Casa propusa de Kengo Kuma protejata de vegetatie

Proiectele arhitectului Kengo Kuma sunt cunoscute pentru estetica multi-fatetata a fatadelor si jocurile de elemente astfel ca ultima realizare a acestuia, locuinta Green Cast nu face nici o exceptie. Cladirea cu functiune mixta din Odawara, Japonia se remarca printr-o fatada verde realizata din casete din alumiuniu care sunt folosite ca baza pentru plante. Echipamentul necesar mentinerii plantelor a fost mascat in spatele panourilor iar rezultatul obtinut este o cladire deosebita care pare sa fie acaparata de vegetatie.
Finalizata in vara anului trecut, cladirea avand cinci niveluri gazduieste un magazin, o clinica, spatii de birouri si o locuinta unifamiliara. Subsolul si parterul sunt folosite pentru parcare, o farmacie si clinica aferenta a fost pozitionata spre strada. Urmatoarele niveluri sunt destinate spatiilor de birouri si pentru o scoala profesionala. La nivelul al patrulea a fost amenajat apartamentul cu doua dormitoare si acces la o terasa privata de pe acoperisul cladirii.
Fatada, prin colajul de plante este cu siguranta elementul principal al compozitiei. Casetele prefabricate din aluminiu au fost aranjate astfel incat sa protejeze spatiile interioare de incalzirea excesiva, permitand in acelasi timp luminii naturale si ventilatiei sa se realizeze in conditii optime. Sistemul de irigare, inclusiv picuratoarele, rezervorul pentru ventilare si burlanele au fost montate in spatele acestor panouri astfel incat estetica fatadei sa nu aiba de suferit. Panourile sunt putin inclinate iar suprafata acestora a fost perforata pentru a crea senzatia unei suprafete organice, care sa para putin invechita de vreme si cu palcuri de vegetatie care o acapareaza.
Mai multe informatii gasiti pe: http://inhabitat.com
Traducere si adaptare: Arh. Raluca Popa


5. Are un potențial consistent de a crește vânzările.
Atunci când un posibil cumpărător interacţionează cu conţinutul rulat pe Market•r şi află informaţii extra comparativ cu ce există deja pe etichete, sunt şanse mai mari să achiziţioneze un produs sau ceva corelat acestui produs.
6. Este versatil.
Device-ul poate fi mai mult decât un promoter digital amplasat într-un punct de interes dintr-un spațiu: poate crea experienţe noi prin funcţia de interacţiune, poate colecta date (datorită inteligenţei artificiale cu care este dotat), poate actualiza permanent profilul de client. Toate aceste funcții îi susțin versatilitatea și capacitatea lui de a oferi o utilizare complexă.
7. Este unic și, odată integrat, dă unicitate și unei afaceri.
Creat de la zero de echipa Itotem Digital Signage, dispozitivul poate fi personalizat atât în privinţa conţinutului, cât şi al designului. Alege ce ţi se potriveşte ca să atingi scopul dorit, adaptează dispozitivul la estetica spațiului! Dacă vrei să afli mai multe despre acest subiect - detalii bine de avut în vedere sau perioada de realizare a proiectului - vino în showroom la o discuţie liberă!
8. Este intuitiv - ușor de accesat și utilizat.
Odată ce captează atenţia clientului, dispozitivul este uşor de accesat. Dă startul unei experienţe ce va deveni, în mod sigur, memorabilă! Funcțiile intuitive permit o familiarizare rapidă cu conținutul și încurajează dorința de a accesa noi și noi categorii de informații.
9. Este interactiv.
Nimic nu poate fi mai atrăgător pentru un client decât un joc interactiv cu premii! Ei bine, dispozitivul poate face şi asta! Exemplu: dacă dispozitivul este integrat la raftul cu dermato-cosmetice, premiile ar putea consta în mostre ale noilor produse.
10. Este imposibil de trecut cu vederea!
Market•r poate lansa un clip audio personalizat, separat de orice se întâmplă pe ecran. Atunci când, de exemplu, detectează persoane, fie cu camera video, fie cu senzorul de proximitate, un simplu „Hey! Ce faci?“ captează imediat atenția trecătorilor.











