti sunt cele utilizate de motoarele de cautare de top din lume: Googlebot, Bingbot, Yandex Bot, Brave Search Crawler, si Baidu Spider

Google foloseste o formula complexa (numita algoritm) pentru a ordona rezultatele pe baza unui numar de criterii, inclusiv calitatea continutului, relevanta acestuia pentru interogarea de cautare, site-ul web (domeniul) s.a.m.d.

Modul în care oamenii interactioneaza cu rezultatele indica apoi catre Google daca fiecare pagina este (sau nu) satisfacatoare, ceea ce este inclus bineinteles în algoritm. Cu alte cuvinte, SEO functioneaza ca un sistem complex de feedback - pentru a scoate la iveala cele mai precise, de încredere si relevante rezultate pentru orice cautare data, folosind informatii de la dvs., de la Google si de la cei care cauta.

Rolul dvs. este de a produce continut care sa satisfaca cerintele Google privind experienta, expertiza, autoritatea si încrederea (E-E-A-T), care sa satisfaca cerintele utilizatorilor.

Casa pasiva proiectata sa profite la maxim de soare

Factori de clasare SEO pe Google.

Ce reprezinta de fapt continut de calitate, directionat, EAT-friendly si optimizat SEO?

Ei bine, exista sute de factori de clasare Google si, de asemenea, Google evolueaza si îsi perfectioneaza constant algoritmul pentru a continua sa ofere cea mai buna experienta posibila, dar exista 12 factori care ar trebui prioritizati.

Potrivit FirstPageSage, iata care sunt principalii factori de clasare Google in 2024 si modul în care acestia sunt ponderati:

Publicare consecventa a continutului captivant 21%

Cuvinte cheie în meta titlu 15%

Backlink-uri 13%

Expertiza de nisa 13%

Implicarea utilizatorului 11%

Prospetimea informatiilor 6%

Mobile-Friendly / Mobile-First Website 5%

Încredere 4%

Diversitate de distributie a linkurilor 3% ▲ NOU

Viteza paginii 3%

Link-uri interne 2%

Securitate site/Certificat SSL 2%

Markup schema/Date structurate 1%

Cuvinte cheie în metadescriere + 22 de alti factori 1%

Actualizari ale algoritmului Google pentru 2024.

Actualizarile si modificarile pe care Google le-a facut algoritmului sau sunt urmatoarele:

Diversitatea de distributie a linkurilor de legatura a fost dezvaluita în scurgerea documentelor Google din luna Mai 2024 ca fiind mai importanta decât se credea anterior.

Desi l-am enumerat ca reprezentând <1% din algoritm, acum credem ca reprezinta 3%.

Prospetimea a iesit din categoria „Altele”, reprezentând <1% din algoritm, pentru a deveni al saselea cel mai mare factor din algoritm la 6%. În ultimele doua trimestre, informatiile arata ca paginile de site-uri web care se actualizeaza cel putin o data pe an câstiga în medie 4,6 pozitii în SERP-uri fata de paginile care nu au fost actualizate. Exista probabil un beneficiu si mai mare pentru actualizarea trimestriala sau lunara.

În T1 2024, încrederea a aparut ca un nou factor în algoritmul Google, reprezentând 5% .

Schimbarea vine în urma depunerii de catre Google a unui brevet pentru o tehnologie AI care determina natura reala a continutului si lansarea actualizarii algoritmului Your Money, Your Life (Banii tai, viata ta ), care analizeaza paginile care ofera sfaturi pe subiecte financiare si de sanatate. Google sfatuieste sa citeze surse academice atunci când este posibil si sa evite afirmatiile nedovedite de optimizare pentru acest factor.

Casa pasiva proiectata sa profite la maxim de soare

Backlinkurile au scazut cu doua puncte (15% → 13%) în 2024, evidentiind faptul ca factorul care, la un moment dat, a constituit mai mult de 50% din algoritm, înca conteaza, desi mult mai putin decât obisnuia. Fiind al treilea factor de algoritm cel mai important, backlink-urile conteaza înca foarte mult, dar reprezinta o era în care IA Google nu era suficient de sofisticata pentru a evalua calitatea si fiabilitatea continutului web pe cont propriu si avea nevoie de alte site-uri web pentru a face treaba.

Implicarea utilizatorilor a scazut usor în valoare (12% → 11%), dar se situeaza pe al cincilea cel mai important factor în algoritmul Google în T2 2024, în esalonul factorilor de baza, cum ar fi backlink-urile si cuvintele cheie. Acesta este un factor care a crescut în fiecare din ultimii 3 ani, asa ca este corect sa spunem ca crearea celui mai împlinit raspuns la intentia celui care cauta - atât expresa, cât si implicita - ar trebui sa fie obiectivul principal al creatorilor de continut.

Expertiza de nisa a scazut usor la 13%, continuând sa sublinieze importanta organizarii continutului în jurul unor piloni, una dintre cele mai importante strategii SEO care au aparut în ultimul deceniu.

Mobil-firstness a primit un impuls în octombrie 2023, marcând finalizarea tranzitiei Google catre un index complet pe mobil. Aceasta înseamna ca Google ia în considerare versiunea mobila a fiecarei pagini de pe site-ul dvs. înainte de versiunea desktop, ceea ce face esential sa va asigurati ca site-ul dvs. ofera o experienta mobila buna, daca doriti sa pastrati rangul complet.

Factorul numarul 1 continua sa fie Publicarea consecventa a continutului captivant. Google continua sa rasplateasca producatorii consecventi de informatii de înalta calitate, oferind acestor site-uri o indexare mai rapida si o pozitie mai înalta. Un continut mai bun înseamna, de asemenea, o oportunitate mai mare de a atrage backlinkuri, un alt factor major în acumularea Google Trust.

Cuvintele cheie din meta-titluri ramân la 15% în 2024, Google si-a slabit definitia a ceea ce face ca cuvintele sa fie diferite în primul trimestru 2023.

În timp ce diferenta dintre „cumparati webcam” si „cumparati camere web” era vizibila, este mai putin vizibila. acum. Indiferent de ponderea sa în algoritm, acest factor ramâne o conditie prealabila pentru clasarea pe primul loc.

Legaturile linkurilor interne au scazut cu un punct la 2%, dupa ce au cedat o parte din cota lor pentru încredere în T1 2023 si o parte pentru compatibilitatea cu dispozitivele mobile în T3 2023.

Cuvintele cheie din Etichetele de antet si Cuvintele cheie din URL si-au diminuat importanta, fiind retrogradate în grupul de 22 de factori care alcatuiesc doar 1% din algoritm, toti împreuna.

Când cititi acest raport, retineti ca Optimizarea site-ului dvs. pentru acesti factori va îmbunatati doar clasamentul dvs. proportional cu greutatea algoritmului factorului respectiv; cu toate acestea, Google va va penaliza în mod disproportionat site-ul daca va scadea sub un prag minim de optimizare.

Casa pasiva proiectata sa profite la maxim de soare

3. Utilizarea continutului generat de computer (AI / inteligenta artificiala).

Deoarece continutul scris cu ajutorul inteligentei artificiale este unul dintre subiectele de top de astazi, Google a trebuit sa publice un articol oficial in care sa explice atitudinea lor fata de continutul scris cu ajutorul AI.

In mod surprinzator, Google nu este impotriva continutului generat de AI daca ofera valoare si calitate.

Aceasta include orice continut cu scopul principal de a manipula clasamentele de cautare si de a nu ajuta utilizatorii:

  • Continut tradus automat fara nicio verificare umana.
  • Rotirea continutului.

Rotirea articolelor - sau rotirea continutului - este practica de a rescrie continutul altcuiva pentru a crea ceea ce pare a fi o piesa originala. Rotirea articolelor inlocuieste cuvintele, frazele si propozitiile cu versiuni alternative pentru a face continutul sa arate original pentru crawlerii motoarelor de cautare sau vizitatorii unui website.

  • Text generat de computer umplut excesiv cu cuvinte cheie.

Umplerea cuvintelor cheie se refera la utilizarea excesiva a unui cuvant cheie tinta in continutul paginii cu intentia de a se clasa pentru acel cuvant cheie. Google considera ca umplerea cuvintelor cheie este o tehnica de spam.

4. SEO negativ.

SEO negativ este un set de practici concepute pentru a sabota site-ul web al unui concurent pentru a deteriora clasamentele de cautare. Aceasta poate include indicarea unui volum de linkuri irelevante (spam) catre un site web, eliminarea continutului astfel incat Google sa-l vada ca fiind duplicat , furat sau piratat.

Ca urmare a unui atac SEO negativ, strategiile de Black Hat SEO au speranta ca vor observa o crestere a site-ului lor in clasamentul cautarilor, in timp ce site-urile web vizate de SEO negativ vor fi penalizate de Google.

Desi astfel de actiuni de SEO negativ pot fi o amenintare pentru site-ul dvs., in general, nu este un risc foarte mare. In general, Google a devenit suficient de inteligent pentru a identifica si ignora SEO negativ.

Casa pasiva proiectata sa profite la maxim de soare

5. Obtinerea altor link-uri nenaturale.

Link-urile platite si PBN-urile nu sunt singurele tipuri de constructie de link-uri SEO tip black hat.

Mai exista si urmatoarele tactici:

  • Schimburi excesive de link-uri.
  • Campanii excesive de tip “guest posting”.
  • Comentarii tip spam.
  • Texte de ancorare supraoptimizate.

Google doreste sa vada linkuri naturale de la utilizatori reali care considera un site web sau o pagina web valoroasa.

Asadar, daca faceti ceva care ar putea fi interpretat ca „linkuri nenaturale”, este posibil sa lucrati pe teritoriul SEO Black Hat si sa puneti in pericol clasamentele site-ului dvs.

SEO cu palarie alba vs SEO cu palarie neagra:

Acum ca stiti ce inseamna SEO cu palarie alba si SEO cu palarie neagra,care sunt principalele diferente?

Iata o comparatie a acestor 2 tactici seo:

  • White hat SEO foloseste cercetarea cuvintelor cheie pentru a intelege ce cauta clientii lor, astfel incat sa poata crea continut relevant. Black hat SEO foloseste cercetarea cuvintelor cheie pentru a umple fiecare pagina cu cuvintele cheie „potrivite”, astfel incat Google sa interpreteze ca aceste pagini sunt relevante.
  • White hat SEO se concentreaza pe crearea de continut util, de inalta calitate, care se potriveste cu intentia de cautare a utilizatorilor. Black hat SEO se concentreaza pe crearea programatica a mai multor pagini (de obicei de calitate scazuta) in speranta de a se clasa pentru o multime de cuvinte cheie pe Google.
  • White hat SEO se concentreaza pe crearea de backlink-uri care se incadreaza in regulile Google. Black hat SEO se concentreaza de obicei pe achizitionarea de backlink-uri, care nu respecta regulile motoarelor de cautare.
  • White hat SEO se concentreaza pe construirea pe termen lung si pe obtinerea de rezultate consistente. Black hat SEO are o mentalitate pe termen scurt, si este bucuros sa obtina recompense rapide, dar nesustenabile.
  • White hat SEO se concentreaza pe construirea unui brand si a unei reputatii durabile. Black hat SEO poate fi lipsit de etica si poate afecta reputatia unui site web.

Black hat SEO poate ajuta la obtinerea unor cresteri rapide pe termen scurt in clasamente, dar odata ce tacticile sunt descoperite de motoarele de cautare, acestea pot fi penalizate puternic (inclusiv disparitia completa din SERP - search engine results page.)

Casa pasiva proiectata sa profite la maxim de soare

Intrebari frecvente

Ce este grey hat SEO?

Grey hat SEO ( SEO cu palarie gri ) este o combinatie de metode SEO care combina tactici SEO cu palarie alba si palarie neagra. Este riscant, deoarece include multe dintre tacticile pe care le aplica Black Hat SEO.

Ce este White hat SEO?

White hat SEO este setul de tactici care se incadreaza in asteptarile si regulile motoarelor de cautare precum Google. Se concentreaza pe furnizarea de continut relevant, de inalta calitate si pe o experienta optimizata a utilizatorului, in loc sa se bazeze pe trucuri sau hack-uri care pot exploata algoritmii motoarelor de cautare.

Tacticile palariei albe se concentreaza mai mult pe furnizarea de valoare pe termen lung pentru utilizatori, in timp ce tacticile palariei negre se concentreaza mai mult pe manipularea motoarelor de cautare pentru cresteri si rezultate pe termen scurt.

Black hat SEO este ilegal?

Nu exista pana la acest moment o lege care sa reglementeze SEO sau practicile pe care trebuie sa le urmati pentru site-ul dvs. Cu toate acestea, unele tactici SEO cu palarie neagra depasesc linia activitatilor legale.

De exemplu, piratarea site-urilor web si furtul proprietatii intelectuale sunt ambele ilegale.

Pentru a va asigura ca nu sunteti in pericol de a incalca legea, cel mai bine este sa evitati practicile SEO cu palarie neagra.

De retinut.

White hat SEO reprezinta mentalitatea potrivita: puneti utilizatorii pe primul loc si creati continut util si de ajutor pentru potentialii dvs. clienti.

White hat SEO este esential pentru succesul pe termen lung.

Detalii cupola luminatoare
Detalii cupola luminatoare
Controlul de la distanta pentru cupole
Controlul de la distanta pentru cupole
Cupola care functioneaza ca trapa pentru acces acoperis
Cupola care functioneaza ca trapa pentru acces acoperis
Detalii cupola TOP 90 PLUS
Detalii cupola TOP 90 PLUS

Ai o întrebare despre acest subiect? Scrie-o aici!

user
Ataseaza fisiere
(Foto, video sau PDF. Maxim 1600x1600 pixeli @ 50 MB)
Anunță-mă când răspunde cineva
Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.