De ce nu dă URSA trotinete nici în acest an? Despre responsabilitate socială
Mai mult de 350 de voluntari au ridicat, in numai cinci zile, opt case, construind un viitor mai bun pentru tot atatea familii, in cadrul proiectului Big Build 2018 al organizatiei Habitat for Humanity derulat intre 1 si 5 octombrie.
La fel ca in cazul editiilor trecute, atingerea ambitiosului obiectiv a fost posibila datorita implicarii voluntarilor, a expertizei specialistilor si a materialelelor de calitate folosite la constructie.
URSA s-a numarat si in acest an printre partenerii evenimentului, livrand intreaga cantitate de vata minerala de sticla necesara pentru izolarea celor opt case, respectiv 1.350 de metri patrati de URSA DF 39 GEMINI, cu o grosime de 100 de milimetri.
Campanii in care se arunca cu televizoare si trotinete vs responsabilitate sociala
"Preferam sa ne consumam resursele de marketing pe astfel de activitati, decat sa imprastiem televizoare si masini de spalat pentru inca zece role vandute in plus. De multe ori, oamenii din vanzari sunt fascinati de campaniile de marketing abundente in produse 'trendy' (televizoare LED, telefoane, trotinete electrice etc.), foarte vizibile si tentante, care au, de tot atatea ori, ca rezultat doar o crestere punctuala a vanzarilor, necesara atingerii unor tinte stabilite inainte de inceputul anului.
Responsabilitatea sociala pentru URSA inseamna sa ne detasam de tentatia facila aratata mai sus si sa ne inhamam la lucruri care conteaza cu adevarat, asumandu-ne riscul ca o parte dintre clientii nostri, sau dintre mesterii lor, vor ramane si anul acesta fara trotinete de la URSA", afirma Sorin Pana, Commercial Manager URSA.
Demonstrand consecventa, URSA s-a aflat anul acesta la a treia participare la Big Build. Pentru editia din 2017, compania a donat aproape 10.000 de metri patrati de URSA DF 39 GEMINI pentru nu mai putin de 36 de case.