Conferința anuală de Taxe și Fiscalitate Kinstellar, ediția a IV-a
Suntem la cumpăna dintre două cicluri electorale, marcată de comportamente financiare și fiscale, din păcate specifice acestor vremuri. Pe de-o parte, așa cum am fost obișnuiți, suntem martorii unor măsuri adoptate în pripă și fără consultare adecvată, menite să acopere lipsurile și ineficiențele ultimilor ani, iar pe de altă parte, trăim cu sabia corecțiilor bugetare viitoare deasupra capului, în condițiile unui deficit excesiv.
În acest context, Kinstellar România și BusinessMark, vă invită la cea de-a patra ediție a Conferinței Anuale de Tax & Finance, eveniment ce va avea loc pe 15 octombrie 2024, online. Pe parcursul a trei ore, profesioniștii invitați la eveniment vor aborda subiecte de interes, generate de modificările survenite pe parcursul anului 2024, dar și de modificările așteptate începând cu anul 2025.
Agenda conferinței include prezentări ce vor aborda subiecte de mare actualitate, precum:
• Ultimele noutăți în domeniul recalificării activităților independente
• Topul noutăților contabile ale anului 2024
• Exercițiul financiar și anul fiscal distinct. Un avantaj sau o corvoadă?
• Amnistia fiscală. Cine? Ce? Cum?
• E-TVA si E-Factura. Noutăți, provocări și impact
• Research & Development: O analiză 360° (ajutor de stat, facilități fiscale și documentație tehnică)
Vorbitori ai ediției din 2024 vor fi:
• Iulian Sorescu, Partner, Financial Advisor, Head of Financial, State Aid & Management Consulting Services, Kinstellar
• Theodor Artenie, Counsel, Head of Tax, Kinstellar
• Nicoleta Florea, Senior Associate, Accountant and Financial Advisor, Head of Accounting & Payroll, Kinstellar
• Carmen Mazilu, Senior Associate, Tax Advisor, Kinstellar
• Lidia Zărnescu, Managing Associate, Co-head of Employment Law, Kinstellar
• Argentina Surdu, Sales Manager, G.A.C. Group
• Răzvan Gaspar, Consulting Project Manager, G.A.C. Group
• Vlad Vînătu, Head of Public Private Partnerships SEE, Continental Group
Evenimentul se adresează directorilor financiari, directorilor generali, controllerilor financiari, directorilor economici, directorilor contabili, antreprenorilor și responsabililor în fiscalitate, iar participarea este gratuită, în baza înscrierii prealabile aici. Organizatorii își rezervă dreptul de a limita înscrierea la acest eveniment, în funcție de numărul disponibil de locuri și alte elemente logistice.
Evenimentul este organizat de Kinstellar România cu susținerea BusinessMark.
Partenerii media ai evenimentului sunt: Spotmedia.ro, Ziarul Bursa, Financial Market, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Curierul Fiscal, Debizz, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Global HR Manager, EventsMax, DigitalBusiness, PRwave, Spațiulconstruit.ro, Club Economic, Economistul, AngajatorulMeu.ro, MATEK, Business Voice, Femei în Afaceri, Revista Cariere
Despre Kinstellar România:
Kinstellar oferă consultanță juridică investitorilor de top din Europa de Est și Asia Centrală. Cu 12 birouri și peste 400 de profesioniști, Kinstellar furnizează consultanță juridică pe piețe diversificate. Biroul din România se mândrește cu o divizie suplimentară de consultanță fiscală și financiară, care completează expertiza juridică deja bine cunoscută. De la proiecte de ajutor de stat la soluții financiare și fiscale, Kinstellar în România susține acum afacerile cu o gamă completă de servicii, devenind astfel un punct unic de contact pentru companiile care investesc sau operează în țară.
Despre BusinessMark:
BusinessMark – events designed to make an impression!
Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.